Nuolatiniai pokyčiai tampa neatskiriama mūsų gyvenimo dalimi. Kinta klientų poreikiai ir lūkesčiai, tobulėja ir keičiasi produktai ir paslaugos bei jų kūrimo būdai, auga verslui keliami reikalavimai, nes konkurencija yra „negailestinga“.
Šiuolaikiniame pasaulyje yra labai sunku ir sudėtinga tinkamai priimti sprendimus vienu ar kitu atveju. Tai yra labai sudėtingas ir atsakingas procesas. Priimti sprendimus reikia tik tada, kai yra kruopščiai išnagrinėta vienokia ar kitokia situacija, žinoma konkreti padėtis. Sprendimus priimti gali tik atsakingi ir kompetetingi, tos srities, kurios sprendimus ruošiasi priimti, asmenys. Tačiau, kad iki sprendimo priėmimo stadijos reikia dar daug padaryti. Ir visų pirma reikia žvelgti į priekį, t.y. numatyti startegiją, kuriai reikalingas sprendimas. Todėl sprendimus leisti priimti bet kam yra labai rizikinga.
Srategijos sąvoką dažnai galima išgirsti kai kalbama apie kariuomenę. Tačiau strategija svarbi ir verslo srityje.
Darbo tikslas: išsiaiškinti, kas yra strateginis planavimas: mokslas, veiklos būdai ar menas.
1. Apžvelgti strateginio valdymo sampratą.
2. Aptarti strategiją kaip mokslą, veiklos būdą ir meną.
3. Susipažinti su Sun Tzu ir jo strateginių planavimų versle .
1. STRATEGINIO PLANAVIMO SAMPRATA
Strategijos kaip proceso samprata apima organizacijos vizijos ir ateities uždavinių apibrėžimą, dabartinės situacijos įvertinimą, strateginių alternatyvų pasirinkimą, veiklos plano parengimą bei jo įgyvendinimą.
Strategija (lot. strategia – vadovavimas) – ilgalaikis planas, sukurtas siekiant tam tikros palankios padėties ar tikslo. Sąvoka kilusi iį graikų kalbos, kur naudota vadovavimui kariuomenei apibūdinti1.
Anot A. Vasiliausko, strateginis planavimas traktuojamas kaip formali planavimo sistema strategijai sutinkamai su firmos misija ir tikslais parengti ir įgyvendinti2.
K. Lukoševičiaus ir Br. Martinkaus teigimu, verslo įmonės trategijos kūrimas ir įgyvendinimas priklauso nuo jos vadovų, vadovaujančių specialistų ir pačios idėjos pagrindimo3.
Apibrėžiant, kas tai yra strategija, svarbu skirti du dalykus. Startegija gali būti suprantama kaip koncepcija ir kaip procesas. H. Mintzbergas strategiją kaip koncepciją nusako penkiomis sąvokomis4:
1. Planas (turimi aiškūs tikslai);
2. Gudrybė (stengiamasi pergudrauti varžovus ir konkurentus įvairiais veiksmais: kainų mažinimu ir pan.);
3. Veiklos modelis (strategija norima ir reali);
4. Pozicija (organizacijos vieta išorinėje...
Šį darbą sudaro 3560 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!