Pamokų planai

Matematikos ilgalaikis ugdymo planas

10   (1 atsiliepimai)
Matematikos ilgalaikis ugdymo planas 1 puslapis
Matematikos ilgalaikis ugdymo planas 2 puslapis
Matematikos ilgalaikis ugdymo planas 3 puslapis
Matematikos ilgalaikis ugdymo planas 4 puslapis
Matematikos ilgalaikis ugdymo planas 5 puslapis
Matematikos ilgalaikis ugdymo planas 6 puslapis
Matematikos ilgalaikis ugdymo planas 7 puslapis
Matematikos ilgalaikis ugdymo planas 8 puslapis
Matematikos ilgalaikis ugdymo planas 9 puslapis
Matematikos ilgalaikis ugdymo planas 10 puslapis
Matematikos ilgalaikis ugdymo planas 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

I. ĮVADAS Planas parengtas remiantis Bendrosiomis programomis pagrindiniam ugdymui. Patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. rugpiūčio mėn. 26 d. įsakymu Nr. ISAK-2433. II. UŽDAVINIAI dalyko mokymosi tikslai ir uždaviniai: • perskaityti, užrašyti ir pavaizduoti skaičių tiesėje trupmeninius ir neigiamuosius skaičius; • palyginti vienodo tipo skaičius, parašius tarp jų ženklą >, . Suapvalinti skaičius iki šimtųjų, dešimtųjų, vienetų, dešimčių, šimtų. 2. Mokėti naudotis sąvokomis „trupmenos vardiklis“ ir „trupmenos skaitiklis“. Pateikti trupmeninių skaičių (paprastųjų trupmenų, dešimtainių trupmenų, mišriųjų skaičių) pavyzdžių. 3. Atlikti aritmetinius veiksmus su natūraliaisiais skaičiais ir dešimtainėmis trupmenomis. 4. Atpažinti ir pavaizduoti kvadratą, stačiakampį, trikampį. 5. Apskaičiuoti (tiksliai arba nurodytu tikslumu) trikampio, keturkampio perimetrą; kvadrato, stačiakampio, stačiojo trikampio plotą. 6. Rūpintis savo žinių įtvirtinimu. Mokytojui padedant, išsiaiškinti, ar įgytos žinios yra teisingai suprastos. Taikyti matematikos žinias praktiškai. Mokytojui padedant sudaryti matematikos žinioms įgyti artimiausių pamokų planą. Kontrolinis iš pakartotos medžiagos 5 klasės matematikos kursas. 2. Skaičiai ir skaičiavimai 64 – 66 1. Paprasčiausiais atvejais taikyti dalumo požymius, lyginio (nelyginio) skaičiaus sąvoką, dviejų skaičių bendrojo daliklio ar kartotinio sąvokas. 2. Paprasčiausiais atvejais, pritaikius dalumo požymius, nustatyti, ar skaičius dalus iš 2, 5, 10, 3 ir 9. Pasakyti lyginių ir nelyginių skaičių pavyzdžių. Išrašyti nedidelio skaičiaus visus daliklius, pasakyti keletą skaičiaus kartotinių. Paprasčiausiais atvejais surasti dviejų vienaženklių ir (ar) dviženklių skaičių bendrąjį daliklį ir bendrąjį kartotinį. 3. Perskaityti arba išklausyti ir suprasti paprasčiausią matematinį. 4. Pasitikrinti ir ištaisyti savo darbą atsižvelgiant į išsakytas pastabas ar pagal teisingo darbo pavyzdį. Iš kelių išnagrinėtų pavyzdžių padaryti išvadas ir jas pagrįsti. Pritaikyti apibrėžimą ar taisyklę konkrečiu atveju. 5. Analizuoti naujai įgytas žinias. 6. Mokytojui padedant, išsiaiškinti, ar įgytos žinios yra teisingai suprastos. Taikyti matematikos žinias praktiškai. 