Uždarąją akcinę bendrovę „Realhoteliers“ planuojame įkurti 2010 metais. Įmonės verslo idėja – statyti 4 žvaigždučių viešbutį „Middleaged paradise“ ir vystyti apgyvendinimo paslaugų verslą. Įmonė nori išbandyti jėgas turizmo srityje ir įrodyti, kad viešbutis Vilniuje gali dirbti pakankamu užimtumu ne tik sezono metu, tačiau ir turėti aukštą klientūros apimtį nesezono metu.
Apgyvendinimo paslaugos yra neapčiuopiamos fizine prasme ir klientas negali tuoj pat jos įvertinti, todėl norint, kad paslauga būtų suteikiama laiku ir kokybiškai, teks laikytis nuoseklumo ir veiksmų suderinamumo.
Atsižvelgdami į tai, kad apgyvendinimo rinka Vilniuje yra neišnaudota, tikimės, kad mūsų siūloma paslauga patenkins vartotojų lūkesčius ir poreikius. Šiuo metu Vilniuje oficialiai veikia 19 tos pačios klasifikacijos apgyvendinimo įstaigų, tačiau kaip tiesioginius konkurentus apibudiname tik 13. Šie viešbučiai taip pat yra įsikūrę strateginėje Vilniaus vietoje – į UNESCO Pasaulinio kultūros paveldo sąrašą įtrauktame Vilniaus senamiestyje, kuris garsėja ypač dideliais užsienio turistų srautais. Be lankytinų turizmo objektų čia įsikūrę ir daugelis Vilniaus regiono verslo centrų, kurie pritraukia į Vilnių nemažai užsienio šalių verslo klientų.
Mūsų siūlomas paslaugų asortimentas išsiskirs iš konkurentų savo unikalumu. Viešbučio interjeras ir eksterjeras perteiks viduramžių laikų dvasią, taip pat pabrėždamas jaukumo ir prabangos elementus. Siūlomos paslaugos įtrauks depozitinius seifus, konferencijų organizavimą, poilsio ir sporto kompleksą, darbo kambarius. Tačiau pagrindinė paslauga bus apgyvendinimas: viešbutis siūlys 50 išskirtinio interjero kambarių, kurie bus suskirstyti į 5 kategorijas.
Mūsų siūlomas paslaugų asortimentas bus orientuotas daugiausiai į užsienio rinkas. Įmonės strategiją orientuosime į aukštos kokybės paslaugas už aukštesnę nei vidutinė rinkos kainą. Šis marketingo planas aprašo įmonės verslo strategiją ir potencialų jos įgyvendinimą.
Viešbutis „Middleaged paradise“ veiks nuolat kintančioje aplinkoje, tad norėdami sėkmingai ir produktyviai dirbti turėsime stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius, į juos reaguoti ir prie jų prisitaikyti. Ši aplinka dar vadinama marketingo aplinka – tai yra visuma už viešbučio ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką viešbučio veiklai, jo marketingo sprendimams.
Šios marketingo sprendimams svarbios aplinkos...
Šį darbą sudaro 2791 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!