Pirmo namų darbo įvadas
Šio namų darbo metu susipažinsime su orlaivio Cessna 206 konstrukcija. Apskaičiuosime sparno geometrinius parametrus. Pagal EASA CS-23 nustatysime skrydžio greitį, maksimalias eksploatacines perkrovas, bei apkrovos koeficientą, paskaičiavę perkrovos koeficientus sudarysime skrydžių gaubiamąją. Pagal turimus duomenis paskaičiuosime orlaivio sparną veikiančias skersines jėgas ir lenkimo momentus.
Užduotis, pradinės sąlygos
Užduotis
Sparno geometrijos, profilio, svorio, kuro bakų ir agregatų išdėstymo parinkimas.
Skrydžio greičių parinkimas.
Skrydžių gaubiamoji (perkrovos koeficientų skaičiavimas).
Sparną veikiančios aerodinaminės jėgos ir jos slėgio centro skaičiavimas.
Orlaivio sparną veikiančių lenkimo momento ir skersinės jėgos skaičiavimas.
Sparno jėginės konstrukcinės schemos ir medžiagų parinkimas.
Pradinės sąlygos
Duoti duomenys | Orlaivio svoris Kg. | Max. įkrovimas į sparną Kg/mm2 | Max. Perkrovos koficientas | Sparno proilgis | Sparno susiaurėjimas | Sparno profilio storis % |
Sparnoliemens jungtis: Spyrinis jungimas. | 1900 | 90 | 6,5 | 9 | 1,2 | 14 |
Orlaivio trumpas aprašymas
C essna 206 yra vieno variklio aukšto sparno orlaivis naudojamas įvairioms paskirtims, įskaitant keleivių ir krovinių transportą, turistiniais ir oro fotografijos tikslais, bei kartais naudojamas kaip ir mokomasis orlaivis. „Textron Aviation“ įmonė ši orlaivį pradėjo gaminti 1964m. ir ši orlaivio variacija buvo gaminama iki 2004 ir pagaminti 6581 šio orlaivio vienetai. Pirmą kartą orlaivis certifikaciją gavo iš FAA(federalinė aviacijos agentūra-JAV), tačiau EASA certifikacija orlaivis gavo tik 2004m. pagal CS-23 pav. 1 Cessna 206 licenciją.
Lėktuvo charakteristika
Charakteristikos | Cessna 206 |
Sparno mostas, m | 10.97 |
Sparno plotas, m2 | 16.30 |
Variklių kiekis | 1 |
Sparno profilis | NACA 2412 |
Tuščio lėktuvo masė, kg | 987 |
MTOW, kg | 1633 |
Maksimali kuro masė, kg | 230 |
Maksimalus greitis, m/s | 78m/s, 151 mazgų |
Pakilimo greitis, m/s | 30-33m/s |
Sparno geometrijos, profilio, svorio, kuro bakų ir agregatų išdėstymo parinkimas
Pasidomėjus apie orlaivio konstrukciją detaliau pastebėjau, jog tai aukšto sparno vieno variklio orlaivis, kurio važiuoklė yra montuojama ant liemens priekio. Orlaivis turi du kuro bakus, po vieną kiekviename sparne vieno kuro bako tūris yra apie 115kg. Vis dėl to Cessna 206 sparnas yra tiesios priekinės briaunos ir šiek tiek lenktos galinės briaunos. Namų darbe pasirenkame štai šitokius orlaivio duomenis reikalingus atlikti tolimesnius skaičiavimus:
Šį darbą sudaro 5911 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!