7. Perskaityti, užrašyti trupmeninius skaičius. 8. Mokėti naudotis sąvokomis „trupmenos vardiklis“ ir „trupmenos skaitiklis“. Suprasti paprastąją trupmeną kaip skaičių santykį, dalmenį. Pateikti trupmeninių skaičių (paprastųjų, dešimtainių trupmenų, mišriųjų skaičių), taisyklingųjų ir netaisyklingųjų trupmenų pavyzdžių. Išskirti netaisyklingosios trupmenos sveikąją dalį, mišrųjį skaičių paversti netaisyklingąja trupmena. 9. Atlikti aritmetinius veiksmus su trupmeniniais skaičiais. Pasirinkti tinkamą veiksmą ir skaičiavimo būdą paprasčiausiems uždaviniams spręsti. Numatyti ir pasitikrinti skaičiavimo rezultatus. 10. Sudėti, atimti, dauginti ir dalyti paprastąsias trupmenas. 11. Žinoti, jog galima pasitikrinti atimtį sudėtimi, o dalybą – daugyba. 12. Paprasčiausiais atvejais taikyti žinias apie skaičiaus dalį ir procentą. 13. Pateikti skaičiaus (dydžio) ir jo dalies pavyzdžių. Paaiškinti, kokia skaičiaus dalis vadinama procentu ir kaip ji žymima. Paaiškinti, kaip surasti (dydžio) skaičiaus pusę (50 proc. ), ketvirtį (25 proc.), penktadalį (20 proc.), dešimtąją dalį (10 proc.). 14. Apskaičiuoti skaitines paprastų skaitinių ir paprasčiausių raidinių reiškinių reikšmes, dydžių reikšmes. 15. Nurodyti aritmetinių veiksmų atlikimo tvarką, skliaustų prasmę. 16. Mokytis pasirinkti vieną alternatyvą iš dviejų. Siūlyti, kaip elgtis, kai yra kliūčių arba ribojančių sąlygų. Analizuoti naujai įgytas žinias. 17. Uždavinio sąlygoje esant perteklinei informacijai atsirinkti reikiamus duomenis, kad būtų galima išspręsti uždavinį 18. Rūpintis savo žinių įtvirtinimu. Mokytojui padedant, išsiaiškinti, ar įgytos žinios yra teisingai suprastos. 19. Pasakyti, ką jau moka padaryti gerai, ištaisyti nurodytas klaidas pagal mokytojo parodytą pavyzdį. 20. Apibūdinti, kiek jis (ji) yra tikras (-a) dėl turimų žinių. Istorija: istoriniai faktai 1. Dalumo požymių taikymas 3 – 4 2. Natūraliųjų skaičių dalikliai ir kartotiniai 3 Savarankiškas darbas 3. Pirminiai ir sudėtiniai skaičiai 1 4. Sudėtinių skaičių skaidymas dauginamaisiais 4 Savarankiškas darbas 5. Didžiausias bendrasis daliklis ir mažiausias bendrasis kartotinis 5 6. Kontrolinis darbas 1 Kontrolinis 7. Paprastosios trupmenos (taisyklingosios ir netaisyklingosios trupmenos, mišrieji skaičiai) 4 Savarankiškas darbas 8. Pagrindinė trupmenos savybė ir trupmenų prastinimas 3 9. Paprastosios ir dešimtainės trupmenos. Begalinės dešimtainės trupmenos 1 Savarankiškas darbas 10. Procentai ir trupmenos, procentų uždaviniai 3 11. Kontrolinis darbas 1 Kontrolinis 12. Trupmenų su vienodais vardikliais palyginimas, sudėtis ir atimtis 3 13. Lygios paprastosios trupmenos, trupmenų bendravardiklinimas 3 Savarankiškas darbas 14. Trupmenų su skirtingais vardikliais palyginimas 3 15. Trupmenų su skirtingais vardikliais sudėtis ir atimtis 4–5 Savarankiškas darbas 16. Kontrolinis darbas 1 Kontrolinis 17. Trupmenų daugyba ir dalyba 4 Savarankiškas darbas 18. Uždavinių su trupmenų veiksmais sprendimas 4 19. Kontrolinis darbas 1 Kontrolinis 20. Mišriųjų skaičių palyginimas, sudėtis, atimtis 3 21. Mišriųjų skaičių daugyba ir dalyba 3 Savarankiškas darbas 22. Skaičiaus ir jo dalies radimas. 