Kursiniai darbai

Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką

10   (1 atsiliepimai)
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 1 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 2 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 3 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 4 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 5 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 6 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 7 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 8 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 9 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 10 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 11 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 12 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 13 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 14 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 15 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 16 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 17 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 18 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 19 puslapis
Naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinką 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas. Profesionalus prekės įvedimo į rinką marketingo strategijos ir taktikos panaudojimas Lietuvoje tampa šio laikmečio būtinybė, nes vykstantys pasaulyje spartūs technologiniai pokyčiai ir globalizacijos procesai verčia pardavimo organizatorius pastoviai galvoti apie naujas pardavimų galimybes ir tiksliai taikyti marketingo strategijos ir taktikos mokslo atradimus.
Darbo objektas – naujo produkto (vaisto) įvedimas į rinka.
Šio darbo tikslas – išanalizuoti naujų vaistų įvedimo į rinka rinkodara.
Marketingas, kaip ir kitos mokslo šakos remiasi daugeliu mokslų žiniomis: valdymo, ekonomikos, statistikos, psichologijos, sociologijos teorijomis, matematika ir modeliavimo metodais, įvairiomis informacinėmis sistemomis. Kitos mokslo žinios ir metodai marketinge pasitarnauja pagrindiniam tikslui – vartotojų poreikių tenkinimui.
Darbo naujumas. Šio darbo tikslas pateikti prekės įvedimo į rinka planą. Prekės pavadinimas, sąvoka, ženklas, sim­bolis, dizainas arba jų derinys, skirti atpa­žinti vieno pardavėjo. Ši grupės siūlo­moms prekėms arba paslaugoms ir atskirti joms nuo konkurentų p rėki ii bei paslaugų. Galbūt pats isskirtiniausias profesionalių komunikacijos specialistų menas yra gebėjimas sukurti, remti, apsaugoti ir stiprinti produktų prekių ženklus. Vartotojams prekės ženklas yra svarbi produkto dalis, nes jis rodo esant didesnę produkto vertą. Pavyzdžiui, daugelis vartotojų įsivaizduoja, kad „Bauer" vaistai yra labai ko­kybiškas ir brangus produktas. Tačiau tuos pačius vaistus, įpakavus į nepažen­klintą pakuotę, vartotojai tikriausiai palaikytų mažiau kokybiškais, net jei jų poveikis būtų toks pat. Prekės ženklas yra pavadinimas, sąvoka, ženklas, simbolis, dizainas arba jų de­rinys, naudojami atpažinti vieno pardavėjo ar jų grupės siūlomoms prekėms arba paslaugoms ir atskirti joms nuo konkurentų prekių bei paslaugų.
Pateikdama naują vaistą rinkai, bendrovė privalo priimti šiuos keturis sprendimus. Pirmasis sprendimas dėl vaisto pristatymo rinkai yra susijęs su laiku - ar dabar yra tinkamas metas .pasiūlyti naują produktą? Jei naujo vaisto pasirodymas sumažins kitų farmacinės bendrovės gaminių prekybos apyvartą, jo pristatymą rinkai vertėtų atidėti. Jei šį produktą galima dar patobulinti arba ekonominė padėtis nėra gera, bendrovė gali nuspręsti pateikti naują produktą rinkai kitais metais.
Bendrovei reikia nuspręsti ir kur ji pateiks...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 9491 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1.Vaistų įvedimo į rinką sprendimai 4
  • 2. Vaistų pateikimo rinkai etapas 5
  • 3. Naujo vaisto paskirstymo kanalai ir strategijos 8
  • 3.1.Paklausos įvertinimas ir prognozė 9
  • 3.2.Rinkos segmentavimas 11
  • 3.3.Tikslinių rinkų atranka 11
  • 4. Farmacinių prekių ženklų komunikacija ir jo poveikis pardavimams 17
  • 5.UAB “X” naujų vaistų įvedimo rinkodaros sprendimai 19
  • 5.1.Rinkos segmentavimas 20
  • 5.2. Tikslinės rinkos 22
  • 5.3.Vaisto pateikimas rinkai 23
  • 5.4.Vartotojų poveikio grupės ir priemonės 29
  • Išvados 33
  • Literatūra 35

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
38 psl., (9491 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo kursinis darbas
  • 38 psl., (9491 ž.)
  • Word failas 364 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt