Verslininkams vis dažniau tenka kontaktuoti su kitu kultūrų atstovais. Bendradarbiaudami su žmonėmis, kuriu vertybės ir įsitikinimai yra skirtingi nei jų. jie neretai patiria skaudžiu nesusipratimu verslo srityje. Pagrindinė to priežastis – nepakankamas skirtingų saliu kultūrinių ypatybių įvertinimas arba jų nežinojimas. Norint sėkmingai dirbti tarptautinėje aplinkoje negalima pamiršti, kad konkrečios šalies žmonių gyvenimo ir veikimo būdai negali būti vertinami pagal kitos šalies kriterijus. Žmonės iš skirtingu kultūrinių aplinkų skirtingai suvokia, interpretuoja ir vertina tuos pačius dalykus ar konkrečias situacijas.
Neretai galima išgirsti tokiu minčių, kad globalizacijos procesai padeda formuoti bendrąja pasaulio kultūra. Iš tiesu nemažai produktų, paslaugų rūšių, įvairių reiškinių plačiai paplito visame pasaulyje – McDonald's, Coca-cola, kreditinės kortelės, Kalėdos. Bet tai nereiškia, kad tokie dalykai turi tą pačia reikšmę skirtingose kultūrose. Jeigu kompanija nori, kad jos tikslai, filosofija, gaminama produkcija bei teikiamos paslaugos būtų ne tik suprastos bet ir jomis patikėtų skirtingų kultūrų darbuotojai, partneriai, klientai, ji turi įsisąmoninti ką visa tai gali reikšti skirtingų kultūrų atstovams.
Visa tai liečia ir organizacijas. Nors technika, technologija, išleidžiama produkcija gali būti tapati, bet valdymo struktūros, atlyginimo sistemos, veiklos įvertinimo būdai, vadovavimo stiliai nors ir gali būti panašūs, vis vien turės skirtinga reikšmę įvairiu kultūrų individams.
Pastaruoju laikotarpiu spartėjantys komunikacijos tempai, efektyvus bendradarbiavimas tarptautinėje verslo aplinkoje tampa tikru iššūkiu kaip atskiroms kompanijoms, taip ir įvairių šalių nacionalinei ekonomikai. Labai svarbu yra pastebėti, suprasti bei toleruoti kultūrų įvairumą, t.y. turėti kultūrinę kompetenciją verslo sferoje.
Tačiau mes neturėtume manyti, kad kultūra yra vien tik kliūtis sėkmingai veiklai. Kultūriniai skirtumai gali būti traktuojami kaip konkurencinio pranašumo šaltinis, kuris galėtų atnešti apčiuopiamą naudą. Taigi kultūrinis pranašumas atsiranda iš skirtingų kultūros vertybių ir pasaulėžiūrų.
Tai turi reikšmės tarptautinio bendradarbiavimo verslo srityje perspektyvoms. Nes ateityje turėtų įsitvirtinti būtent tos bendravimo technologijos, kurios, nepaisant savo kultūrinės kilmės, įrodys savo praktinį efektyvumą.
Su sąvoka “kultūra” susiduriame kasdien, bet apibūdinti ją nėra taip paprasta. Vakaru tyrinėtojai Kroeber ir...
Šį darbą sudaro 15934 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!