PRIEDAI............................................................................................................................................30
ĮVADAS
Prekių ir paslaugų gausa apsunkina vartotojų pasirinkimą, o įmonės ieško kuo efektyvesnių konkuravimo rinkoje būdų, didindamos savo produktų ar paslaugų išskirtinumą vartotojų akyse. Ar dažnai susimąstome, kokią paslaugą, iš atrodo visai panašių, pasirinkti, kokia yra paslaugų teikimo sistema, ko reikia, kad paslauga būtų efektyvi, kokybiška? Ir galų gale kas yra pati paslauga.
Norint išlikti šiuolaikinėje konkurencingoje rinkoje, būtina stebėti įmonės padėtį joje, galimybes konkuruoti su kitais rinkos dalyviais, pateisinti vartotojų lūkesčius ir reikalavimus, ištirti veiksnius, turinčius įtakos įmonės veiklos sėkmei.
Paslauga – sudėtingas darinys, kurio esmę atskleidžia paslaugos koncepcija, ji padeda išreikšti teikėjo sumanumą, atskleidžiantį, kokias ir kokiais būdais jis spręs vartotojų problemas. Kitaip tariant, koncepcija apima informaciją apie tai, ką organizacija įsipareigoja suteikti konkrečiam vartotojų segmentui, kaip tai bus atliekama ir su kokiais ištekliais.
Tyrimo problema – kokybė sąlygoja paslaugos naudingumą vartotojui ir komercinę sėkmę paslaugų teikėjui. Organizacijos dėl prastos kokybės patiria ne tik moralinę žalą (nepatenkinti vartotojai ir personalas), bet ir materialinių nuostolių. Mokslininkų apskaičiavimais, paslaugų organizacijose daugiau nei trečdalis sąnaudų skiriama klaidoms taisyti. Vadinasi, puiki paslaugų kokybė sąlygoja ne tik organizacijos konkurencingumą, bet yra ir efektyvumo prielaida.
Tyrimo aktualumas – šiandien manoma, kad vienas svarbiausių momentų, skatinančių įmones bei organizacijas konkuruoti, taip pat padedančių išsilaikyti arba užkariauti rinką, yra parduodamų paslaugų kokybė. Vadinasi, į paslaugų kokybę visose įmonėse bei organizacijose turi būti kreipiamas didžiulis dėmesys. Be to, kokybė formuoja įmonės įvaizdį, daro tiesioginę įtaką veiklos produktyvumui, pelno augimui bei vartotojo pasitenkinimui.
Tyrimo tikslas: Išanalizuoti kokia yra Šiaulių visuomenės sveikatos centro teikiamų paslaugų kokybė.
Tyrimo uždaviniai:
1. pateikti paslaugos sampratą, savybes ir esmę;
2. apibendrinti paslaugų kokybės sampratą, modelius, vertinimo kriterijus;
3. ištirti, Šiaulių visuomenės sveikatos centro klientų nuomonę, apie teikiamų paslaugų kokybę.
Tyrimo objektas: Šiaulių visuomenės sveikatos centras.
Šiaulių visuomenės sveikatos centro tikslas – vykdyti visuomenės sveikatos priežiūrą Šiaulių apskrityje, kuria siekiama saugoti gyventojus nuo ligų, neišvengiamos mirties ir invalidumo, ilginti gyvenimo be ligų ir traumų laiką bei...
Šį darbą sudaro 5902 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!