Pastaraisiais metais Lietuvoje gana sparčiai plėtojamas turizmo paslaugų verslas. Palanki Lietuvos geografinė padėtis, įspūdinga šalies istorija, nuostabi gamta, spartėjantys ekonominio bendradarbiavimo ryšiai pritraukia ne vieną užsienio svečią. Šios atvykstamojo turizmo tendencijos ypač aktualios Lietuvos viešbučių veiklai. Šiandieninė Lietuvos viešbučių būklės analizė rodo, kad viešbučių paslaugų tiekėjams nepakanka sukurti aukštos kokybės paslaugas, nes jų pasiūla yra pakankama, tačiau vis didesnis dėmesys atitenka viešbučių sugebėjimui pritraukti ir sudominti vartotoją. Neginčytina, jog čia vienas iš svarbiausių uždavinių atitenka rinkodaros veiklai.
Greitėjantys gyvenimo tempai, pokyčiai ekonominiame, politiniame ir socialiniame gyvenime, techniologijos pažanga skatina nuolat stebėti ir įvertinti svetingumo paslaugas teikiančių įmonių rėmimo komplekso, kainodaros formavimo pokyčius. Vykstant šiems pokyčiams, jų supratimas ir tinkamas panaudojimas yra itin aktualus.
Darbo tikslas – susipažinti su Best Western „Santakos viešbučio“ padaliniais, jų funkcijomis, išanalizuoti marketingo aplinkas, paskirstymą bei rėmimą.
• Stebėti ir vertinti įmonės reklamą bei kuriamą įvaizdį. Stebėti darbo organizavimo procesą įmonėje (padalinyje)
• Vykdyti įmonės vadovų pavestas užduotis verslo srityje
• Susipažinti su pirminiais apskaitos dokumentais.
Norint įvykdyti darbo tikslus reikėjo susipažinti su viešbučio priėmimo tarnybos darbu, pardavimų ir marketingo skyriaus veikla, viešbučio kambarių tvarkymo, svečių priėmimo ir išlydėjimo metu metodika, viešbučio restorano – naktinio klubo „Europa“ veikla, kelionių agentūros veikla. Pardavimų ir marketingo skyriuje dirbti techninį darbą, rinkti ir apdoroti statistinę informaciją, įgyti praktikos vadybos srityje.
Atlikus praktiką išanalizavome šiuos klausimus:
• Bendra įmonės charakteristika;
• Įmonės veiklos rūšys, jos siūlomos paslaugos;
• Įmonės padaliniai ir jų funkcijos veikloje;
• Įmonės darbuotojai, jų darbo standartai;
• Įmonės marketingo aplinkos;
• Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas;
• Įmonės marketingo kompleksas;
• Įmonės veiklos planavimas;
• Pagrindiniai įmonės veiklos rodikliai;
• Kokybės laidavimo sistema įmonėje.
1. BENDRA ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA
Pirmasis Lietuvoje pasaulinio Best Western viešbučių tinklo narys – „Santakos viešbutis”, įsikūręs miesto centro ir senamiesčio sandūroje, ramioje J. Gruodžio gatvėje. (1 pav.).
1895 metais šis pastatas buvo pastatytas kaip vyno saugyklos, ir plačiai garsėjo vyno rūsiais. Lygiai po 100 metų – 1995 – aisiais - asketiškos...
Šį darbą sudaro 6320 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!