Magistro darbai

Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas

10   (1 atsiliepimai)
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 1 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 2 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 3 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 4 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 5 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 6 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 7 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 8 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 9 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 10 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 11 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 12 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 13 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 14 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 15 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 16 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 17 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 18 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 19 puslapis
Produkto įvedimo į rinką strategija. Magistro darbas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Statybų metu sukurta aplinka yra neatskiriama mūsų gyvenimo dalis, kuri prisideda prie Lietuvos ekonomikos formavimo. Būstas, kuriame gyvename, įmonės ir gamyklos, kuriose dirbame, vandentiekio ir vėdinimo sistemos, elektros tinklai, keliai, geležinkeliai, oro uostai, viešbučiai bei telekomunikacijų tinklai – tai nebaigtas statybos objektų sąrašas. Visiems šiems statiniam bei inžinerinėms sistemoms sukurti reikalingos prekės ir produktai, kuriuos perkame ir parduodame. Todėl statybos racionalumas nemaža dalimi lemia daugelio kitų pramonės šakų, taip pat ir ekonomikos, kaip visumos efektyvumą.
Šiuolaikiniame versle produktų kūrimo, gamybos, paskirstymo sprendimus didžiąja dalimi lemia vartotojai. Organizacijos tikslu tampa vertės sukūrimas vartotojui. Tai įmanoma tik gerai pažinus savo vartotojus, išsiaiškinus jų poreikius ir lūkesčius. Atsitiktinių vienkartinių susitarimų nepakanka, jie neužtikrina ilgalaikės verslo sėkmės. Todėl organizacijos turi sukurti ir išlaikyti su jais ilgalaikius ryšius. Visi procesai organizacijoje turi būti nukreipti ir vykti taip, kad vartotojų reikalavimai būtų tenkinami, o lūkesčiai viršijami. Vertės sukūrimas neatsiejamas nuo produkto, organizacijos veiklos kokybės. Besikeičianti verslo aplinka nulemia ir kokybės sampratos dinamiškumą. Kokybės gerinimas organizacijoje yra nenutrūkstamas procesas, tačiau jis galimas tik tam tikromis apibrėžtomis sąlygomis, įgyvendinamas konkrečiomis strategijomis ir programomis.
Šiandieninė Lietuvos statybos įmonių padėtis sudėtinga: aštri konkurencija, politinės - teisinės, ekonominės aplinkos ir kitokie pokyčiai, o taip pat didėjanti globalizacija, kuri daro įtaką visai statybai apskritai ir statybos bendrovėms atskirai. Tik nedaugelis Lietuvos statybos įmonių sugebėtų konkuruoti su užsienio bendrovėmis.
Rinkos ekonomikos sąlygomis įmonė tampa ne tik pagrindiniu rinkos subjektu, bet ir organizacine - ekonomine grandimi, kuri turi savarankiškai priimti sprendimus dėl gamybos, paslaugų teikimo, pirkimų ir pardavimų.
Statyba, kaip marketingo objektas, pasižymi ypatingomis savybėmis, bet statybos įmonių vadovai supranta, kad parduoti savo statybos paslaugas ar produktus šiandieninės konkurencijos sąlygomis galima tik gerai organizavus marketingo veiklą.
Atlikus nuodugnius rinkos bei produkto tyrimus, galima parinkti teisingą strategiją, įvedant į rinką statybinio profilio produktą. Kaip tik šiame baigiamajame darbe tokiems tyrimas skiriamas didžiausias dėmesys.
Darbą sudaro trys pagrindiniai skyriai, kurie dar suskirstyti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 14426 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 7
  • 1. TEORINIAI MARKETINGO PRINCIPAI 9
  • 1.1. Marketingo samprata, koncepcija, tikslai 9
  • 1.2. Marketingo komplekso elementas - prekė 13
  • 1.2.1. Prekės klasifikacija 14
  • 1.2.2. Prekės gyvavimo ciklas 16
  • 1.2.3. Prekės gyvavimo ciklo stadijose naudojamos marketingo strategijos 17
  • 1.3. Marketingo komplekso elementas – paskirstymas 19
  • 1.4. Marketingo komplekso elementas - kaina 20
  • 1.5. Marketingo komplekso elementas – rėmimas 21
  • 1.6. Konkurencija ir jos principai 23
  • 1.7. Pardavimo strategijos formavimas 28
  • 1.8. Marketingo tyrimai 30
  • 1.8.1. Marketingo tyrimų samprata 30
  • 1.8.2. Marketingo tyrimų rūšys 31
  • 1.8.3. Pirminių duomenų rinkimo metodai 32
  • 2. PRODUKTO ĮVEDIMO Į RINKĄ AnaLIZĖ 36
  • 2.1. Naujo produkto skirto vėdinimo sistemoms apibūdinimas 36
  • 2.1.1. Oro vėdinimo sistemoms keliami reikalavimai bei jų charakteristikos 36
  • 2.1.2. Oro filtrų plastikiniais rėmeliais galimybės 39
  • 2.2. Produkto tyrimai 41
  • 2.2.1. SSGG analizė 41
  • 2.2.2. Kainų palyginimas 43
  • 2.2.3 Paskirstymo kanalų parinkimas 43
  • 2.3. Rinkos apklausa 45
  • 2.3.1. Naujo produkto įvedimo į rinką apklausa 45
  • 2.3.2. Apklausos programos parinkimas 45
  • 2.3.3. SurveyGold apklausos programos pagrindiniai bruožai 51
  • 2.3.4 Atliktos apklausos analizė 52
  • 3. PRODUKTO ĮVEDIMO Į RINKĄ STRATEGIJOS KŪRIMAS 61
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 64
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 66
  • PRIEDAI 68

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
68 psl., (14426 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo magistro darbas
  • 68 psl., (14426 ž.)
  • Word failas 5 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį magistro darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt