Veiklos sritis: Oksidacijos – redukcijos reakcijos.
Nuostata: Suvokti cheminių reakcijų ir elektros srovės tarpusavio ryšį.
Esminis gebėjimas: Paaiškinti oksidacijos – redukcijos procesus ir nurodyti jų taikymo praktikoje galimybes.
• Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklos Bendrosiomis programomis.
Kiekvieną pamoką vykdomas formuojamasis vertinimas, parenkant skirtingus veiklos metodus, teikiamas atsakas mokiniams.
Savarankiški darbai ir praktiniai darbai vertinami pažymiu.
Pamokoje mokinių darbai ir atsakymai gali būti vertinami kaupiamaisiais balais.
Apibendrinamasis ciklo vertinimas teikiamas už grupėse parengus darbus.
Gale ciklo vykdomas diagnostinis kontrolinis darbas ir jo analizė.
Žinios ir supratimas
Val. sk.
Mokymosi uždaviniai
Mokymosi veiklos
Pastabos
1. Tema. Oksidacijos laipsnis. Oksidacijos – redukcijos reakcijų lyginimas elektronų balanso metodu.
6.1.1. Apskaičiuoti elemento oksidacijos laipsnį junginyje.
6.1.2. Nurodyti oksidatorių ir reduktorių pateiktoje oksidacijos-redukcijos reakcijos lygtyje.
6.1.3. Išlyginti oksidacijos-redukcijos lygtį elektronų balanso būdu.
6.1.4. Apibūdinti degimo reakciją kaip greitą oksidacijos-redukcijos reakciją, nurodyti, kad degimo reakcijos yra priemonė šilumai gauti.
2
• Naudodamiesi periodine elementų lentele, apskaičiuos elementų oksidacijos laipsnius junginiuose.
• Duotą oksidacijos – redukcijos lygtį išlygins lygindamas elektronų balanso metodu, nurodys oksidatorių ir reduktorių.
• Paaiškins degimo reakcijos esmę ir praktinę reikšmę.
Klausydami mokytojo aiškinimo, mokiniai pakartoja elementų oksidacijos laipsnius junginiuose.
Dirbdami porose lygina oksidacijos – redukcijos lygtis užrašydami puslygtėmis, nurodo oksidatorių ir reduktorių.
Kai kurias oksidacijos – redukcijas gali suplanuoti, įvykdyti, užrašyti ir išlyginti elektronų balanso metodu, nurodyti oksidatorių ir reduktorių.
2. Tema. Metalų aktyvumas pavadavimo reakcijose. Metalų reakcijos su rūgštimis ir bazėmis.
1.2.1. Apibūdinti mokslinio pažinimo procesą nuo reiškinių stebėjimo iki jų paaiškinimo.
1.3.3. Savarankiškai parinkti tyrimams reikiamą laboratorinę įrangą bei prietaisus, medžiagas, pasigaminti tirpalus, tiksliai atlikti matavimus, mokėti apskaičiuoti procentus, vidurkius, santykius. Analizuoti ir matematiškai apdoroti tyrimų duomenis, gautus duomenis pateikti lentelėmis, diagramomis bei grafikais, skaityti daryti argumentuotas išvadas, rengti pranešimą ar referatą.
6.1.5. Paaiškinti kaip vyksta metalų reakcijos su neoksiduojančiomis rūgštimis (pvz. druskos rūgštimi, praskiesta sieros rūgštimi) ir užrašyti reakcijų lygtis.
6.1.6. Paaiškinti metalų išstūmimo iš vandeninių tirpalų kitais metalais reakcijas, remiantis metalų aktyvumo eile.
6.1.7. Paaiškinti vario ir sidabro reakcijas su oksiduojančiomis rūgštimis (koncentruota ir praskiesta azoto rūgštimi ir koncentruota sieros rūgštimi) ir...
Šį darbą sudaro 1311 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!