Kursiniai darbai

Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel"

10   (3 atsiliepimai)
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 1 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 2 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 3 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 4 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 5 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 6 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 7 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 8 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 9 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 10 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 11 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 12 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 13 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 14 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 15 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 16 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 17 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 18 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 19 puslapis
Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiame darbe analizuojama telekomunikacijų uždarosios akcinės bendrovės „Omnitel“ veiklos strateginė analizė. Pasirinkome šią organizaciją dėl to, kad šioje pramonės šakoje ji yra lyderiaujanti kompanija, pirmoji pradėjusi teikti mobiliojo ryšio paslaugas Lietuvoje.
Pasirinkti strategiją įmonėms yra labai svarbu, kad galėtų konkurencingai veikti savo šakoje ir lyderiauti rinkoje, našiai dirbti ir gauti maksimalų pelną, tenkinti klientų poreikius, taip pat gerinti vidinę komunikaciją, informacijos sklaidą, organizacijos kultūrą ir jos suvokimą, architektūrą, kaupti naudingą patirtį ir optimaliai paskirstyti išteklius bei juos naudoti.
Šio darbo tikslas – išsamiai išanalizuoti UAB „Omnitel“ veiklos strategiją.
• sudaryti organizacijos strateginį žemėlapį.
Šiai užduočiai atlikti naudojomės A. Vasiliausko knyga „Strateginis valdymas“, internetine literatūra, UAB „Omnitel“ tinklapyje pateikta informacija, paskaitų medžiaga ir savo sukauptomis žiniomis.
Darbas aktualus todėl, kad gyvename medijų eroje ir kuriame informacinę visuomenę, dėl to telekomunikacijų bendrovės svarbios šiuo atžvilgiu. Taip pat esant ekonominiam sunkmečiui, konkurencija tarp mobiliojo ryšio tiekėjų didėja dėl klientų lojalumo, prekių ir paslaugų aktualumo, kokybės ir kainos bei santykiu tarp jų. Dėl šių priežasčių organizacijos nedelsdamos lanksčiai reaguoti į rinkos pokyčius bei teikiamų paslaugų ir prekių aktualumą, galvoti ir veikti inovatyviai.
„UAB“ Omnitel, būdama lydere Lietuvoje yra vienas geriausių pavyzdžių šiuo atveju, todėl ir pasirinkome šią organizaciją.
Apie UAB „Omnitel“
UAB „Omnitel” įkurta 1991 metais. Jos įkūrėjai buvo išeivijos lietuviai verslininkai - ekonomikos mokslų daktaras Juozas P. Kazickas ir Viktoras Gediminas Gruodis. Tai buvo pirmoji Rytų Europoje privati telekomunikacijos įmonė, suteikusi ką tik nepriklausoma tapusiai Lietuvai galimybę užmegzti ryšį su visu pasauliu.
Nuo 1996 m. „Omnitel” užėmė Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos lyderio pozicijas, o tai, kad bendrovės ryšį pasirinko net 2 milijonai vartotojų yra geriausias gero darbo įvertinimas. Nuo 2001 metų, „Omnitel” yra ne tik viena didžiausių šalies bendrovių, bet ir didžiausia telekomunikacijų bendrovė Baltijos šalyse.
2004 metais „Omnitel” tapusi „TeliaSonera” grupės, kuri šiuo metu valdo 100 proc. bendrovės akcijų, nare, perėmė didžiulę Šiaurės Europos operatoriaus patirtį kuriant naujas paslaugas ir diegiant pažangias...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7311 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • Apie UAB „Omnitel“ 4
  • Produktai ir paslaugos 4
  • Pagrindiniai vadovai 5
  • Firmos kultūra ir filosofija 7
  • Firmos dydis ir veiklos mastas 8
  • UAB „Omnitel“ stiprios ir silpnos pusės 9
  • Vizija, misija, tikslai 10
  • Korporacijos strategija 10
  • Konkurencinis pranašumas 11
  • „Omnitel“ SSGG analizė 12
  • „Omnitel“ makro aplinka 13
  • Politinė ir teisinė aplinka 13
  • Ekonominė aplinka 14
  • Socialinė-kultūrinė aplinka 15
  • Technologinė aplinka 16
  • Aplinkos apsauga 17
  • Konkurencinė aplinka 18
  • Penkių konkurencinių jėgų modelis 18
  • Tiesioginiai konkurentai 18
  • „TELE2“ 20
  • “BITĖ GSM” 21
  • Potencialūs konkurentai 22
  • „Omnitel“ klientai 22
  • Klientų grupės 23
  • Tiekėjai 24
  • Prekės ar paslaugos pakaitalai 24
  • VoIP 24
  • Fiksuotas telefono ryšys 25
  • Galimi UAB „Omnitel“ veiklos scenarijai 2010 metams 26
  • Pesimistinis scenarijus 26
  • Optimistinis scenarijus 26
  • Labiausiai tikėtinas scenarijus 27
  • UAB „Omnitel“ išorinių veiksnių galimybės ir pavojai 28
  • Strateginių alternatyvų parinkimas 29
  • Galimos strateginės alternatyvos 29
  • Rinkos plėtra – nauji vartojimo atvejai 29
  • Rinkos dalies padidinimas – konkurento nupirkimas dalinės paslaugos atžvilgiu 30
  • Pozicijos apsaugojimas – pozicijos išlaikymas 31
  • Produktyvumo didinimas – efektyvesni kapitalo įdėjimai 32
  • Siūloma strateginė alternatyva ir tikslai 33
  • Pirmojo lygio rodiklių sąvadas 35
  • Strateginis žemėlapis 36
  • Išvados 37

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
38 psl., (7311 ž.)
Darbo duomenys
  • Įmonių aprašymų kursinis darbas
  • 38 psl., (7311 ž.)
  • Word failas 731 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt