Odontologija - savarankiška ir svarbi bendrosios medicinos šaka, kur ypač glaudžiai susiję gydymas, mokslas ir menas. Norint vykdyti sėkmingą odontologijos veiklą, burnos priežiūros specialistams neužtenka tik klinikinių įgūdžių atliekant procedūras, visas odontologijos klinikos personalas turėtų suprasti paciento poreikius, stengtis juos patenkinti, o odontologijos klinikos vadovai turi savo vadybinius gebėjimus panaudoti siekiant išlaikyti pacientus ir pritraukti naujus paslaugos vartotojus. Kadangi, šioje rinkoje susiduria trys asmenys, ne tik gydytojas ir pacientas, tačiau ir konkurentas, kuris siūlo tą pačią paslaugą, todėl norint išlikti konkurencinga įmone svarbu įvertinti, kokie veiksniai lemia odontologijos klinikos pasirinkimą ir kaip galima paskatinti pacientus pasirinkti paslaugos teikėją ir naudotis jų teikiamomis paslaugomis. Todėl įvairiose šalyse odontologijos klinikos naudoja įvairias reklamas, kuriomis siekia pritraukti pacientus ir išsaugoti klinikos žinomumą.
Įvairiose šalyse daugybė žmonių kenčia nuo įvairių burnos ertmės ligų. Pati dažniausia liga– negydytas dantų kariesas. Todėl odontologinių paslaugų paklausa yra didelė įvairiose šalyse. Daugelis šalių stengiasi skirti pakankamai dėmesio burnos ertmės ligų prevencijai. Tačiau besivystančiuose šalyse paslaugos yra orientuotos į gydymą, o ne į prevenciją. Taip pat besivystančiose šalyse dažnai žmonės negauna tinkamo dantų gydymo bei trūksta personalo, galinčio suteikti dantų gydymą. Išsivysčiusiose šalyse daugelis žmonių taip pat susiduria su burnos ertmės ligomis. Nors šiose šalyse gydytojų odontologų yra pakankamai, tačiau taip pat išlieka žmonių dalis, kuri negali gauti pakankamai reikalingo dantų gydymo, dėl didelių odontologinių paslaugų kainų. Todėl neturtingų žmonių burnos ertmės būklė yra prasta. Tačiau kai kuriuose šalyse, kaip Švedijoje dantų gydymas kompensuojamas. Švedijoje registruoti gyventojai dantų gydymo paslaugas gali gauti nemokamai iki 23 metų.
1. Aptarti odontologijos klinikų reklamas įvairiose šalyse.
Odontologija yra spartus ir sėkmingas verslas ne tik Lietuvoje, bet įvairiose pasaulio šalyse. Odontologijos klinikos įvairiose šalyse plėtodamos savo veiklą privalo sugebėti ne tik pritraukti naujus pacientus, bet ir gebėti išlaikyti esamus pacientus, o tam reikalingos didelės investicijos, ypač tobulinant paslaugų kokybę, prieinamumą bei žinomumą.
1.1 Išorinė ir vidinė reklama
Odontologijos...
Šį darbą sudaro 2269 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!