Turizmo ir viešbučių administravimo studijų programos studentas Arūnas Martinkėnas atliko praktiką 2004m. 07-01 07-28d turizmo firmoje „Bija Service“. Praktikos metu susipažinau su turizmo firma bei jos viešbučiu, domėjausi jos veikla. Taip pat dalinai atlikau anketinę apklausą. Praktikos tikslas pritaikyti įgytas teorines žinias.
Bendras susipažinimas su įmone ir jos teikiamomis paslaugomis
Šią turizmo firmą renkasi įvairaus amžiaus žmonės. Turizmo firmos paslaugomis puikiai gali pasinaudoti tiek mažesnes, tiek didesnes pajamas turinčios šeimos ir pavieniai asmenys. Šią vietą vienodai mėgsta šeimos, sportininkai ir menininkai, verslo žmonės, užsieniečiai ir lietuviai.
„Bija Service“ viešbutis yra 3 žviagždučių. „Bija Service“ viešbutyje vienu metu gali apsistoti 47 asmenys. Viešbutyje yra 6-vienviečiai kambariai, 8- dviviečiai, 5- triviečiai, 2- keturviečiai, 1- liukso kambarys. Turizmo firma „Bija Service“ teikia apgyvendinimo paslaugas, užsiima konferencijų organizavimu, organizuoja keliones, grupėms bei pavieniams asmenims, į užsienio šalis pagal poreikius, teikia savo svečiams įvairią informaciją. Apgyvendinimo paslaugą reiktų traktuoti, kaip kompleksinę. Tenkinami asmens išvykusio turistauti ar ilsėtis už nuolatinės gyvenamosios vietos ribų ilgiau nei vienai parai, būtiniausi poreikiai. Turizmo centras „Bija Service“ gali patenkinti įvairius turistų poreikius, čia atvykę svečiai gali išsirinkti kambarius atitinkančius jų keliamus reikalavimus, turizmo firma siūlo įvairaus tipo kambarius, tai liukso kambarys, kuriame yra visi poilsiui reikalingi daiktai, apstatymas atitinka liukso kategorijai keliamus reikalavimus. Yra ir paprastesnio tipo kambarių. Kambarių kainos labai skirtingos, bet prieinamos minimalų atlyginimą gaunantiems turistams.
MIKRO APLINKA
Bet kurią įmonę veikia dviejų lygių aplinkos veiksniai. Tai yra makro ir mikro aplinka. Labai svarbu, kad tie veiksniai būtų efektyvūs ir neįtakotų neigiamai į jos veiklą. Tam įmonei reikia išsiaiškinti toje aplinkoje pasireiškiančias tendencijas.
Tiekėjai – tai asmenys arba firmos, kurios aprūpina turizmo paslaugų gamintojus ir jų konkurentus reikiamais materialiniais ištekliais. Mes juos stebėsime ypač tai, kokiomis kainomis parduodami tie materialiniai ištekliai. Svarbiausia pasirinkti tinkamą tiekėją.
Tarpininkai – tai turo operatoriai, kelionių agentai, kelionių brokeriai, įvairios skatinimo bendrovės, iš kurių svarbiausia išsirinkti patį geriausią.
Pirkėjai. Juos galima...
Šį darbą sudaro 2839 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!