Globalinių procesų ir ekonominės integracijos kontekste konkurencija kiekviename verslo sektoriuje tapo ypač intensyvi. Technologijų ir inovacijų pokyčiai verčia įmones konkuruoti tarpusavyje pateikiant vartotojams vis naujesnes, modernias prekes bei paslaugas, tuo pačiu metu užtikrinant jų nedidelę savikainą. Tokios veiklos sąlygos reikalauja iš vadovų nepaprastai geros orientacijos, strateginio mąstymo ir sugebėjimo realizuoti praktikoje naujausius pasiekimus. Tik turėdamos aiškią strategiją, įmones galės kurti ir gaminti geresnius gaminius bei teikti geresnes paslaugas.
Kita svarbi problema, pagrindžianti nagrinėjamo klausimo aktualumą, yra siejama su pokyčiais verslo aplinkoje,kuriuos lėmė ekonominės, politinės krizės. Todėl įmonės strategija sudaro prielaidas sumažinti verslo neapibrėžtumą, bei siekti aukštesnių veiklos rezultatų.
Kiekvieno ūkio subjekto plėtros pagrindas yra jo veiklos kryptis, tai yra įmonės tikslai. Formuodama savo tikslus, ketinimus ir misiją, įmonė gali pasirinkti bet kokį teisėtą jų įgyvendinimo kelią. Todėl praktinių priemonių spektras jos veiklos organizavimui yra labai platus. Kaip tik šių priemonių visuma, skirta konkretaus įmonės tikslo pasiekimui, ir sudaro įmonės strategiją. Strategijos būtinumą lemia netikėti pasikeitimai, atsiradę įmonės išorinėje aplinkoje (paklausos sumažėjimas, nelauktas naujų konkurentų pasirodymas rinkoje ir t.t.). Tokiais atvejais tradiciniai metodai ir turima įmonės patirtis nepadeda išvengti pavojų. Jei įmonė neturi vieningos strategijos, tai atskiri jos padaliniai priima savo sprendimus, kurie dažnai būna neefektyvūs ir sukelia konfliktus kolektyve. Įmonė, atsidūrusi tokioje situacijoje, turi išspręsti tokias problemas. Pirma, išanalizuoti savo esamą padėtį (išorinės aplinkos ir vidinių stipriųjų ir silpnųjų pusių analizė); antra, remdamasi užimama konkurencine padėtimi rinkoje, pasirinkti tolesnę plėtros kryptį iš daugelio galimų (strategijos tipų apibūdinimas ir atranka); trečia, nukreipti įmonės dirbančiųjų pastangas šią kryptimi (strategijos įgyvendinimas).
STRATEGIJA – tai detalus, visapusiškas, kompleksinis planas, užtikrinantis tikslų įgyvendinimą, nužymi pačius bendriausius veikimo principus.
STRATEGIJA – sprendimų visuma, apibrėžianti organizacijos svarbiausius ateities tikslus ir veiksmus bei priemones tiems tikslams pasiekti. [1]
Strategijos kūrimo principai
Strategija – tai tam tikras kompleksinis junginys, kuris nužymi pačius bendriausius veikimo principus. Strategija yra ir mokslas, ir menas, kuris nužymi santykį tarp...
Šį darbą sudaro 3892 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!