3 23. Kontrolinis darbas 1 Kontrolinis 3. Reiškiniai, lygtys, nelygybės 10 1. Atlikti aritmetinius veiksmus su natūraliaisiais ir trupmeniniais skaičiais. Pasirinkti tinkamą veiksmą ir skaičiavimo būdą paprasčiausiems uždaviniams spręsti. Numatyti ir pasitikrinti skaičiavimo rezultatus. 2. Apskaičiuoti skaitines paprastų skaitinių ir paprasčiausių raidinių reiškinių reikšmes. 3. Patikrinti, ar skaičius yra paprasčiausios lygties sprendinys. Spręsti lygtis pavidalo a * x = b arba x * a = b (čia * atitinka +, –, ×, :). 4. Apibūdinti, ką vadiname lygties sprendiniu, ką reiškia išspręsti lygtį. Mokėti aritmetinių veiksmų komponentų pavadinimus, paaiškinti, kaip rasti vieną komponentą, kai žinomi kiti du. 5. Patikrinti, ar skaičius yra paprasčiausios nelygybės sprendinys. 6. Paaiškinti, ką reiškia simboliai „“. Vietoj nežinomojo į nelygybę įrašyti skaičių ir patikrinti, ar gautoji nelygybė yra teisinga. 7. Savais žodžiais paaiškinti, ką reiškia ugdymo procese nagrinėjami matematikos terminai ir simboliai. Diskutuoti apie tai, koks sprendimas ir atsakymas bei jų užrašymo būdai laikomi tinkami. 8. Paaiškinti, kaip pritaikyti tam tikrą taisyklę ar apibrėžimą konkrečiu atveju. 9. Perskaičius paprasčiausią tekstą, išskirti, kas žinoma iš anksčiau, o kas yra nauja. 10. Rūpintis savo žinių įtvirtinimu. Mokytojui padedant, išsiaiškinti, ar įgytos žinios yra teisingai suprastos. Taikyti matematikos žinias praktiškai. Informacinės technologijos: mokomųjų kompiuterio programų taikymas. 1.Skaitinių ir raidinių reiškinių apskaičiavimas 3 2. Paprastų lygčių ir nelygybių sprendimas 4 Savarankiškas darbas 3. Lygčių sudarymas ir sprendimas 2 4. Kontrolinis darbas 1 Kontrolinis 4. Sąryšiai ir funkcijos 21 – 23 11. Perskaityti, užrašyti neigiamuosius skaičius. Pavaizduoti skaičius skaičių tiesėje. Palyginti vienodo tipo skaičius, įrašius tarp jų ženklą . 12. Pasakyti neigiamaisiais skaičiais išreiškiamų dydžių pavyzdžių. 13. Suvokti, kas yra skaičių tiesė ir kaip joje atidedami neigiamieji skaičiai. Remiantis pateiktais pavyzdžiais paaiškinti, kaip lyginami du neigiamieji skaičiai. Paaiškinti, ką reiškia užduotis „užrašyti skaičius didėjimo (mažėjimo) tvarka. 14. Skaityti (analizuoti) lentelėmis išreikštas dviejų dydžių priklausomybes. 15. Savais žodžiais paaiškinti, ką rodo Ox ir Oy ašyse atidėti skaičiai. 16. Iš pateikto grafiko ar lentelės rasti vieno dydžio reikšmę, kai nurodyta kito dydžio reikšmė. 17. Spręsti paprasčiausius kasdienio turinio uždavinius, kuriuose du dydžiai yra tiesiogiai proporcingi. 18. Pateikti tiesiogiai proporcingų dydžių pavyzdžių, paaiškinti, kaip rasti vieno iš jų reikšmę, kai žinoma kito dydžio reikšmė. 