Temos aktualumas. Profesionalus prekės įvedimo į rinką marketingo strategijos ir taktikos panaudojimas Lietuvoje tampa šio laikmečio būtinybė, nes vykstantys pasaulyje spartūs technologiniai pokyčiai ir globalizacijos procesai verčia pardavimo organizatorius pastoviai galvoti apie naujas pardavimų galimybes ir tiksliai taikyti marketingo strategijos ir taktikos mokslo atradimus.
Darbo objektas – naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinka.
Šio darbo tikslas – išanalizuoti naujų vaistų įvedimo į rinka rinkodara.
Marketingas, kaip ir kitos mokslo šakos remiasi daugeliu mokslų žiniomis: valdymo, ekonomikos, statistikos, psichologijos, sociologijos teorijomis, matematika ir modeliavimo metodais, įvairiomis informacinėmis sistemomis. Kitos mokslo žinios ir metodai marketinge pasitarnauja pagrindiniam tikslui – vartotojų poreikių tenkinimui.
Darbo naujumas. Šio darbo tikslas pateikti prekės įvedimo į rinka planą. Prekės pavadinimas, sąvoka, ženklas, simbolis, dizainas arba jų derinys, skirti atpažinti vieno pardavėjo. Ši grupės siūlomoms prekėms arba paslaugoms ir atskirti joms nuo konkurentų p rėki ii bei paslaugų. Galbūt pats isskirtiniausias profesionalių komunikacijos specialistų menas yra gebėjimas sukurti, remti, apsaugoti ir stiprinti produktų prekių ženklus. Vartotojams prekės ženklas yra svarbi produkto dalis, nes jis rodo esant didesnę produkto vertą. Pavyzdžiui, daugelis vartotojų įsivaizduoja, kad „Bauer" vaistai yra labai kokybiškas ir brangus produktas. Tačiau tuos pačius vaistus, įpakavus į nepaženklintą pakuotę, vartotojai tikriausiai palaikytų mažiau kokybiškais, net jei jų poveikis būtų toks pat. Prekės ženklas yra pavadinimas, sąvoka, ženklas, simbolis, dizainas arba jų derinys, naudojami atpažinti vieno pardavėjo ar jų grupės siūlomoms prekėms arba paslaugoms ir atskirti joms nuo konkurentų prekių bei paslaugų.
Pateikdama naują vaistą rinkai, bendrovė privalo priimti šiuos keturis sprendimus. Pirmasis sprendimas dėl vaisto pristatymo rinkai yra susijęs su laiku - ar dabar yra tinkamas metas .pasiūlyti naują produktą? Jei naujo vaisto pasirodymas sumažins kitų farmacinės bendrovės gaminių prekybos apyvartą, jo pristatymą rinkai vertėtų atidėti. Jei šį produktą galima dar patobulinti arba ekonominė padėtis nėra gera, bendrovė gali nuspręsti pateikti naują produktą rinkai kitais metais.
Bendrovei reikia nuspręsti ir kur ji pateiks...
Šį darbą sudaro 9491 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!