Šiame darbe analizuojama telekomunikacijų uždarosios akcinės bendrovės „Omnitel“ veiklos strateginė analizė. Pasirinkome šią organizaciją dėl to, kad šioje pramonės šakoje ji yra lyderiaujanti kompanija, pirmoji pradėjusi teikti mobiliojo ryšio paslaugas Lietuvoje.
Pasirinkti strategiją įmonėms yra labai svarbu, kad galėtų konkurencingai veikti savo šakoje ir lyderiauti rinkoje, našiai dirbti ir gauti maksimalų pelną, tenkinti klientų poreikius, taip pat gerinti vidinę komunikaciją, informacijos sklaidą, organizacijos kultūrą ir jos suvokimą, architektūrą, kaupti naudingą patirtį ir optimaliai paskirstyti išteklius bei juos naudoti.
Šio darbo tikslas – išsamiai išanalizuoti UAB „Omnitel“ veiklos strategiją.
• sudaryti organizacijos strateginį žemėlapį.
Šiai užduočiai atlikti naudojomės A. Vasiliausko knyga „Strateginis valdymas“, internetine literatūra, UAB „Omnitel“ tinklapyje pateikta informacija, paskaitų medžiaga ir savo sukauptomis žiniomis.
Darbas aktualus todėl, kad gyvename medijų eroje ir kuriame informacinę visuomenę, dėl to telekomunikacijų bendrovės svarbios šiuo atžvilgiu. Taip pat esant ekonominiam sunkmečiui, konkurencija tarp mobiliojo ryšio tiekėjų didėja dėl klientų lojalumo, prekių ir paslaugų aktualumo, kokybės ir kainos bei santykiu tarp jų. Dėl šių priežasčių organizacijos nedelsdamos lanksčiai reaguoti į rinkos pokyčius bei teikiamų paslaugų ir prekių aktualumą, galvoti ir veikti inovatyviai.
„UAB“ Omnitel, būdama lydere Lietuvoje yra vienas geriausių pavyzdžių šiuo atveju, todėl ir pasirinkome šią organizaciją.
Apie UAB „Omnitel“
UAB „Omnitel” įkurta 1991 metais. Jos įkūrėjai buvo išeivijos lietuviai verslininkai - ekonomikos mokslų daktaras Juozas P. Kazickas ir Viktoras Gediminas Gruodis. Tai buvo pirmoji Rytų Europoje privati telekomunikacijos įmonė, suteikusi ką tik nepriklausoma tapusiai Lietuvai galimybę užmegzti ryšį su visu pasauliu.
Nuo 1996 m. „Omnitel” užėmė Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos lyderio pozicijas, o tai, kad bendrovės ryšį pasirinko net 2 milijonai vartotojų yra geriausias gero darbo įvertinimas. Nuo 2001 metų, „Omnitel” yra ne tik viena didžiausių šalies bendrovių, bet ir didžiausia telekomunikacijų bendrovė Baltijos šalyse.
2004 metais „Omnitel” tapusi „TeliaSonera” grupės, kuri šiuo metu valdo 100 proc. bendrovės akcijų, nare, perėmė didžiulę Šiaurės Europos operatoriaus patirtį kuriant naujas paslaugas ir diegiant pažangias...
Šį darbą sudaro 7311 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!