Pardavimui vadovaujama pagal atitinkamą programą, kuri yra marketingo plano sudėtinė dalis. Šiuolaikinės įmonės sėkmę rinkoje lemia vartotojai, tai yra žmonės, perkantys įmonės prekes ar paslaugas arba jų neperkantys. Prekės ir paslaugos, kurios netenkina vartotojų poreikių, yra neperkamos ir išstumiamos iš rinkos.
Pardavimas – viena iš integruotų marketingo funkcijų. Pagrindinė pardavimo padalinio užduotis yra parduoti įmonės prekes galutiniams pirkėjams arba tarpininkams.
Norint, kad pardavimo veikla būtų vystoma efektyviai, būtina suvokti jos funkcijas šiuolaikinėje įmonėje. Pardavimo funkcijos samprata yra žymiai susiaurinama, kai pardavimas įmonėje suvokiamas kaip vienos krypties informacijos ir prekių srauto judėjimas iš įmonės vartotojo link. Tada neišnaudojamos visos asmeninio pardavimo galimybės įmonei ir pardavimo veikla įmonėje vykdoma neefektyviai. Todėl labai svarbu suvokti pardavimo padalinio vietą ir vaidmenį įmonėje.
Darbo tikslas – susipažinti su įmonės pardavimų strategija.
Darbo uždaviniai - išsiaiškinti kas turi įtakos pardavimų planavimui, aptarsime pardavimo strategijos pasirinkimą, sužinosime kas yra strategija, kas yra pardavimų programos kontrolė, pardavimo biudžetas, asmeninio pardavimo procesas, ką paaiškina pardavimo teorijos, bei aptarsime pardavimų analizę.
Pardavimo planavimui turi įtakos išoriniai ir vidiniai veiksniai. Prie išorinių priskiriami demografiniai, politiniai, ekonominiai, technologiniai, socialiniai kultūriniai, gamtos, konkurenciniai veiksniai. Jie sukelia vadinamuosius nekontroliuojamus veiksnius, kurie turi įtakos įmonės veiklai, tačiau jų negalima valdyti. Vidiniai veiksniai - tai įmonės struktūra, marketingo planas, pirkėjai, pardavėjai. Visų šių veiksnių nustatymas yra vienas iš pardavimo planavimo etapų Antras pardavimo planavimo proceso etapas - informacijos rinkimas. Tam tikslui naudojami pirminiai (tai įmonės marketingo tyrimų padalinio darbuotojų teikiama informacija) ir antriniai (statistikos biuleteniai, marketingo tyrimų agentų biuleteniai) informacijos šaltiniai. Vidinė informacija gaunama iš kitų įmonės padalinių.
Sekantis pardavimo planavimo proceso etapas - analizė, kuri apima bendrą įmonės veiklos analizę (įmonės tikslai, gaminamų prekių asortimentas ir jų paskirtis, apimti rinkos segmentai), gamybinės veiklos analizę (gamybinės veiklos sritis, kurioje įmonė konkuruoja; šakos plėtros tempai, šakos ir įmonės gamybiniai pajėgumai), konkurencijos analizę (įmonės konkurentai, jų gamybos apimtis ir pardavimo mastas, padėtis rinkoje, konkurentų...
Šį darbą sudaro 2896 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!