Namų darbai

Marketingo komplekso vertinimas: prezervatyvai "Durex"

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo komplekso vertinimas: prezervatyvai "Durex" 1 puslapis
Marketingo komplekso vertinimas: prezervatyvai "Durex" 2 puslapis
Marketingo komplekso vertinimas: prezervatyvai "Durex" 3 puslapis
Marketingo komplekso vertinimas: prezervatyvai "Durex" 4 puslapis
Marketingo komplekso vertinimas: prezervatyvai "Durex" 5 puslapis
Marketingo komplekso vertinimas: prezervatyvai "Durex" 6 puslapis
Marketingo komplekso vertinimas: prezervatyvai "Durex" 7 puslapis
Marketingo komplekso vertinimas: prezervatyvai "Durex" 8 puslapis
Marketingo komplekso vertinimas: prezervatyvai "Durex" 9 puslapis
Marketingo komplekso vertinimas: prezervatyvai "Durex" 10 puslapis
Marketingo komplekso vertinimas: prezervatyvai "Durex" 11 puslapis
Marketingo komplekso vertinimas: prezervatyvai "Durex" 12 puslapis
Marketingo komplekso vertinimas: prezervatyvai "Durex" 13 puslapis
Marketingo komplekso vertinimas: prezervatyvai "Durex" 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Darbo tikslas: atlikti pasirinktos prekės marketingo komplekso vertinimą.
2. apžvelgti kainodarą;
3. aprašyti kokį paskirstymo būdą, metodą, strategiją naudoja prekės gamintojai;
4. apibūdinti rėmimo strategiją, rėmimo būdus;
5. pateikti SSGG (SWOT) analizę.
„Dėl milijono priežasčių“ – gerai žinomas garsios Anglijos kompanijos šūkis. Kompanija pirmauja naujovių įdiegimo srityje, gamina ne tik prezervatyvus, bet ir lubrikantus bei vibratorius.
Su lubrikantų pagalba dabar kiekvienas prisilietimas gali būti jausmingas, kiekvieną akimirką galima išgyventi dar jautriau. „Durex Play“ lubrikantai ne tik sutepa – jie gali šildyti, sukelti malonų dilgčiojimą ir jaudinti.
Vibratoriai „Durex Play“ sukurti tam, kad partneriai galėtų eksperimentuoti. Jų dizainas – skoningas ir neįtikėtinai diskretiškas. Asortimentas, į kurį įeina keletas skirtingų rūšių vibratorių, kad patenkintų įvairius poreikius, sukurtas moderniai moteriai.
Bene žinomiausi šios kompanijos gaminiai – prezervatyvai. „Durex“ prezervatyvai – populiariausi pasaulyje, ir tai nenuostabu žinant, kokią patirtį kompanija sukaupė juos gamindama jau 80 metų. O dabar jie skirti ne tik apsisaugoti nuo lytiniu keliu plintančių ligų bei neplanuotų nėštumų – jie sujaudina ir sustiprina pojūčius.
PRODUKTAS
Vartotojai didelį dėmesį skiria prekės formai, kurią sudaro kokybė, savybės, stilius, prekės pavadinimas ir pakuotė.
Kas yra „Durex“ – niekam sakyti nereikia. Augimo stadijoje esantis prekės ženklas, žinomas didžiojoje pasaulio dalyje (jeigu ne visame pasaulyje). Šiaurėje, pietuose, rytuose ir vakaruose – visame pasaulyje – bendrovė „Durex“ dirba su politikais, labdaros organizacijomis, tarptautinėmis organizacijomis ir sveikatos priežiūros specialistais ir siekia, kad visų jų darbo planuose svarbią vietą užimtų seksualinė gerovė. Kompanijos požiūris į socialinę atsakomybę rimtas, todėl lėšas skiria tyrimams, rėmimui ir socialiniam populiarinimui.
Dažnai stebina savo reklamomis, kuriomis priverčia nusišypsoti, dažnai sukelia juoką, o kartais ir šleikštulį. Prekės ženklas turi daug veidų, bet tuo pačiu kalba apie tą patį ir išlieka savimi. Nebijo šokiruoti ir daryti tai, kas patinka, visada už saugų, bet aistringą ir pašėlusį seksą, mėgstantis naujoves ir niekada neužsisėdintis vietoje – greičiausiai taip būtų galima trumpai apibūdinti šį prekės ženklą. Šios savybės, bei niekada nesibaigianti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2937 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • Produktas 4
  • Kainodara 6
  • Paskirstymas .. 7
  • Rėmimas .. 9
  • SSGG (SWOT) analizė .. 12
  • Išvados 13
  • Literatūros sąrašas . 14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
15 psl., (2937 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 15 psl., (2937 ž.)
  • Word failas 99 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt