Diplominiai darbai

Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje

9.4   (2 atsiliepimai)
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 1 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 2 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 3 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 4 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 5 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 6 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 7 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 8 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 9 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 10 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 11 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 12 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 13 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 14 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 15 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 16 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 17 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 18 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 19 puslapis
Organizacijos klimato formavimas "Senatoriai" viešbutyje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Visi paslaugos teikimo dalyviai (darbuotojai ir vartotojai) daro įtaką paslaugos suvokimui. Ar paslauga bus teigiamai vertinama, priklausys nuo to, kaip darbuotojai moka bendrauti, ar tvarkinga jų apranga, ką apie tą paslaugą ir jo teikėją sako kiti vartotojai ir t.t. Teikiant profesines paslaugas (pavyzdžiui, konsultavimo, mokymo ir kt.}, kurios grindžiamos glaudžiais santykiais, pats teikėjas yra paslauga. Kitose paslaugose žmonių santykiai gali būti mažiau reikšmingi. Tyrimai rodo, kad teikėjai yra dažniausiai kritikuojami paslaugos teikimo aplinkos subjektai.
Tam reikalingi deramai apgalvoti ir parengti tyrimai, padedantys apčiuopti kokybės spragas. Anketinės apklausos arba interviu su vartotojais (prieš paslaugos teikimą, teikimo metu ir po paslaugos), paslaugų organizacijos ir pačios paslaugos įvaizdžio tyrimai, skundų ir pageidavimų analizė, mistiniai vartotojai - tai tik keletas paslaugos kokybės tyrimo būdų.
Šiandieninėje verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie paslaugų organizacijos klimatą, kadangi paslaugų sfera yra viena perspektyviausių, sparčiai besiplėtojančių ūkio sferų. Tokią tendenciją nulėmė daugelis priežasčių. Paslauga yra specifinė prekė, nors ir turi daugelį paprastos prekės požymių. Ji nėra pirmo būtinumo prekė – poreikių tenkinimo piramidėje yra aukštesniame lygmenyje nei maistas, būstas ar drabužiai. Tačiau paslaugų poreikis vis didėja, nes: auga bendra produktų masė ir didėja bendras asortimentas, didėja gyvenimo intensyvumas, auga visuomenės išsivystymo lygis.
Temos aktualumas. Profesionalus organizacijos klimato strategijos ir taktikos panaudojimas organizuojant viešbučio veikla tampa šio laikmečio būtinybė, nes vykstantys pasaulyje spartūs ekonominiai, konkurenciniai, technologiniai pokyčiai ir globalizacijos procesai verčia paslaugų verslo atstovus verčia pastoviai galvoti apie naujas paslaugų tiekimo galimybes ir tiksliai taikyti organizacijos klimato strategijos ir taktikos mokslo atradimus.
Darbo naujumas. Organizacijos klimato kompleksas, kaip ir kitos mokslo šakos remiasi daugeliu mokslų žiniomis: valdymo, ekonomikos, statistikos, psichologijos, sociologijos teorijomis, matematika ir modeliavimo metodais, įvairiomis informacinėmis sistemomis. Kitos mokslo žinios ir metodai marketinge pasitarnauja pagrindiniam tikslui – vartotojų poreikių tenkinimui.
Tyrimo objektas. Organizacijos klimato formavimas " Senatoriai " viešbutyje. Organizacijos klimato tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Senatoriai” paslaugų pardavimą.
Darbo tikslas –...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 15683 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1.Organizacinio klimato formavimo viešbutyje teoriniai aspektai 4
  • 1.1.Viešbučio organizacinio klimato samprata 4
  • 1.2.Viešbučio organizacijos klimato kompleksas 6
  • 1.2.1. Viešbučio paslaugų organizacijos klimato pasiūlos modeliai 13
  • 1.2.2. Organizacijos klimatas ir išorinė aplinka 15
  • 1.3. Viešbučio organizacinio klimato ypatumus sąlygojantys veiksniai 20
  • 1.3.1.Menkos paslaugų diferenciacijos galimybės 20
  • 1.3.2.Paslaugų specialistų veikimo aplinkos specifiškumas 21
  • 1.4.Viešbučio viešbučio organizacijos klimato kompleksas 21
  • 2.Klientų patenkinimo lygio kriterijų analizė 22
  • 2.1.Apgyvendinimo paslaugų komplekso analizė 22
  • 2.2.Apgyvendinimo paslaugos gyvavimo ciklas 26
  • 2.2.1.Apgyvendinimo paslaugos kokybė ir jos veiksniai 27
  • 2.2.3.Pardavimų skatinimas 30
  • 2.3. Viešbučio paslaugų rėmimas 31
  • 2.3.1.Reklama 31
  • 2.3.2.Populiarinimas ir asmeninis pardavimas 32
  • 2.3.3.Žodinės rekomendacijos 33
  • 3.Projektiniai sprendimai 34
  • 3.1.Viešbučio paslaugų praktinė analizė 34
  • 3.1.1. Nagrinėjamos įmonės tikslinė orientacija 35
  • 3.1.2. Vartotojų analizė 36
  • 3.2.Paslaugos diferenciacija 39
  • 3.3. Viešbučio “Senatoriai” strateginė pozicija rinkoje 45
  • 3.3.1. Alternatyvios rinkodaros strategijos 47
  • 3.3.2.Įėjimo į rinką strategija 48
  • Išvados ir pasiūlymai 50
  • Išvados 52
  • Literatūra 54

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
57 psl., (15683 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos diplominis darbas
  • 57 psl., (15683 ž.)
  • Word failas 696 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt