Magistro darbai

Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės

9.6   (2 atsiliepimai)
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  1 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  2 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  3 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  4 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  5 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  6 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  7 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  8 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  9 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  10 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  11 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  12 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  13 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  14 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  15 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  16 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  17 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  18 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  19 puslapis
Paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo galimybės  20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

pats svarbiausias iš visų konkurencingumo pranašumo veiksnių, siekiant lyderės pozicijos rinkoje.
Nagrinėjamos tyrimo temos aktualumas pasižymi sparčiu rinkos kitimu, taip įtakodamas vis
sudėtingesnį ekonominį procesą, kurio pasekoje įmonės privalo ieškoti naujų būdų savo veiklai
efektyvinti, siekiant vartotojų lojalumo ir didesnio pelno. Šio tikslo įgyvendinimas sunkus darbas,
susidedantis iš dviejų etapų: pirmiausia reikia pritraukti klientus, antra – juos išlaikyti. Nebepakanka
įmonėms pasiūlyti savo paslaugas mažesne kaina, nei konkurentai, reikia ieškoti būdų sudominti
klientą, pateikti jam kažką naujo ir neregėto. Todėl labai svarbu išsiaiškinti ir ištirti visus
konkurencingumo didinimo veiksnius, kurių pagalba galima pritraukti kuo daugiau vartotojų. Įmonės
pasinaudodamos šiais veiksniai gali numatyti priemones konkurencingumui didinti ir kruopsčiau rengti
savo veiklos strategijas.
Tyrimo problema. Pagrindinis verslo strategijos tikslas – įgyti konkurencinį pranašumą. Šis
pranašumas turi būti toks, jog jį galima būtų panaudoti kuo greičiau, ir kad poveikis truktų kuo ilgiau.
Jo funkcija – generuoti pelną, viršijantį vidutinį sektoriaus pelną, bei užkariauti atitinkamą rinkos dalį.
Todėl siekiant lyderės pozicijos rinkoje iškyla problema - kokie dabartinėje ekonominėje situacijoje gali
būti nauji konkurencingumo didinimo būdai?
Tyrimo objektas - veiksniai, didinantys paslaugų verslo įmonių konkurencingumą.
Tyrimo tikslas - įvertinti pagrindinius paslaugų verslo įmonių konkurencingumą didinančius
veiksnius, sudarant praktinį konkurencingumo didinimo veiksnių modelį.
Tyrimo uždaviniai:
 Pateikti įmonių konkurencingumo koncepciją ir konkurencingumo vertinimo teorinius
aspektus;
 Išanalizuoti mokslinėje literatūroje išskirtus pagrindinius konkurencingumą didinančius
veiksnius.
9
 Ištirti pagrindinius veiksnius, lemenčius konkurencingumo didinimo galimybes, apklausiant
buhalterinių paslaugų įmonių darbuotojus ir klientus;
 Parengti paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo veiksnių modelį.
Tyrimo metodika:
 Mokslinės literatūros analizė;
 Lyginimas ir apibendrinimas;
 Duomenų analizė;
 Modeliavimo metodas.
Hipotezė: H1- siūlomas papildomas paslaugų asortimentas didina įmonių konkurencingumą.
Darbo struktūra. Darbą sudaro įvadas, teorinė dalis, analitinė dalis, išvados, siūlymai ir
naudotos literatūros sąrašas. Teorinę dalį sudaro du skyriai: pirmame skyriuje remiantis moksline
litaratūra aptarta konkurencingumo koncepcija, jos tipai ir rūšys, bei konkurencingumą ribojantys
veiksniai. Antroje dalyje apžvelgtos konkurencingumo didinimo galimybės ir teorinis
konkurencingumo modelis. Analitinėje dalyje aptarta atlikto tyrimo duomenų analizė, bei sudarytas
praktinis konkurencingumo didinimo modelis. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir siūlymai, bei
naudotos literatūros sąrašas.
10
1. KONKURENCINGUMO TEORINIAI ASPEKTAI
Verslo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 18304 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 8
  • 1. KONKURENCINGUMO TEORINIAI ASPEKTAI . 10
  • 1.1. Konkurencingumo koncepcija .. 10
  • 1.2. Konkurencingumo tipai ir rūšys .. 12
  • 1.3. Konkurenciją ribojantys veiksniai .. 18
  • 1.4. Konkurencijos strategijų analizė . 21
  • 2. KONKURECINGUMO DIDINIMO GALIMYBĖS . 26
  • 2.1. Vidiniai ir išoriniai konkurencingumo didinimo veiksniai. 26
  • 2.2. Konkurencinės paslaugų verslo įmonių pranašumo strategijos 29
  • 2.3. Paslaugų verslo įmonių pardavimų skatinimo galimybės .. 32
  • 2.4. Teorinis paslaugų verslo įmonių konkurencingumo modelis 33
  • 3. TYRIMO METODOLOGIJA 36
  • 4. TYRIMO REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS .. 39
  • 4.1. Buhalterinių paslaugų įmonių darbuotojų nuomonių apie konkurencingumo didinimo galimybes rezultatų
  • aptarimas .. 39
  • 4.2. Klientų nuomonių apie konkurencingumo didinimo galimybes buhalterinių paslaugų įmonėse rezultatų
  • aptarimas .. 51
  • 4.3. Buhalterinių paslaugų įmonių konkurencinių pranašumų formavimas 61
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI 64
  • LITERATŪRA 67
  • ANOTACIJA .. 72
  • ANNOTATION . 73
  • SANTRAUKA 74
  • SUMMARY . 75
  • PRIEDAI 77

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
PDF dokumentas (.pdf)
Apimtis
88 psl., (18304 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos magistro darbas
  • 88 psl., (18304 ž.)
  • PDF dokumentas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį magistro darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt