Tyrimai

Reklama Lietuvoje: anketinis tyrimas

10   (1 atsiliepimai)
Reklama Lietuvoje: anketinis tyrimas 1 puslapis
Reklama Lietuvoje: anketinis tyrimas 2 puslapis
Reklama Lietuvoje: anketinis tyrimas 3 puslapis
Reklama Lietuvoje: anketinis tyrimas 4 puslapis
Reklama Lietuvoje: anketinis tyrimas 5 puslapis
Reklama Lietuvoje: anketinis tyrimas 6 puslapis
Reklama Lietuvoje: anketinis tyrimas 7 puslapis
Reklama Lietuvoje: anketinis tyrimas 8 puslapis
Reklama Lietuvoje: anketinis tyrimas 9 puslapis
Reklama Lietuvoje: anketinis tyrimas 10 puslapis
Reklama Lietuvoje: anketinis tyrimas 11 puslapis
Reklama Lietuvoje: anketinis tyrimas 12 puslapis
Reklama Lietuvoje: anketinis tyrimas 13 puslapis
Reklama Lietuvoje: anketinis tyrimas 14 puslapis
Reklama Lietuvoje: anketinis tyrimas 15 puslapis
Reklama Lietuvoje: anketinis tyrimas 16 puslapis
Reklama Lietuvoje: anketinis tyrimas 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

PRIEDAI
1 priedas. Anketos pavyzdys.
ĮVADAS
Kiekvienas iš mūsą žino, kas yra reklama. Reklamos nepastebėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji kasdien mus pasiekia namuose, skaitant laikraščius ar žiūrint televizorių, automobilyje, gatvėje, kino teatre, baruose, klubuose ir kitose įstaigose.
Kiekvienas savaip supranta ir traktuoja reklamą. Vieniems tai yra informacijos ir žinių šaltinis, kitiems - tiesioginis darbas, reikalaujantis gerų psichologijos ir komunikacijos žinių, dar kitiems -nepageidaujamas reiškinys, sukeliantis neigiamas emocijas.
Reklama yra gamintoją ir vartotoją jungianti grandis. Tai labai efektyvi priemonė, palaikanti esamus ir pritraukianti būsimus vartotojus. Reklama yra būtina prekinei gamybai, nes be jos negali įvykti visuomeniniai mainai – prekė - pinigai. Aktyvioji reklamos proceso pusė yra reklamos teikėjas, todėl ji, kaip socialinis reiškinys, daugiausiai išreiškia reklamos teikėjo interesus.
Esminis reikalavimas, keliamas kiekvienai reklamai, yra jos teisingumas. Rekla­moje negali būti teiginių ar vaizdų, kurie tiesiogiai ar netiesiogiai (dėl skelbiamos informacijos fragmentiškumo, dviprasmiškumo ar perdėtumo) galėtų vartotoją klaidinti.
Tyrimo tikslas: ištirti vartotojų nuomonę apie reklamą ir jos reglamentavimą Lietuvoje.
Uždaviniai :
1. išsiaiškinti, ar reklama įtakoja pasirinkimą;
2. sužinoti, kur daugiausiai pastebima reklama;
3. sužinoti, ar reklamuojamų prekių kokybė atitinka lūkesčius;
4. išsiaiškinti, kaip vertinama reklamos kokybė Lietuvoje;
5. išsiaiškinti, ar įmonių vadovai pakankamai skiria dėmesio reklamai;
Tyrimo hipotezė – reklama daro didelę įtaką vartotojų nuomonės formavimui.
TEORINĖ DALIS
Anketa – tai klausimynas, kuris naudojamas tyrimo duomenų surinkimo tikslais. Kitaip sakant, anketa yra į tam tikrą formą bei loginį nuoseklumą sudėliotų klausimų komplektas, kuris naudojamas iš apklausiamųjų asmenų informacijai surinkti. Anketų sudarymas reikalauja žinių, profesionalumo ir kūrybinio darbo.
Anketa yra labai patogus ir plačiai naudojamas pirminių duomenų rinkimo metodinis instrumentas. Anketinės apklausos yra ypač populiarios ir paplitusios marketingo bei socialiniuose tyrimuose. Naudojant anketas, surenkama daug originalios pirminės informacijos.
Tyrimuose anketos pagalba tyrinėjant rinką, išaiškinami esami ir potencialūs prekės bei paslaugos pirkėjai. Anketomis surinkta informacija leidžia sužinoti ir nuspręsti, kaip ir kokias marketingo priemones tikslinga naudoti siekiant žadinti palankią pirkėjų reakciją, išsaugoti jau esamus pirkėjus bei įgyti naujų.
Sudarant anketą, duomenų rinkimo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1650 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Teorinė dalis 4
  • Tyrimai ir jų rezultatai 6
  • Išvados 16
  • Literatūra 17

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (1650 ž.)
Darbo duomenys
  • Sociologijos tyrimas
  • 17 psl., (1650 ž.)
  • Word failas 152 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt