daugėja dirbančiųjų šioje srityje, paslaugos sudaro vis didesnę bendrojo šalies produkto dalį. Dėl technologijų tobulėjimo ir inovacijų gerėja paslaugų kokybė, plečiasi teikiamų paslaugų diapazonas, geriau tenkinami klientų poreikiai.
Keičiantis Lietuvoje bendrai politinei ir ekonominei situacijai, pokyčiai vyksta ir paslaugų sferoje. Perorganizuojant teikiamų paslaugų struktūrą, viena aktualiausių problemų yra viešojo maitinimo sistemos pertvarkymas. Dar tik pradedanti atsinaujinti ši sistema kol kas neatitinka šiandieninės paklausos, tuo labiau pasaulinių standartų.
Didžiausios problemos: gana žema aptarnavimo kultūra, nepakankamai gera maisto kokybė, siauras restoranų patiekalų asortimentas, dažnai nepagrįstai aukštos kainos, lėtas aptarnavimas, per garsi muzika, prasta vėdinimo sistema, taip pat restoranų interjero originalumo, suderintumo trūkumas bei nepakankama vadovų kompetencija ir žinios vadovaujant restoranams.
Lietuvai žengiant ekonomikos plėtros keliu yra aktualu sukurti ir tobulinti šiuolaikinius rinkos reikalavimus atitinkančią viešojo maitinimo sistemą.
Darbo hipotezės:
1. Restoranų verslas yra sudėtingas, besikeičiantis procesas, kurio veiklos galimybes plėtotis apriboja išorinė aplinka ir vidinė aplinka.
2. Organizuojant restoranų verslą yra kreipiama nepakankamai dėmesio į svarbų išorinį veiksnį - klientus.
1. VIEŠOJO MAITINIMO PASLAUGA, RESTORANO APPIBRĖŽIMAS, KLASIFIKACIJA
1.1. Viešojo maitinimo paslaugos apibūdinimas
Maitinimo paslaugos gali būti grupuojamos į dvi dideles grupes: komercinį ar vartotojišką maitinimą ir institucines maitinimo paslaugas.
Komercinis maitinimas yra veikla, vykdoma prekybinių organizacijų, ir apima visų tipų maitinimo įmones, restoranus, parduotuves, kur parduodamas maistas išsinešimui į namus, aludes, barus, klubus ir viešbučius, kuriuose teikiamas maitinamas.
Institucinio maitinimo paslaugos apima pramonės, švietimo, vyriausybines ar institucines organizacijas, kurios šalia savo pagrindinės veiklos teikia maitinimo paslaugą. Tai maitinimas darbuotojams, mokykloms, ligoninėms, institucijoms, teikiant socialines ir gerovės bei maitinimo paslaugas transporte (pvz.: maitinimas skrendant lėktuvu).
Kai kurie bendri apibūdinimai, kaip restoranas, kavinė, užkandinė ir užeiga, yra nusistovėję, nors dažnai jų tradicinės savybės būna modifikuotos. Kiti, ypač greitai gaminamo maisto srityje, gali būti atskiriami pagal maisto specializaciją (mėsainiai ar dešrainiai, pica, amerikietiški kepsniai, viščiukai, žuvis ir kt.) arba iš asociacijų su šeimos pavarde, ar etninėmis ypatybėmis.
Kadangi darbo tikslas yra išanalizuoti restoranų verslą, toliau bus kalbama apie...
Šį darbą sudaro 9823 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!