Kursiniai darbai

Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė

10   (1 atsiliepimai)
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 1 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 2 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 3 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 4 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 5 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 6 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 7 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 8 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 9 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 10 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 11 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 12 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 13 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 14 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 15 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 16 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 17 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 18 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 19 puslapis
Moksleivių mokyklos nelankymo priežasčių analizė 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Demonstruojamos profesinės kompetencijos
Socialinės pedagoginės pagalbos ugdytiniui organizavimas.
Gebėti įvertinti ugdytinio poreikius.
Taikyti individualaus darbo su ugdytiniu metodus.
Analizuoti ir vertinti socialinio pedagoginio poveikio individui veiksmingumą.
Darbas su ugdytiniu grupėmis.
Gebėti įvertinti ugdytinio vietą socialinėje grupėje.
Saugios ugdytinio aplinkos kūrimas.
Vertinti ugdytinio aplinką, jos reikšmingumą ugdytinio socialiniam funkcionavimui.
Organizuoti visuomenės švietimą siekiant išvengti neigiamų socialinių pedagoginių reiškinių.
Analizuoti prevencinio darbo veiksmingumą.
Bendradarbiavimas su ugdytojais ir institucijomis, turinčiomis įtakos vaiko ugdymui.
Bendrauti ir bendradarbiauti su ugdytinių šeimos nariais, ugdymo institucijomis ir kitomis organizacijomis.
Koordinuoti socialinės pedagoginės pagalbos teikimą ugdytiniams.
Socialinio pedagogo profesinės veiklos tobulinimas.
Vertinti, organizuoti ir tobulinti socialinio pedagogo praktiką.
Gebėti taikyti socialinio tyrimo metodus.
Dirbti su rizikos grupės vaikais (netekusiais) tėvų globos, probleminių šeimų ir kt.
Gebėti įvertinti ir padėti spręsti socialines, elgesio, emocijų bei kitas riziką padidinančias problemas.
Mokėti kurti bei vykdyti prevencines programas.
Konsultuoti tėvus, teisėtus vaiko atstovus.
Sistemingai analizuoti tėvų bei ugdytinių pedagoginių žinių, ugdymo patirties poreikį.
Paaiškinti, kaip suprasti ir priimti socialinius, psichologinius bei kitus vaiko poreikius, kylančius priklausomai nuo besikeičiančio amžiaus.
Sugebėti paaiškinti, kaip geriau suprasti ypatingų poreikių turintį vaiką (problemiško elgesio, netekusį mokymosi motyvacijos, turintį žalingų įpročių ir t.t.).
Padėti švietimo ar globos įstaigos personalui, konsultuojant vaikų ugdymo klausimais.
Skatinti geriau suprasti visuomenės socialinio keitimosi laikotarpį ir atsižvelgti į jo ypatumus.
Suvokti ir mokėti sukurti jaukią, saugią darbo atmosferą, atitinkančią vaiko ir švietimo ar globos įstaigos specialistų poreikius.
Baigiamasis darbas:
MOKSLEIVIŲ MOKYKLOS NELANKYMO PRIEŽASČIŲ ANALIZĖ
Darbo vadovė:
Marijampolės kolegija
Edukologijos ir socialinio darbo fakultetas
Socialinio darbo katedra
Marijampolė
2005.
SANTRAUKA
Temos aktualumas, problematiškumas. Kiekviena šalis susiduria su nebaigusių, iškritusių iš mokyklos moksleivių problema. Jos sprendimo negalime atsieti nuo šalies ekonominės ir socialinės struktūros, kadangi ji siejama su skurdu, bedarbyste, piktnaudžiavimu alkoholiu, kvaišalais ir vaistais, žema šeimos socialine padėtimi, pakitusiomis socialinėmis vertybėmis ir t.t. Mokyklos nelankymo problema ilgą laiką buvo tiriama ir sprendžiama pedagoginiu aspektu. Atsiradus socialinio pedagogo pareigybei, problema pradėta spręsti, remiantis socialinio darbo metodais, vertybėmis ir principais.
Darbo tikslas – atskleisti priežastis, dėl kurių moksleiviams atsiranda nenoras lankyti mokyklos.
Darbo uždaviniai:
1. išanalizuoti literatūrą apie mokymosi motyvaciją ir moksleivių nenorą lankyti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 10675 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS..9
  • 1. MOKSLEIVIŲ MOKYKLOS NELANKYMO PRIEŽASČIŲ ATSIRADIMO PRIELAIDOS IR APLINKYBĖS11
  • 1.1. Mokyklos nelankymo priežastys.12
  • 1.1.1.Vaiko asmenybėje glūdinčios nenoro lankyti mokyklą priežastys14
  • 1.1.2. Šeimoje glūdinčios nenoro lankyti mokyklą priežastys18
  • 1.1.3. Mokykloje glūdinčios nenoro lankyti mokyklą priežastys..19
  • 1.1.4. Visuomenėje glūdinčios nenoro lankyti mokyklą priežastys..21
  • 1.2. Paslaugos iš švietimo sistemos iškritusiems vaikams..21
  • INFORMACIJOS ŠALTINIŲ ANALIZĖS IŠVADOS..24
  • 2. TYRIMO METODIKA.24
  • 2.1. Respondentų atrankos pagrindimas24
  • 2.2. Anketos pagrindimas.24
  • 3. TYRIMO REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS25
  • 3.1. Moksleivių vengiančių lankyti mokyklą pasiskirstymas pagal lytį25
  • 3.2. Asmenybinės moksleivio mokyklos nelankymo priežastys..26
  • 3.3. Šeimoje glūdinčios nenoro lankyti mokyklą priežastys..32
  • 3.4. Mokykloje glūdinčios aplinkybės..35
  • 3.5. Moksleivių veikla pabėgus iš pamokų.38
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI..41
  • LITERATŪRA IR ŠALTINIAI.42
  • PRIEDAI..43

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
49 psl., (10675 ž.)
Darbo duomenys
  • Psichologijos kursinis darbas
  • 49 psl., (10675 ž.)
  • Word failas 519 KB
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt