Straipsnio pasirinkimo pagrindimas. Europos Sąjungos ataskaitose ir komunikatuose dėl verslumo arba antreprenerystės plėtros yra pabrėžiama, kad antreprenerystė yra vienas iš pagrindinių šalies inovatyvumo, konkurencingumo ir ekonominio augimo užtikrinimo veiksnių. Antreprenerystės ir naujų įmonių steigimo skatinimas yra taip pat ir vienas pagrindinių Lietuvos ekonominės politikos tikslų. Vienas pagrindinių atrepreneriškos veiklos motyvų – įgyvendinti verslo galimybes, todėl antrepreneris siekia laikinai naudoti išteklius arba netgi juos nuomoti. Antrepreneris generuoja idėją, išteklių dažniausiai neturi, jų ieško, skatinamas idėjos kuria verslą ir įdarbina žmones. Tokio verslo organizacijų struktūrą galima apibūdinti kaip bendradarbiavimo tinklą, kai tuo tarpu tradicinio verslo struktūra yra labiau administracinė – hierarchinė (Židonis, 2008: 9).
Analizuojant socialinės atsakomybės atvejį Lietuvoje, remiantis Čepinsku J., Sakalauskaite E. (2009: 143), įmonių socialinė atsakomybė (ĮSA) tampa sėkmingo verslo strategijos dalimi, įmonės rūpesčiu tiek ekonominių, tiek socialinių tikslų realizavimo vardan. XX amžiaus pabaigos pokyčiai parodė, jog vien pelno siekimas negali užtikrinti ilgalaikės visuomenės raidos. ĮSA yra neišvengiama šiandienos būtinybė. Didėjant globalizaciniams procesams, dauguma kompanijų susiduria su didėjančiais bendruomenės, valdžios, profesinių sąjungų, darbuotojų, tiekėjų ir kitų suinteresuotųjų grupių reikalavimais. Šiuos reikalavimus įmonės gali vykdyti taikydamos ĮSA. Todėl ĮSA skatina tyrinėti ir pats verslas bei pasikeitusi ekonominė situacija, nes tai tampa aktualu ir svarbu.
Taigi, pastebėjus, jog antreprenerystės reiškinys plinta ne tik pasaulyje, tačiau itin tampa populiarus ir Lietuvos rinkoje bei išanalizavus socialinės atsakomybės svarbą sėkmingam verslo kūrimui, siekta išanalizuoti kokiais būdais antreprenerystė ir socialinė atsakomybė turėtų veikti kartu, kad būtų įgaunama didžiausia nauda tiek įmonei, tiek ir aplinkai, kuri susiduria su įmonės veikla.
Darbo tikslas. Išanalizuoti pasirinktą straipsnį „Socialinė antreprenerystė ir įmonių socialinė atsakomybė“.
3. Įvertinti autoriaus atradimų naudą socialinės atsakomybės mokslinėms studijoms.
Darbo metodai. Mokslinės literatūros analizė.
1 . MOKSLINIO STRAIPSNIO TIKSLAS, PAGRINDINĖ PROBLEMA, NAUDOTI TYRIMO METODAI
Straipsnio tikslas. Šio straipsnio pagrindinis tikslas atkreipti dėmesį į socialinę antreprenerystę ir įmonių socialinę atsakomybę (ĮSA) bei apžvelgti šių abiejų procesų įtaką socialinei aplinkai. Kadangi pastebėta, jog išsiskiria...
Šį darbą sudaro 1874 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!