Visi suprantam, kaip svarbu gauti kokybiškas sveikatos priežiūros paslaugas.
Vertinant kokybę turėtų būti atsižvelgiama į tris jos matmenis:
Pirmasis matmuo – paciento kokybė, t. y. paslaugos, kurių pacientas ar jo artimieji tikisi iš medicinos įstaigos.
Antrasis matmuo – profesionalo kokybė. Šiuo atveju nagrinėjama, ar paslaugos atitinka poreikius, ar tinkamai naudojama medicinos technika ir atliekamos procedūros. Ta pati kokybiška paslauga, suteikta dviem skirtingiems žmonėms, gali lemti visiškai skirtingus rezultatus. Paslaugos teikimo procesas „matuojamas“ apčiuopiamais dalykais. Sudarydama sutartį ligoninė įsipareigoja atlikti visa, kas nustatyta gydymo protokoluose, ir tai registruoti ligos istorijoje. Kokybė kontroliuojama lyginant ligos istorijos įrašus su gydymo protokolu; jei buvo atlikta viskas, kas jame numatyta, paslauga vertinama kaip kokybiška.
Trečiasis matmuo – vadybos kokybė. Tai efektyviausias procedūrų ir resursų (žmonių, finansų, laiko) naudojimas remiantis įstatymais bei aukštesniųjų instancijų direktyvomis. Paslaugų kokybę galima gerinti įvairiais būdais, sakysim, medicinos įstaigai įsigyjant brangios aparatūros. Tačiau kad kokybė išaugtų 10 proc., pinigų reikia investuoti ne dešimt procentų, o kur kas daugiau. Kokybę galima gerinti ir beveik apsieinant be investicijų, t. y. diegiant kokybės sistemas.
Gydymo įstaiga, norinti sudaryti sutartį su ligonių kasa, pirmiausia privalėtų turėti licenciją. Išduodama ar neišduodama licenciją Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūrai tarnyba įvertina įstaigos struktūrą, jos teikiamas paslaugas, ir jei įstaiga licenciją gauna, vadinasi, tos paslaugos yra kokybiškos. Licencijų išdavimo procesą galima tobulinti, griežčiau vertinti įstaigas – ne tik pagal pateiktus dokumentus, bet ir atvykus į vietą, tačiau licencija yra vienas svarbiausių kriterijų sudaryti sutartį su įstaiga.
Šiuo metu detalizuojamos sveikatos priežiūros paslaugos, teikiamos antrinio ir tretinio lygio gydymo įstaigose. Detalizuojant paslaugas aptariami ir tam tikri reikalavimai, kuriais remiasi ligonių kasos, pirkdamos paslaugas: būtinas paslaugai teikti personalas, jo kvalifikacija, medicinos įranga ir kt. Jei suteikta paslauga atitinka minėtus reikalavimus, galima teigti, jog ji kokybiška.
Asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumas
Ambulatorinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumas yra vienas sveikatos priežiūros kokybės vertinimo sudedamųjų rodiklių. Sveikatos priežiūros paslaugų kokybę nulemia ne...
Šį darbą sudaro 1849 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!