Kursiniai darbai

Įmonės veiklos analizė: telekomunikacijos UAB "TELE2"

9.6   (2 atsiliepimai)
Įmonės veiklos analizė: telekomunikacijos UAB "TELE2" 1 puslapis
Įmonės veiklos analizė: telekomunikacijos UAB "TELE2" 2 puslapis
Įmonės veiklos analizė: telekomunikacijos UAB "TELE2" 3 puslapis
Įmonės veiklos analizė: telekomunikacijos UAB "TELE2" 4 puslapis
Įmonės veiklos analizė: telekomunikacijos UAB "TELE2" 5 puslapis
Įmonės veiklos analizė: telekomunikacijos UAB "TELE2" 6 puslapis
Įmonės veiklos analizė: telekomunikacijos UAB "TELE2" 7 puslapis
Įmonės veiklos analizė: telekomunikacijos UAB "TELE2" 8 puslapis
Įmonės veiklos analizė: telekomunikacijos UAB "TELE2" 9 puslapis
Įmonės veiklos analizė: telekomunikacijos UAB "TELE2" 10 puslapis
Įmonės veiklos analizė: telekomunikacijos UAB "TELE2" 11 puslapis
Įmonės veiklos analizė: telekomunikacijos UAB "TELE2" 12 puslapis
Įmonės veiklos analizė: telekomunikacijos UAB "TELE2" 13 puslapis
Įmonės veiklos analizė: telekomunikacijos UAB "TELE2" 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Mobiliųjų telefonų naudojimas pastaraisiais metais sparčiai auga. Šiais laikais tai tapo nebe prabanga, o kasdienybė ir būtinybė. Šiuo metu Lietuvoje vyksta arši kova tarp mobilaus ryšio operatorių. Darbe atliekamas marketingo tyrimas UAB „TELE2“.
Problema: Prasta ryšio kokybė bei susiformavusi prasta nuomonė apie UAB „TELE2“ teikiamas paslaugas neleidžia bendrovei siekti savo strateginių tikslų.
Pagrindinis darbo tikslas – išanalizavus bendrovės verslo aplinką, nustačius tikslinę rinką bei atlikus vartotojų nuomonės tyrimą, pateikti siūlymus problemoms spręsti.
• Pateikti apibendrintas išvadas ir pasiūlymus problemai spręsti.
UAB “TELE2” savo veiklą pradėjo dar 1993 metais, kai buvo įkurta kompanija pavadinimu “Levi&Kuto”. Lietuvoje “TELE2”, kaip trečioji šalyje GSM operatorė, pradėjo veikti 1999 m. gruodžio 14 d. nors bendrovės vardas jei buvo suteiktas kiek vėliau (2000 m. sausio mėnesį).
2000 m. gegužės 23 d. – „TELE2“ pristatė pirmąją savo komercinę paslaugą – „X-GSM“. 2001 m. pavadinimas pakeistas į „Pildyk“; tai - išankstinio apmokėjimo „TELE2.Mobile“ paslauga. 2000 m. lapkričio 1 d. – „TELE2“ pristatė antrąją „TELE2.Mobile“ komercinę paslaugą - mėnesinio apmokėjimo mobiliojo ryšio paslaugą. Nedidelės teikiamų paslaugų kainos pritraukė nemažai klientų, ir 2001 m. rugpjūčio 30 d. “TELE2” buvo pripažinta kaip strateginė investuotoja. Visą tą laikotarpį “TELE2” paslaugų kainos buvo mažiausios, kas padėjo kompanijai tapti antrai pagal dydį mobiliojo ryšio operatoriai. O nuo 2004 m. vasario 23 d. UAB „TELE2“ pradėjo teikti ir pigesnias fiksuoto ryšio paslaugas – TELE2.TELEFON.
„TELE2“ vizija - tapti stipriausia alternatyvia telekomunikacines paslaugas teikiančia bendrove Europoje.
„TELE2“ misija Lietuvoje - padaryti mobilųjį ryšį Lietuvoje prieinamą kiekvienam.
1.2. Aplinkos analizė
Viena iš svarbiausių įmonės veiklą įtakojančių veiksnių yra ekonominė aplinka. Ji daro didelę įtaką marketingo sprendimams. Vienas iš svarbiausių šios aplinkos veiksnių yra bendrasis vidaus produktas (BVP). Atsižvelgiant į tai, kad pastaruoju metu vyksta spartus šalies ekonomikos augimas (vidutiniškai 7-8 proc. per metus) ir prognozuojamas tolesnis jo augimas ne mažiau kaip 5 proc. kasmet, galima teigti, kad ekonominė aplinka yra palanki bendrovės plėtrai.
Kitas svarbus veiksnys yra...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2718 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. UAB “TELE2“ veiklos analizė 4
  • 1.1. Analizuojamos įmonės veiklos ypatumai 4
  • 1.2. Aplinkos analizė 4
  • 1.3. Įmonės tikslinė rinka 6
  • 2. marketingo tyrimas UAB “TELE2“ 8
  • 2.1. Tyrimo metodologija 8
  • 2.2. Tyrimo rezultatų analizė 10
  • Išvados ir pasiūlymai 13
  • Literatūros sąrašas 14
  • PRIEDAI 15

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (2718 ž.)
Darbo duomenys
  • Įmonių aprašymų kursinis darbas
  • 14 psl., (2718 ž.)
  • Word failas 200 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt