Viešoji retorika: reklama.
Reklama–tai trumpa, emocingai nuspalvinta, operatyvi ir įtaigi informacija, veiksmingas konkurencijos įrankis. Tuo ji skiriasi nuo paprasto skelbimo informacijos, ir savo funkcijomis, stilistinėmis ypatybėmis bei kalbine raiška priartėja prie apeliacinių bei emocinių retorinių tekstų.
Retoriką ir reklamą pirmiausia sieja viešumas ir tai, kad į pirmą vietą jos abi kelia dalyko aktualumą, naujumą, įdomumą ir visuomenės poreikių patenkinimą. Be to, ir jų tikslai daugeliu atvejų sutampa – patraukti, sudominti, įtikinti,įteigti, paveikti adresatą psichologiškai.
Reklama- pakankamai jauna verslo ir mokslo sritis, todėl jos principų raida vyksta taip pat sparčiai, kaip ir jos pačios pažanga. Informuodama vartotojus ir sukeldama pirkėjų susidomėjimą, reklama tarsi padidina pačių prekių vertę - pirkėjai dėl to pasiryžę mokėti brangiau. Galime teigti, kad svarbiausieji reklamos tikslai yra šie:
• paklausos užtikrinimas;
• informavimas apie tam tikros prekės egzistavimą, jos išskirtinumą;
• informavimas apie teikiamas paslaugas;
• informavimas apie naujų prekių atsiradimą;
• teigiamų pirkėjo norų sužadinimas;
• pagalba realizuojant prekes.
Reklama visada pateikia ką nors naujo, dar nežinomo vartotojui. Tas naujumo laipsnis kiekvienu konkrečiu atveju yra skirtingas.
Reklama yra kompaktiška, nepilna informacija. Ji charakterizuoja tik teigiamas objekto sąvybes, ir tai ne visas, o tik tas, kurios konkrečiai auditorijai yra pačios svarbiausios.
Naujos informacijos technologijos sparčiai ir pakankamai agresyviai braunasi į žmonių gyvenimą ne tik darbo aplinkoje, valstybėje ir pasaulyje, bet ir į kasdieninę šeimos buitį. Procesas įgauna svarbią ekonominę, politinę, visuomeninę ir socialinę reikšmę. Informacijos visuomenėje pagrindinės ekonominės veiklos kryptys siejamos su informacinių paslaugų teikimu. Visuomenės informavimo priemonės turi milžinišką įtaką mūsų kultūrai, t.y. ir visuomenei, įskaitant įtakojimą mūsų apsisprendimui tokiems elementariems dalykams kaip ką dėvėti ir ką garbinti. Šiuo metu žiniasklaidos įtaka ypatingai išaugusi pirmaujančiose šalyse, ji remiasi "kultūros ekspansijos" politika.
Ar kada nors iškilo klausimas, kodėl rengiamės būtent tuo stiliumi, kuriuo rengiamės ir išleidžiame tiek pinigų panašiems dalykams? Daugelis atsakytų, kad dėl to, kad norim taip daryti, taip ir darom. Bet atsakymas slypi kur kas giliau. Juk įvairios...
Šį darbą sudaro 1957 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!