19. Koordinačių sistemoje pavaizduoti žinomas figūras, apibūdinti jų padėtį koordinačių sistemoje skaičių poromis. 20. Pavaizduoti skaičių poras koordinačių sistemoje taškais, užrašyti koordinačių sistemoje pavaizduotų taškų koordinates. Nurodyti, kuriam koordinatiniam ketvirčiui priklauso taškas. 21. Brėžinyje ar modelyje atpažinti tašką, atkarpą, mokėti raidėmis juos pavadinti ir pavaizduoti brėžinyje. 22. Pateikti kasdienėje aplinkoje sutinkamų pavyzdžių, kad būtų galima paaiškinti „atstumo“ ir „kelio“ sąvokas. 23. Taikyti mastelį paprastiems ilgio radimo uždaviniams spręsti. 24. Remiantis pavyzdžiais paaiškinti, ką rodo mastelis, kaip juo reikia naudotis, kad apskaičiuoti realios ar brėžinyje pavaizduotos atkarpos ilgį. 25. Pasitikrinti ir ištaisyti savo darbą atsižvelgiant į išsakytas pastabas ar pagal teisingo darbo pavyzdį. Iš kelių išnagrinėtų pavyzdžių padaryti išvadas ir jas pagrįsti. Pritaikyti apibrėžimą ar taisyklę konkrečiu atveju. 26. Pasakyti, ką jau moka padaryti gerai, ištaisyti nurodytas klaidas pagal mokytojo parodytą pavyzdį. Užduoti klausimų, kurie leistų pasitikslinti ar įsitikinti, kad gerai suprato ir gerai atliko užduotį. Informacinės technologijos: mokomųjų kompiuterinių programų taikymas Geografija: Praktinis darbas Istorija: istoriniai faktai apie skaičius, metodus, matematikus. 1. Proporcija, pagrindinė proporcijos savybės taikymas 4 2. Tiesiogiai proporcingi dydžiai, proporcingumo koeficientas 3 – 4 Savarankiškas darbas 3. Teigiamieji ir neigiamieji skaičiai, skaičių atidėjimas skaičių tiesėje, taškų atidėjimas skaičių tiesėje 3 – 4 Savarankiškas darbas 4. Supažindinimas su skaičiaus moduliu 2 5. Koordinačių plokštuma, taškų vaizdavimas koordinačių plokštumoje, grafikų nagrinėjimas 5 – 6 Savarankiškas darbas 6. Kontrolinis darbas 1 Kontrolinis 5. Geometrija, matai ir matavimai. Erdvinės geometrinės figūros. 33 – 36 1. Mokėti apibūdinti kampų rūšį. Surasti briežinyje kryžminius ir gretutinius kampus bei nusakyti, kurie iš jų yra lygūs. 2. Atpažinti ir pavaizduoti kvadratą, stačiakampį, trikampį, apskritimą, skritulį. Taikyti įvairių trikampių ir stačiakampio kampų ir kraštinių savybes paprasčiausiems uždaviniams spręsti. Suskirstyti duotuosius trikampius į grupes pagal kraštines (į lygiašonius, lygiakraščius ir įvairiakraščius) arba pagal kampus (į smailiuosius, stačiuosius, bukuosius). Iš keturkampių išrinkti stačiakampius, iš stačiakampių – kvadratus. 3. Brėžinyje ar modelyje atpažinti

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2608 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Mokyklinis
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
11 psl., (2608 ž.)
Darbo duomenys
  • Matematikos pamokų planas
  • 11 psl., (2608 ž.)
  • Word failas 32 KB
  • Lygis: Mokyklinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį planą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt