Šiuolaikiniame pasaulyje prekyba užima didelę kiekvieno žmogaus gyvenime. Prekių transportavimas negalėtų sklandžiai vykti be logistikos ir tinkamo planavimo. Laivybos kanalas, jungiantis Viduržemio ir Raudonąją jūras ir yra vienas ir pagrindinių prekybos kelių. Darbe aiškinamasi kas yra Sueco kanalas bei kuo jis svarbus Europai. Taip pat analizuojama šiuo kanalo krizė ir jos padariniai logistikai.
Sueco. Kanalas. Logistika.
Darbo aktualumas: prekių ir paslaugų gamyboje ir pardavimuose logistika yra vienas iš pagrindinių aspektų. Sueco kanalas, jungiantis Viduržemio ir Raudonąją jūras yra vienintelė vieta, tiesiogiai jungianti Europos vandenis su Arabijos jūra, Indijos vandenynu ir Azijos-Ramiojo vandenyno šalimis. Kanalo svarba logistikoje yra didžiulė, o sutrikimai, kuomet užblokuojamas vienas judriausių pasaulio prekybos kelių, gali turėti „didžiulių padarinių pasaulinei prekybai“.
Darbo tikslas: išsiaiškinti Sueco kanalo svarbą Europai per Sueco kanalo krizės aspektą.
4. Krizės padariniai logistikai
Darbo objektas: Sueco kanalas.
Darbo metodai: šaltiniai
Darbo struktūra: Aptariamas Sueco kanalas, Sueco kanalo svarba Europai, Sueco kanalo krizė, įvykusi 2021 m. kovo mėnesį ir šios krizės padariniai logistikai.
Sueco kanalas
Sueco kanalas yra vandens kelias, einantis iš šiaurės į pietus per Sueco sąsmauką Egipte, jungiantis Viduržemio jūrą ir Raudonąją jūras. Kanalas skiria Afrikos žemyną nuo Azijos ir yra trumpiausias jūrų kelias tarp Europos ir žemių, esančių aplink Indijos ir vakarų Ramųjį vandenyną. Tai vienas iš labiausiai naudojamų laivybos kelių pasaulyje.
Manoma, kad pirmasis kanalas regione buvo iškastas apie 1850 m. pr. m. e., kai potvynių metu buvo įrengtas drėkinimo kanalas, esantis sausoje upės slėnyje į rytus nuo Nilo deltos. Šis kanalas per tūkstantį metų buvo apleistas bei keletą kartų atnaujintas. Tik Prancūzijai okupavus Egiptą pirmasis sąsmaukos tyrimas buvo atliktas. Napoleonas asmeniškai ištyrė senovės kanalo liekanas. 1854 m. Ferdinandas de Lessepsas gavo nuolaidos aktą iš Egipto vicekaralio Saʿīd Pasha kanalui statyti, o 1856 m. antrasis aktas buvo suteiktas Suecui. Canal Company (Compagnie Universelle du Canal Maritime de Suez) turi teisę eksploatuoti jūrų kanalą 99 metus po darbų atlikimo. Statybos prasidėjo 1859...
Šį darbą sudaro 1659 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!