Mobiliųjų telefonų naudojimas pastaraisiais metais sparčiai auga. Šiais laikais tai tapo nebe prabanga, o kasdienybė ir būtinybė. Šiuo metu Lietuvoje vyksta arši kova tarp mobilaus ryšio operatorių. Darbe atliekamas marketingo tyrimas UAB „TELE2“.
Problema: Prasta ryšio kokybė bei susiformavusi prasta nuomonė apie UAB „TELE2“ teikiamas paslaugas neleidžia bendrovei siekti savo strateginių tikslų.
Pagrindinis darbo tikslas – išanalizavus bendrovės verslo aplinką, nustačius tikslinę rinką bei atlikus vartotojų nuomonės tyrimą, pateikti siūlymus problemoms spręsti.
• Pateikti apibendrintas išvadas ir pasiūlymus problemai spręsti.
UAB “TELE2” savo veiklą pradėjo dar 1993 metais, kai buvo įkurta kompanija pavadinimu “Levi&Kuto”. Lietuvoje “TELE2”, kaip trečioji šalyje GSM operatorė, pradėjo veikti 1999 m. gruodžio 14 d. nors bendrovės vardas jei buvo suteiktas kiek vėliau (2000 m. sausio mėnesį).
2000 m. gegužės 23 d. – „TELE2“ pristatė pirmąją savo komercinę paslaugą – „X-GSM“. 2001 m. pavadinimas pakeistas į „Pildyk“; tai - išankstinio apmokėjimo „TELE2.Mobile“ paslauga. 2000 m. lapkričio 1 d. – „TELE2“ pristatė antrąją „TELE2.Mobile“ komercinę paslaugą - mėnesinio apmokėjimo mobiliojo ryšio paslaugą. Nedidelės teikiamų paslaugų kainos pritraukė nemažai klientų, ir 2001 m. rugpjūčio 30 d. “TELE2” buvo pripažinta kaip strateginė investuotoja. Visą tą laikotarpį “TELE2” paslaugų kainos buvo mažiausios, kas padėjo kompanijai tapti antrai pagal dydį mobiliojo ryšio operatoriai. O nuo 2004 m. vasario 23 d. UAB „TELE2“ pradėjo teikti ir pigesnias fiksuoto ryšio paslaugas – TELE2.TELEFON.
„TELE2“ vizija - tapti stipriausia alternatyvia telekomunikacines paslaugas teikiančia bendrove Europoje.
„TELE2“ misija Lietuvoje - padaryti mobilųjį ryšį Lietuvoje prieinamą kiekvienam.
1.2. Aplinkos analizė
Viena iš svarbiausių įmonės veiklą įtakojančių veiksnių yra ekonominė aplinka. Ji daro didelę įtaką marketingo sprendimams. Vienas iš svarbiausių šios aplinkos veiksnių yra bendrasis vidaus produktas (BVP). Atsižvelgiant į tai, kad pastaruoju metu vyksta spartus šalies ekonomikos augimas (vidutiniškai 7-8 proc. per metus) ir prognozuojamas tolesnis jo augimas ne mažiau kaip 5 proc. kasmet, galima teigti, kad ekonominė aplinka yra palanki bendrovės plėtrai.
Kitas svarbus veiksnys yra...
Šį darbą sudaro 2718 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!