Svarbiausia priežastis, dėl kurios mokymas ne visuomet lemia sėkmingesnę vieno ar kito individo karjerą, yra šio mokymo neatitikimas įgūdžiams, kurie yra reikalingi darbo rinkoje. Mokykliniame ir aukštajame moksle tai dažnai atsitinka, kai išmoktos teorinės, „popierinės“ žinios yra nepritaikomos praktikoje. Profesinis ugdymas turėtų kur kas efektyviau užtikrinti, kad išmokti dalykai būtų pritaikomi individui perėjus į darbo rinką, nes yra skirtas būtent ugdyti praktinius įgūdžius. Čia yra ne tik išdėstoma kažkokia teorinė medžiaga, bet ir pateikiamos užduotys, panašios į tas, kurios gali iškilti besimokančiajam pradėjus dirbti. Visgi net ir profesinis mokymas gali būti nutolęs nuo darbo rinkos poreikių. Profesinio rengimo centras, tarkime, gali neturėti tokios modernios technikos, kokią turi toje srityje konkuruojančios įmonės, arba tiesiog mokyti kitokių dalykų, negu yra reikalingi darbdaviams. Jei profesinis rengimas yra nepakankamai kokybiškas, gali iškilti ir kitokia problema – formaliai įgyta kvalifikacija gali pasirodyti esanti tiesiog tuščias burbulas, kuriame nėra pakankamai gerų profesinių įgūdžių.
Profesinis mokymas dažniausiai yra pasirenkamas individų, kurie siekia pakelti savo vertę darbo rinkoje, t.y. jaunų ir nekvalifikuotų žmonių, darbuotojų, kurie siekia geresnių karjeros perspektyvų, taip pat bedarbių (skatinant valstybei ar savarankiškai). Jei profesinis ugdymas nesugeba suteikti tokių gebėjimų, kokie yra reikalingi, šių individų padėtis nepasikeis nepaisant įdėtų pastangų.
Šio darbo tikslas – parodyti, kaip ši svarbi problema gali būti sprendžiama mokymą iš dalies perkeliant į darbovietę, aptarti, kokią naudą iš pameistrystės gauna besimokantysis ir kokią – jį priimanti darbovietė, taip pat aptarti, mano nuomone, sėkmingiausią „dvilypę“ pameistrystės sistemą.
Pirmiausia aptarsiu, kokios apskritai yra mokymosi darbo vietoje ypatybės. Toliau aptarsiu, kuo ypatinga yra pameistrystės sistema, kokie yra jos privalumai ir trūkumai, paaiškinsiu skirtumus tarp požiūrių į mokymąsi pameistrystės sistemoje bei į tai, kaip nepatyręs jaunuolis pamažu tampa visaverčiu darbo rinkos dalyviu. Galiausiai šiek tiek daugiau dėmesio skirsiu Vokietijos pameistrystės atvejui (manau, kad šis atvejis yra ypač svarbus, nes pameistrystės sistema Vokietijoje turi itin gilias tradicijas, o bendras...
Šį darbą sudaro 2971 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!