III k. BAA 3 gr.
Vilnius 2005 m.
Įvadas
Visame pasaulyje gamyba nuolat kintanti ir tobulėjanti sritis, vykstanti visų ūlio šakų įmonėse: gaminamos žaliavos, gamybos priemonės, vartojimo prekės, energija. Gamintojai nuolatos stengiasi atnaujinti asortimentą, tobulinti prekes bei tinkamai jas pateikti šiuolaikinei rinkai. Taigi itin didelis dėmesys skiriamas produkto kokybei, jo įpakavimui.
Įpakavimas pagal savo funkcinę paskirtį dažnai yra neatsiejama produkto dalis. Jis apsaugo prekę nuo išorinio poveikio, be to, leidžia patekti reikiamos informacijos apie prekės savybes bei vartojimo ar naudojimo būdą. Gerai suprojektuotas įpakavimas naudojamas ir po to, kai produktas suvartotas. Todėl būtina išnagrinėti produkto savybes ir pritaikyti atitinkamas pakavimo medžiagas, atsižvelgiant į kriterijus susijusius su gaminio transportavimu, perkrovimu, saugojimu ir t.t. tik tokiu būdu galima užtikrinti produkto koklybę ir jo savybių efektyvumą vartotojo atžvilgiu.
Šiame referate bus nagrinėjama pakavimo reikšmė, jo savybės, funkcijos, privalumai bei trūkumai. Taigi šio darbo tikslas – išanalizuoti ir supažindinti su kai kuriais faktoriais, lemiančiais pakavimo ir sandėliavimo procesą. Darbo uždaviniai – įvardinti veiksnius, skatinančius pasirinkti vieną ar kitą prekių įpakavimo būdą, išsiaiškinti, kokios gaminio savybės ir tolesni tikslai lemia sandėliavimo tipo pasirinkimą, kaip pakavimo medžiaga gali daryti įtaką produkto kokybės įšlaikymui transportuojant, perkraunant prekes.
1. Pakavimas
1.1 Apibrėžimai ir terminai
Pakuotė – tara ar pakavimo medžiaga, kurioje gaminys parduodamas kaip atskira prekė.
Pakuotė – tai talpa arba kitas prekės apvalkalas, atliekantis prekės apsaugos, identifikavimo ir rėmimo bei papildomų patogumų suteikimo funkcijas.
Bendra pakuotė – bet kokia pakuotė, į kurią įdėtos kelios individualiai įpakuotos ar neįpakuotos prekės ir kurioje šios prekės pateikiamos pirkėjui.
Ženklinimas – ženklinimo rekvizitų pateikimas ant prekės ar prekės pakuotės ar bendros prekės pakuotės spausdinant, priklijuojant etiketę, naudojant pritvirtinamą ženklą, reljefu as kitokiu būdu.
Ženklinimo rekvizitai – spausdintinė, rašytinė ar grafinė informacija apie prekę: prekės pavadinimas, gamintojas, jo adresas, prekės ženklas, tinkamumo terminas, masė, tūris, pagaminimo data ir kt.
Yra skirtumas tarp vartotojo ir pardavimų įpakavimo ir pramoninio ar transportavimo įpakavimo. Teoriškai šios dvi įpakavimo...
Šį darbą sudaro 3284 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!