Namų darbai

Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai

9.4   (3 atsiliepimai)
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai 1 puslapis
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai 2 puslapis
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai 3 puslapis
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai 4 puslapis
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai 5 puslapis
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai 6 puslapis
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai 7 puslapis
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai 8 puslapis
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai 9 puslapis
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai 10 puslapis
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai 11 puslapis
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai 12 puslapis
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai 13 puslapis
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai 14 puslapis
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai 15 puslapis
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai 16 puslapis
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai 17 puslapis
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingą galima aiškinti ir kaip ekonominį procesą, ir kaip valdymo funkciją, ir kaip gamybinės – ūkinės veiklos koncepciją. Įmonės požiūriu marketingą apibūdinti galima kaip gamybinės – ūkinės ir komercinės veiklos valdymo kompleksinę sistemą, kuri nukreipta į konkretaus vartotojų segmento poreikių patenkinimą. Dar paprastesnis marketingo apibrėžimas būtų toks: prekė, kaina, pateikimas ir rėmimas. Šis apibrėžimas dar vadinamas 4P (Product, Price, Place, Promotion), o kai kas priduria dar 2P (People and Packaging). Taigi, 4P arba 6P – tai svarbiausi marketingo programos elementai.
Marketingo programos „prekė“ suprantamas kaip veiksmai ir sprendimai, susiję su vartotojų poreikius atitinkančiais prekės sukūrimo ir gamybos, jos įpakavimo, pavadinimo, prekinio ženklo, garantijų ir kitais klausimais.
Marketingo programos elementas „kaina“ apima visus veiksmus ir sprendimus, susijusius su prekių kainos nustatymu ir reguliavimu, nuolaidų, premijinių kainų ir kitų kainos formų taikymu. Tai vienas sudėtingiausių marketingo programos elementų.
Marketingo programos elementas „prekių pateikimas“ apima visus veiksmus, susijusius su pateikimo kanalų parinkimu ir prekių perkėlimu į vartotojui patogią vietą jam patogiu laiku ir forma.
Marketingo programos elementas „rėmimas“ apima veiksmus ir sprendimus, kuriais siekiama informuoti pirkėjus apie prekes ir paskatinti juos tas prekes pirkti. Marketingo požiūriu rinka – tai visuma esamų ir potencialių prekių, siekiančių patenkinti savo poreikius pakeičiant ką nors vertinga su prekes ar paslaugas siūlančiais pardavėjais.
Darbo tikslas:
• pagal marketinge plačiai naudojamą 4P prekės ar paslaugos analizės modelį, aprašyti bei įvertinti Yamaha muzikos instrumentus, išanalizuoti šios kompanijos politiką, kurios dėka, jie yra lyderiai muzikinių instrumentų rinkoje visame pasaulyje.
Darbo uždaviniai:
• Trumpai pateikti mokslinę analizę apie produktų klasifikaciją, aprašyti Yamaha siūlomus muzikos instrumentus.
• Susipažinti su kainų nustatymo strategijomis, jų būdais ir pagal tai įvertinti kokias ir kaip Yamaha gamintojai nustato kainas savo prekėms.
• Išanalizuoti kokią reikšmę prekei turi jos pardavimo vieta, bei išsiaiškinti kokiai tikslinei rinkai yra skirtos Yamaha siūlomos prekės.
• Pateikti teorinę medžiagą apie prekės rėmimo būdus, kokią naudą jie teikia ir kokią svarbą tai turi prekės...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3957 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Turinys 1
  • Įvadas 2
  • Prekė 4
  • Prekių asortimentas 5
  • Kaina 7
  • Paskirstymas (vieta) 10
  • Kompanijos „Yamaha“ bendrasis rėmimo planas 12
  • Išvados 16
  • Naudota literatūra 17

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
18 psl., (3957 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos namų darbas
  • 18 psl., (3957 ž.)
  • Word failas 156 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt