Vaiko ugdymosi skatinimas sukuriant tinkamą aplinką.
Vaiko ugdymąsi skatinantys būdai; ugdymosi skatinimas, sukuriant tinkamą aplinką.
1. Motyvuokite temos pasirinkimą (teoriniu ir praktiniu aspektu).
Ugdymas per veiklą įmanomas tik tuomet, kai grupės aplinka šilta, jauki, pritaikyta vaikų reikmėms ir interesams, „suasmeninta“. Ugdymo turinio įgyvendinimui sukuriama ar pritaikoma šio amžiaus vaiko poreikius ir galimybes atitinkanti, į ugdymo tikslus orientuota, saugi aplinka: grupes erdvė, kitos patalpos.
Būtino ugdymo filosofijoje teigiama, kad ugdymo teorija, kaip ir ugdymo filosofija, nėra tiesioginis ugdymo praktikos veiksnys. Tarp teorijos ir praktikos yra dar viena tarpinė grandis ugdymo technologija. Ugdymo procesas visada grindžiamas tam tikra technologija. Ugdymo technologija yra tik edukologijos mokslų problema, kuri nenagrinėja nevieną kitą mokslą. Viena iš tokiu technologijų ugdymosi skatinimas, sukuriant tinkamą aplinką.
• Parenkamos ir patogiai išdėstomos vaiko ugdymąsi skatinančios priemonės, skirtos įvairioms ugdymosi sritims.
• Įrengiamos vaiko veiklai patogios erdvės (kampeliai, centrai) arba kuriama "namų aplinka".
• Kuriamos stacionarios erdvės su orientyrais, kur kas yra, kad vaikas, turintis ketinimą ar sumanymą lengvai rastų viska, ko jam reikia, arba vaikų veiklos erdvės nuolat keičiamos, pertvarkomos, siekiant suintensyvinti spontaniška vaiku veiklą su žaislais ir priemonėmis.
• Parenkamos priemonės ir žaislai, su kuriais veikdamas vaikas lengvai pastebi savo klaidą pats - gali pasitikrinti ir pasitaisyti.
• Parenkamos vaizdžios priemonės, padedančios vaikui abstrahuoti, "atrasti" realiame gyvenime egzistuojančius dėsnius (formų dydžio seka, "metų ratas" ir kt.).
• Parenkamos kūrybiškumą skatinančios medžiagos, žaislai, priemonės.
• Parenkamos priemonės, skirtos tyrinėti visais jutimais, eksperimentuoti.
• Parenkami informacijos gavimo šaltiniai vaikui (enciklopedijos ir kita).
• Daugiau realiu priemonių, daiktų, nei pasaulio atvaizdų.
• Daugiau universalių priemonių, su kuriomis vaikas gali veikti bet kaip ir bet ką arba parenkamos priemonės, su kuriomis vaikas turėtų atlikti tik eilę reglamentuotų, nuoseklių veiksmų.
• Aplinkoje yra vaikui labai patrauklių priemonių, iš namų atsineštų žaislų.
• Aplinkoje gausu ženklu, užrašu, schemų,, simbolių, įtraukiančių vaikus į veiklą.
• Kai kurios priemonės ar medžiagos kasdien arba kas savaitę iškeliamos iš lentynų į vaiku "dėmesio centrus".
Jei aš...
Šį darbą sudaro 2837 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!