Kursiniai darbai

Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje

9.4   (3 atsiliepimai)
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 1 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 2 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 3 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 4 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 5 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 6 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 7 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 8 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 9 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 10 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 11 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 12 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 13 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 14 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 15 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 16 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 17 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 18 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 19 puslapis
Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

ĮVADAS ....................................................................................................................3
I. BENDRADARBIAVIMO SAMPRATA.............................................................5
1.1.Bendravimas – bendradarbiavimo pagrindas...........................................................................5
1.2.Bendradarbiavimo samprata pradinio ugdymo bendrojoje programoje...................................7
II. MOKYTOJŲ IR TĖVŲ BENDRADARBIAVIMAS.......................................8
2.1.Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo reikšmė ir organizavimo principai.................................8
2.2.Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo būdai ir formos..............................................................11
III. Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybių tobulinimo pradinėje mokykloje empirinis tyrimas..................................................................................15
3.1. Tyrimo organizavimas ir metodika.........................................................................................15
3.2. Tyrimo rezultatai ir jų analizė..................................................................................................16
3.2.1. Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo reikšmė, būdai ir formos.............................................16
3.2.2. Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybių tobulinimas................................................21
Išvados......................................................................................................................24
Literatūra.................................................................................................................26
Priedai.......................................................................................................................28
Įvadas
Jau nuo senų laikų žmonės keitėsi patirtimi, nuomonėmis, dirbo bendrą darbą, netgi gyveno bendrose grupelėse. Tokia žmonių santykių forma mokslo srityje bėgant laikui buvo įvardinta „bendravimo“ sąvoka.
„ Atsakyti į klausimą, kas yra bendravimas, galima paprastai: tai kiekvienam iš mūsų įprasta, kasdienė veikla. Norime ar nenorime, mokame ar nemokame, mes nuo pat ryto iki vakaro su kuo nors bendraujame.“ ( Lekavičienė R., Vasiliauskaitė Z., Antinienė D. ir kt. “Bendravimo psichologija“, 2010 m., p. 15). Bendravimas suteikia daug informacijos apie viską ir iš dalies reguliuoja žmonių tarpusavio santykius.
Kasiulis J., Barvydienė V. (2003) bendravimą apibrėžė kaip žmonių psichologinės tarpusavio sąveikos formą, be kurios negalima įsivaizduoti organizuoto darbo, o tuo pačiu tai ir žmonių tarpusavio bendradarbiavimas. Iš žmonių bendravimo atsiranda kitas socialinis reiškinys – bendradarbiavimas.
„ Bendradarbiavimas – tai darbas kartu siekiant bendro tikslo.“ ( Butkienė G., Kepalaitė A. „ Mokymasis ir asmenybės brendimas“ 1996 m., p.261). Bendradarbiaudami žmonės siekia darniai veikti su kitais žmonėmis, yra pasirengę paremti ir padėti, kai siekia bendro tikslo. Tokį elgesį galima laikyti žmonių veiklos pagrindu, kuris leidžia kurti ir išlaikyti tvirtas bendruomenes.
Bendradarbiavimas atsiranda tada, kai žmones sieja bendros idėjos, kai yra sukuriami lygiomis teisėmis, pasitikėjimu ir bendrų tikslų siekimu paremti santykiai. Bendradarbiavimu laikomas bent dviejų žmonių bendra veikla. Bendradarbiavimui yra svarbus bendravimas, nes jis yra bendradarbiavimo pagrindas, tačiau vien tik bendravimas neužtikrina gero bendradarbiavimo.
Pasak Teresevičienės M. ir GedvilienėsG. (2000), bendradarbiavimas reikalingas visose srityse, ne išimtis ir pedagoginis procesas. Tai yra žmonių veiklos rūšis, be kurios neįmanomas kartų perimamumas,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6293 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
29 psl., (6293 ž.)
Darbo duomenys
  • Mokslo ir švietimo kursinis darbas
  • 29 psl., (6293 ž.)
  • Word failas 320 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt