Klasė: 5.
Tema: Ilgio, masės, vertės matai (smulkinimas).
Tikslas: Pakartoti ilgio, masės, vertės matus ir mokyti stambesnius vienetus smulkinti.
1. Pakartoti ilgio, masės, vertės matus, jų pavadinimus, sandarą.
2. Mokyti stambesnius vienetus išreikšti smulkesniais.
3. Smulkinti smulkiąją motoriką ir dėmesį dėliojant korteles ir dėlionę.
4. Skatinti savarankiškai atlikti matematinius veiksmus, dirbti.
5. Lavinti atmintį skaičiuojant mintinai.
Laukiami rezultatai: Mokiniai gebės įvardinti ilgio, masės, vertės matus (pvz., m, kg, ct ir kt.). Mokės smulkinti stambesnius vienetus. Vieni mokiniai gebės dirbti savarankiškai, o kiti – pusiau savarankiškai.
Metodai: pokalbis, demonstravimas – stebėjimas, pusiau savarankiškas darbas, darbas su vadovėliu.
Priemonės: kortelės su matų pavadinimais, metras, svarstyklės, dėlionė, 5 klasės matematikos vadovėlis.
Tipas: Įtvirtinimo pamoka.
Pamokos eiga
I. Organizacinė dalis.
1. Mokymo priemonių paruošimas.
2. Mokinių nuteikimas darbui.
2.1. Mokytoja mokiniams pateikia klausimus:
• Kokius žinote ilgio matus?
• Kokius masės matus?
• O kokius vertės matus prisimenate?
2.2. Smulkiosios motorikos lavinimas
Mokiniams įvardijus matus skiriama užduotis. Jiems išdalijamos kortelės, kur surašyti ilgio matai: cm, dm, m, mm, masės matai: kg, g, cnt, t, vertės matai: Lt, ct ir mokinių prašoma atidėti šias korteles šalia kortelių, kuriuose parašyta: ilgio matai, vertės matai, masės matai.
II. Mintinas skaičiavimas.
Mokytoja tęsia pokalbį su mokiniais užduodama šiuos klausimus:
• Kiek kilogramas turi gramų?
• Įsivaizduokite, kad nupirkote 1 centnerį bulvių. O kiek tai bus kilogramų?
• Atidžiai pasiklausykite: nutiesta 1 km asfalto, pasakykite, kiek tai metrų?
• Na, tai kokio mato dar neminėjome?
• Vertės mato.
• Paklausykite. Evelina už piešinio sąsiuvinį sumokėjo 1 litą. Kiek tai centų?
III. Darbas su įtvirtinamąja medžiaga.
3.1. Ant klasės mokytojo stalo padėtos svarstyklės. Mokiniai kviečiami ateiti ir pasverti 3 kg obuolių, 1 kg cukraus, 500 g kruopų.
3.2. Mokinių paprašoma paėmus metrą išmatuoti klasės plotį ir užsirašyti į sąsiuvinius. Tuomet mokytoja paklausia:
• Kokiais matais matavote klasės plotį?
a) Temos skelbimas.
Mokytoja apibendrina prieš tai su vaikais vykusį pokalbį sakydama:
• Šiandien prisiminėme ilgio, masės, vertės matus. Toliau tęsime darbą su šiais matais, mokysimės stambesnius vienetus parašyti smukesniais, t.y. mokysimės smulkinti.
b) Medžiagos prisiminimas.
Mokytoja sako:
• Taigi, kaip...
Šį darbą sudaro 748 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!