• Mokomieji: Išmokti: dviejų narių sumos kvadrato ir dviejų narių skirtumo kvadrato formules; užrašyti jas raidėmis ir simboliais; nusakyti žodžiais.
• Lavinamieji: lavinti įgūdžius mąstyti, pritaikyti greitąsias daugybos formules pertvarkant reiškinius.
• Auklėjamieji: Ugdyti draugiškumą ir pagarbą klasės draugams.
METODAI: Pokalbis, aiškinimas lentoje, uždavinių nagrinėjimas, savarankiškas darbas.
PRIEMONĖS: Cibulskaitė N., Intienė K., Plikusas A. ir kt. Matematika 8, I dalis. (1999). Vilnius. (77 – 82 psl.).
1. Mokinių pasiruošimas pamokai.
Mokiniai išsitraukia knygas, sąsiuvinius, rašymo priemones.
2. Mokinių nuteikimas darbui.
Pasakau mokiniams pamokos temą, tikslus, ką stengsimės išmokti ir ką suprasti.
II. PRAEITOS MEDŽIAGOS KARTOJIMAS
1. Namų darbų tikrinimas.
Patikrinu ar visi atlikę namų darbus. Mokinius, kurie padarę darbus, pasižymiu savo užrašuose, kurie nepadarę, pasižymiu minusiukais ir liepiu atnešti padarytus namų darbus kitą pamoką.
2. Užduodami klausimai, nagrinėjami keli pavyzdžiai iš praeitos pamokos:
a) Pirmiausia pakartojame vienanario ir daugianario sąvokas.
Kiekvienas mokinys turi pasakyti ar užrašyti lentoje po vieną vienanario ir daugianario pavyzdį. (3xy, -ac, (-3)kl, 5a2 – vienanariai; x+5y, a-2c – dvinariai, 4a+b+3c, 2x2+3y+1 – trinariai k-l+m-2n – keturnaris ir t.t.)
b) Prisimename vienanario dauginimo iš daugianario taisyklę.
Dauginant vienanarį iš daugianario, reikia vienanarį padauginti iš daugianario kiekvieno nario ir gautas sandaugas su atitinkamais ženklais sudėti.
Užrašau keletą pavyzdžių ir liepiu mokiniams greitai juos sudauginti.
c) Prisimename daugianario dauginimo iš daugianario taisyklę.
Dauginant daugianarį iš daugianario, reikia kiekvieną daugianario narį dauginti iš kito daugianario kiekvieno nario ir gautas sandaugas su atitinkamais ženklais sudėti.
Užrašau keletą pavyzdžių ir liepiu mokiniams greitai juos sudauginti.
d) Pakartojame tapatybės sąvoka.
Užrašau keletą reiškinių ir paprašau, kad mokiniai pasakytų, kurie iš jų yra tapačiai lygūs ir atvirkščiai (2m+n ir n+2m?).
III. NAUJOS TEMOS AIŠKINIMAS
Mokytoja: Prisiminėme kaip dauginame dvinarį iš dvinario, todėl pabandysime
įrodyti sumos kvadrato formulę. Pakelkime kvadratu dviejų narių sumą x+y.
Viską užrašau pati.
mokiniai: Mokiniai stebi ir bando suprasti, viską užsirašo savo sąsiuviniuose.
Mokytoja: Įrodėme sumos kvadrato formulę: Dabar ją užrašysime žodžiais.
mokiniai: Visi mokiniai užsirašo apibrėžimą žodžiu.
Mokytoja: Dviejų narių sumos kvadratas lygus pirmojo nario kvadratui plius dviguba pirmojo ir...
Šį darbą sudaro 910 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!