pats svarbiausias iš visų konkurencingumo pranašumo veiksnių, siekiant lyderės pozicijos rinkoje.
Nagrinėjamos tyrimo temos aktualumas pasižymi sparčiu rinkos kitimu, taip įtakodamas vis
sudėtingesnį ekonominį procesą, kurio pasekoje įmonės privalo ieškoti naujų būdų savo veiklai
efektyvinti, siekiant vartotojų lojalumo ir didesnio pelno. Šio tikslo įgyvendinimas sunkus darbas,
susidedantis iš dviejų etapų: pirmiausia reikia pritraukti klientus, antra – juos išlaikyti. Nebepakanka
įmonėms pasiūlyti savo paslaugas mažesne kaina, nei konkurentai, reikia ieškoti būdų sudominti
klientą, pateikti jam kažką naujo ir neregėto. Todėl labai svarbu išsiaiškinti ir ištirti visus
konkurencingumo didinimo veiksnius, kurių pagalba galima pritraukti kuo daugiau vartotojų. Įmonės
pasinaudodamos šiais veiksniai gali numatyti priemones konkurencingumui didinti ir kruopsčiau rengti
savo veiklos strategijas.
Tyrimo problema. Pagrindinis verslo strategijos tikslas – įgyti konkurencinį pranašumą. Šis
pranašumas turi būti toks, jog jį galima būtų panaudoti kuo greičiau, ir kad poveikis truktų kuo ilgiau.
Jo funkcija – generuoti pelną, viršijantį vidutinį sektoriaus pelną, bei užkariauti atitinkamą rinkos dalį.
Todėl siekiant lyderės pozicijos rinkoje iškyla problema - kokie dabartinėje ekonominėje situacijoje gali
būti nauji konkurencingumo didinimo būdai?
Tyrimo objektas - veiksniai, didinantys paslaugų verslo įmonių konkurencingumą.
Tyrimo tikslas - įvertinti pagrindinius paslaugų verslo įmonių konkurencingumą didinančius
veiksnius, sudarant praktinį konkurencingumo didinimo veiksnių modelį.
Tyrimo uždaviniai:
Pateikti įmonių konkurencingumo koncepciją ir konkurencingumo vertinimo teorinius
aspektus;
Išanalizuoti mokslinėje literatūroje išskirtus pagrindinius konkurencingumą didinančius
veiksnius.
9
Ištirti pagrindinius veiksnius, lemenčius konkurencingumo didinimo galimybes, apklausiant
buhalterinių paslaugų įmonių darbuotojus ir klientus;
Parengti paslaugų verslo įmonių konkurencingumo didinimo veiksnių modelį.
Tyrimo metodika:
Mokslinės literatūros analizė;
Lyginimas ir apibendrinimas;
Duomenų analizė;
Modeliavimo metodas.
Hipotezė: H1- siūlomas papildomas paslaugų asortimentas didina įmonių konkurencingumą.
Darbo struktūra. Darbą sudaro įvadas, teorinė dalis, analitinė dalis, išvados, siūlymai ir
naudotos literatūros sąrašas. Teorinę dalį sudaro du skyriai: pirmame skyriuje remiantis moksline
litaratūra aptarta konkurencingumo koncepcija, jos tipai ir rūšys, bei konkurencingumą ribojantys
veiksniai. Antroje dalyje apžvelgtos konkurencingumo didinimo galimybės ir teorinis
konkurencingumo modelis. Analitinėje dalyje aptarta atlikto tyrimo duomenų analizė, bei sudarytas
praktinis konkurencingumo didinimo modelis. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir siūlymai, bei
naudotos literatūros sąrašas.
10
1. KONKURENCINGUMO TEORINIAI ASPEKTAI
Verslo...
Šį darbą sudaro 18304 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!