Daugelyje šalių turizmo industrija vertinama kaip perspektyvi ūkio šaka, kuri suteikia darbo vietas milijonams žmonių. Ji iš dalies akumuliuoti nykstančių šakų ekonominius pajėgumus ir darbo jėgą. Lietuvos geografinė padėtis yra palanki turizmo verslo plėtojimui. Todėl turizmas, atsižvelgiant į jo reikšmę, buvo priskirtas prie prioritetinių mūsų ūkio šakų.
Apgyvendinimo sektorius viena iš svarbiausių viso turizmo dalių, stipriai įtakojančių turizmo sektoriaus vystymąsi. Turizmas ir viešbučių ūkis kaip dvi šiuolaikinio visuomeninio gyvenimo sritys yra glaudžiai susiję: galime nuolat įsitikinti, kad turizmas įtakoja viešbučių ūkio vystymąsi, ir atvirkščiai, kad nuo viešbučių ūkio lygio priklauso turizmo ūkio vystymasis. Žinoma, viešbučių reikšmė yra nevienoda skirtingose šalyse ar net skirtinguose jų regionuose: ji labai priklauso nuo turizmo išvystymo lygio. Pakankamas atitinkamo lygio viešbučių skaičius teikia turistams tinkamos kokybės paslaugas ir palengvina turizmo organizavimą tame regione.
Lietuvoje viešbučių marketingas dar nėra pakankamai išvystytas. Šiuo klausimu vadybininkams dar reikia mokytis ir semtis patirties iš užsienio. Būtent todėl mokslinio tiriamojo darbo tema ir pasirinkau bendrą viešbučių marketingo komplekso analizę, ypač didelį dėmesį sutelkiant į vieną elementą- paslaugų paskirstymą.
Darbo hipotezė - Vilniaus viešbučių paslaugų paskirstymas yra organizuojamas netinkamai.
Šio mokslinio tiriamojo darbo objektas - Vilniaus viešbučiai.
Darbo dalykas - paskirstymo kaip marketingo komplekso elemento organizavimo trūkumų bei privalumų ir jų įtakos klientų apsisprendimui naudotis paslauga tyrimas.
Naudotini darbe metodai - žvalgybinis, aprašomasis, palyginamasis ir analitinis.
• Išanalizuoti kiekvieno marketingo komplekso elemento ypatumus;
• Plačiai išnagrinėti vieną iš marketingo komplekso elementų - paskirstymą ir pabrėžti jo reikšmę viešbučių marketingo kompleksui.
Marketingo komplekso sudėtinės dalys
Marketingo kompleksas - tai visuma būdų ir priemonių kompanijoms tikslams įgyvendinti ir maksimaliai patenkinti klientų poreikius1. Marketingo komplekso formavimas - tai sudėtinė marketingo strategijos dalis, kurios tikslas - paveikti kliento elgesį. Jis remiasi, arba bent jau turėtų remtis, klientų poreikių, norų ir būdų klientų problemoms spręsti analize2. Kad būtų galima palengvinti marketingo komplekso valdymą, jis yra skirstomas į atskiras dalis. Tai reiškia, kad norint, jog marketingo veikla...
Šį darbą sudaro 5959 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!