◦ Neracionali- norint paveikti kenksmingų sveikatai prekių paklausą, reikia tikslingų pastangų. MU-įtikinti ką nors pamėgusiuosius atsisakyti savo įpročių didinant kainas, apribojant pasiekiamumą ir t.t.
2. Orientacijos: gamybos, prekės, pardavimo, marketingo.
Gamybos or.- esmę sudaro įm. pastangos siekti savo tikslų vis tobulint gamybos procesą ir didinant jos mastą, taip sumažinant prekių savikainą bei kainą.
1) Tobulinant gamybą ir didinant jos mąstą pigiai pagaminama kuo daugiau prekių;
2) Nustatoma minimali (maž. nei konk. kaina) kaina;
3) Dėl mažos kainos parduodama daugiau prekių;
4) Dėl didesnės pardavimo apimties gaunama daugiau pelno;
5) Pelnas investuojamas gamybai toliau plėsti ir tobulinti.
Gamybos konc. –gaminant daugiau kiekvienos atskiros prekės savikaina yra mažesnė, todėl galima parduoti pigiau, negu tai daro konkurentai.
Prekės or.-esmę sudaro įm. pastangos siekti savo tikslų gerinant prekių kokybę.
1) Kuriant ir tobulinant prekes jų pagaminama geresnių už konkurentų;
2) Nustatoma kaina, kuri gali būti tiek didesnė, tiek mažesnė nei konk.;
3) Dėl geros prekių kokybės parduodama daug prekių (pralenkiant konk.);
4) Dėl didesnės pardavimo apimties (kartais ir dėl kainos) gaunama daugiau pelno;
5) Pelnas investuojamas naujoms prekėms kurti ar dabartinėms tobulinti.
Prekės kon. –reikia konkuruoti ne prekės kaina, bet kokybe.
Pardavimo or.- esmę sudaro įm. pastangos siekti savo tikslų gerai įvaldant prekių siūlymo būdus, dėl to parduodant kuo daugiau prekių.
1) Įmonė sukuria ir palyginti pigiai pagamina pakankamai kokybiškas prekių;
2) Nustatoma kaina, kuri gali būti tiek didesnė, tiek mažesnė nei konk.;
3) Efektyviais pardavimo būdais įmonė įsiūlo vartotojams daugiau prekių negu konk.;
4) Dėl didesnės pardavimo apimties (kartais ir dėl kainos) gaunama daugiau pelno;
5) Pelnas investuojamas siūlymo metodams toliau tobulinti.
Pardavimo kon.- konkurentus galima aplenkti sugebėjimu parduoti prekes.
Marketingo or.- esmę sudaro įm. pastangos siekti tikslų kuo geriau tenkinant vartotojų poreikius.
1) Įmonė ištiria esamus bei potencialius poreikius ir numato jos galimybes atitinkančius būdus jiems patenkinti;
2) Įmonė kuria ir kuo pigiau gamina reikiamos kokybės prekes, nustato vartotojams priimtinas kainas;
3) Geriau poreikius tenkinančios prekės labiau perkamos ir mėgstamos. Prekes jau kartą pirkusieji tai daro vėl;
4) Atsiranda...
Šį darbą sudaro 5496 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!