Demonstruojamos profesinės kompetencijos
Socialinės pedagoginės pagalbos ugdytiniui organizavimas.
Gebėti įvertinti ugdytinio poreikius.
Taikyti individualaus darbo su ugdytiniu metodus.
Analizuoti ir vertinti socialinio pedagoginio poveikio individui veiksmingumą.
Darbas su ugdytiniu grupėmis.
Gebėti įvertinti ugdytinio vietą socialinėje grupėje.
Saugios ugdytinio aplinkos kūrimas.
Vertinti ugdytinio aplinką, jos reikšmingumą ugdytinio socialiniam funkcionavimui.
Organizuoti visuomenės švietimą siekiant išvengti neigiamų socialinių pedagoginių reiškinių.
Analizuoti prevencinio darbo veiksmingumą.
Bendradarbiavimas su ugdytojais ir institucijomis, turinčiomis įtakos vaiko ugdymui.
Bendrauti ir bendradarbiauti su ugdytinių šeimos nariais, ugdymo institucijomis ir kitomis organizacijomis.
Koordinuoti socialinės pedagoginės pagalbos teikimą ugdytiniams.
Socialinio pedagogo profesinės veiklos tobulinimas.
Vertinti, organizuoti ir tobulinti socialinio pedagogo praktiką.
Gebėti taikyti socialinio tyrimo metodus.
Dirbti su rizikos grupės vaikais (netekusiais) tėvų globos, probleminių šeimų ir kt.
Gebėti įvertinti ir padėti spręsti socialines, elgesio, emocijų bei kitas riziką padidinančias problemas.
Mokėti kurti bei vykdyti prevencines programas.
Konsultuoti tėvus, teisėtus vaiko atstovus.
Sistemingai analizuoti tėvų bei ugdytinių pedagoginių žinių, ugdymo patirties poreikį.
Paaiškinti, kaip suprasti ir priimti socialinius, psichologinius bei kitus vaiko poreikius, kylančius priklausomai nuo besikeičiančio amžiaus.
Sugebėti paaiškinti, kaip geriau suprasti ypatingų poreikių turintį vaiką (problemiško elgesio, netekusį mokymosi motyvacijos, turintį žalingų įpročių ir t.t.).
Padėti švietimo ar globos įstaigos personalui, konsultuojant vaikų ugdymo klausimais.
Skatinti geriau suprasti visuomenės socialinio keitimosi laikotarpį ir atsižvelgti į jo ypatumus.
Suvokti ir mokėti sukurti jaukią, saugią darbo atmosferą, atitinkančią vaiko ir švietimo ar globos įstaigos specialistų poreikius.
Baigiamasis darbas:
MOKSLEIVIŲ MOKYKLOS NELANKYMO PRIEŽASČIŲ ANALIZĖ
Darbo vadovė:
Marijampolės kolegija
Edukologijos ir socialinio darbo fakultetas
Socialinio darbo katedra
Marijampolė
2005.
SANTRAUKA
Temos aktualumas, problematiškumas. Kiekviena šalis susiduria su nebaigusių, iškritusių iš mokyklos moksleivių problema. Jos sprendimo negalime atsieti nuo šalies ekonominės ir socialinės struktūros, kadangi ji siejama su skurdu, bedarbyste, piktnaudžiavimu alkoholiu, kvaišalais ir vaistais, žema šeimos socialine padėtimi, pakitusiomis socialinėmis vertybėmis ir t.t. Mokyklos nelankymo problema ilgą laiką buvo tiriama ir sprendžiama pedagoginiu aspektu. Atsiradus socialinio pedagogo pareigybei, problema pradėta spręsti, remiantis socialinio darbo metodais, vertybėmis ir principais.
Darbo tikslas – atskleisti priežastis, dėl kurių moksleiviams atsiranda nenoras lankyti mokyklos.
Darbo uždaviniai:
1. išanalizuoti literatūrą apie mokymosi motyvaciją ir moksleivių nenorą lankyti...
Šį darbą sudaro 10675 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!