Studentė A bei studentas B gavo užduotį pristatyti kursiokams dėstytojo paskirtą temą. Tema susidarė iš dviejų potemių, todėl studentai sutarė kiekvienas pasiimti po potemę ir atsakyti už tos dalies atlikimą, estetinį darbo grožį, pateiktą informaciją bei atlikti užduotį iki abiejų studentų sutartos datos (2 savaičių). Studentė A užduotį atliko anksčiau, tačiau nespaudė studento B skubėti, laukė termino galo. Atėjus termino galui, studentės A dalis buvo atlikta puikiai, o studento B padaryta prabėgomis, su nepatikimos informacijos šaltiniais, neestetiškai. Studentė A supyko ant kursioko, kad šis, net turėdamas gan daug laiko, tinkamai neatliko savo dalies. Studentas B supyko, nes kursiokė nepaklausė, kokios priežastys jam trukdė darbą atlikti gerai bei kaltino ją dėl to, kad baigusi savo dalį anksčiau, ji nepadėjo ieškoti jam informacijos bei parodė iškeltą vidurinį pirštą. Atėjus pristatymo datai bei pristačius jų projektą, jie abu gavo žemesnį pažymį dėl antros pristatymo dalies, už kurią buvo atsakingas studentas B. Studentei A paaiškinus situaciją dėstytojui, jis atsakė, kad projektas - dviejų žmonių darbas, todėl jie abu buvo atsakingi už abi potemes, visai nesvarbu, kuris darė kurią dalį ir todėl jų žemesnis pažymys nepasikeis.
Prieš nustatant terminą, studentai žodiniu susitarimu pasiskyrė savo įsipareigojimus, tuomet verbalinė kalba nebuvo konfliktinė. Po nustatyto termino studentų verbalinė kalba tapo agresyvi, kadangi studentas B neturėjo gerų verbalinės kalbos įgūdžių, nepaprašė pagalbos, neiškomunikavo susidariusios situacijos bei veiksnių, kurie galėjo pakenkti darbui (psichologinio, fizinio fiziologinio bei semantinio triukšmo). Studentė A, nors atliko savo darbo dalį, nepaklausė, kaip sekasi jos kolegai, taip pat paskatino agresyvesnį bendravimą, nesiekė sklandžiai komunikuoti dėl kilusios problemos.
Studentė A neragino kolegos atlikti darbą greičiau, nors pati anksčiau baigė. Visgi ji rodė pasitikėjimą studentu B bei jo sugebėjimu laiku atlikti savo dalį. Vėliau situacijoje studento B iškeltas vidurinis pirštas pažemino kolegę, paaštrino susipriešinimą ir galimai ateityje atstūmė studentę A dirbti su juo.
Studentai nemokėjo valdyti kilusio konflikto, leido pykčiui “užvaldyti”...
Šį darbą sudaro 641 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!