Kursiniai darbai

Naujo produkto kūrimas X įmonėje

10   (3 atsiliepimai)
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 1 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 2 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 3 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 4 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 5 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 6 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 7 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 8 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 9 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 10 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 11 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 12 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 13 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 14 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 15 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 16 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 17 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 18 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 19 puslapis
Naujo produkto kūrimas X įmonėje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas. Profesionalus prekės įvedimo į rinką marketingo strategijos ir taktikos panaudojimas Lietuvoje tampa šio laikmečio būtinybė, nes vykstantys pasaulyje spartūs technologiniai pokyčiai ir globalizacijos procesai verčia pardavimo organizatorius pastoviai galvoti apie naujas pardavimų galimybes ir tiksliai taikyti marketingo strategijos ir taktikos mokslo atradimus.
Darbo objektas – naujo produkto kūrimas x įmonėje.
Šio darbo tikslas – išanalizuoti naujų produktų kūrimo ir įvedimo į rinka procesą.
Darbo naujumas. Šio darbo tikslas pateikti prekės įvedimo į rinka planą. Prekės pavadinimas, sąvoka, ženklas, sim­bolis, dizainas arba jų derinys, skirti atpa­žinti vieno pardavėjo. Ši grupės siūlo­moms prekėms arba paslaugoms ir atskirti joms nuo konkurentų p rėki ii bei paslaugų. Galbūt pats isskirtiniausias profesionalių komunikacijos specialistų menas yra gebėjimas sukurti, remti, apsaugoti ir stiprinti produktų prekių ženklus. Vartotojams prekės ženklas yra svarbi produkto dalis, nes jis rodo esant didesnę produkto vertą. Pavyzdžiui, daugelis vartotojų įsivaizduoja, kad „Bauer" vaistai yra labai ko­kybiškas ir brangus produktas. Tačiau tuos pačius vaistus, įpakavus į nepažen­klintą pakuotę, vartotojai tikriausiai palaikytų mažiau kokybiškais, net jei jų poveikis būtų toks pat. Prekės ženklas yra pavadinimas, sąvoka, ženklas, simbolis, dizainas arba jų de­rinys, naudojami atpažinti vieno pardavėjo ar jų grupės siūlomoms prekėms arba paslaugoms ir atskirti joms nuo konkurentų prekių bei paslaugų.
Pateikdama naują vaistą rinkai, bendrovė privalo priimti šiuos keturis sprendimus. Pirmasis sprendimas dėl vaisto pristatymo rinkai yra susijęs su laiku - ar dabar yra tinkamas metas .pasiūlyti naują produktą? Jei naujo vaisto pasirodymas sumažins kitų farmacinės bendrovės gaminių prekybos apyvartą, jo pristatymą rinkai vertėtų atidėti. Jei šį produktą galima dar patobulinti arba ekonominė padėtis nėra gera, bendrovė gali nuspręsti pateikti naują produktą rinkai kitais metais.
Bendrovei reikia nuspręsti ir kur ji pateiks naują produktą. Ar tai bus kurioje nors vienoje vietoje, viename regione, keliuose regionuose, visos šalies rinkoje ar tarptautinėje rinkoje? Tik kelios kompanijos turi pakankamą pasitikėjimą, kapitalą ir pajėgumą iš karto pateikti produktą visos šalies...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 8453 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1.Naujų produktų kūrimo sprendimai 3
  • 2. Naujų produktų pateikimo rinkai etapas 10
  • 3. Komerciolizacijos strategijos 19
  • 3.1.Paklausos įvertinimas ir prognozė 20
  • 3.2.Rinkos segmentavimas 21
  • 4.UAB “X” naujų produktų kūrimo sprendimai 22
  • Išvados 31
  • Literatūra 33

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
33 psl., (8453 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo kursinis darbas
  • 33 psl., (8453 ž.)
  • Word failas 310 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt