Kiekviena įmonė siekia sėkmingai vykdyti savo veiklą, todėl privalo stėbėti nuolat ją supančią ir besikeičiantį aplinką, joje vykstančius pokyčius, juos reguliuoti arba prie jų prisitaikyti.
Marketinginės veiklos dėmesio centre yra vartotojas ir jo norai. Todėl svarbiausias kiekvienos įmonės tikslas – patenkinti vartotojų poreikius ir gauti kuo didžiausią pelną. Siekiant šio tikslo įmonė naudoja marketingo priemones, tai visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, leidžiančių patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės marketingo tikslus.
• Išnagrinėti prekybos kompanijos UAB Elektromarkt marketingo komplekso elementus, t.y. prekę, kainą, vietą (paskirstimą), bei rėmimą.
• Išsiaiškinti kompanijos rėmimo būdus, naudojamas priemones ir reklamos tipus.
ĮMONES APRAŠYMAS
Uždaroji akcinė bendrovė ELEKTROMARKT – didžiausias buitinės technikos prekybos centras Baltijos šalyse. Tai jauna, šiuolaikiška, nuolat auganti ir tobulėjanti įmonė, turinti didžiausią Lietuvoje siūlomų prekių įvairovę – per 19 000 prekių pavadinimų.
Mažmeninės prekybos parduotuvė Elektromarkt prekiauja ne tik buitinės paskirties bei audio, video ir foto technika.
1995 metais Vilniuje įsikūrusi parduotuvė “Jan & Co“ tapo prekybos tinklo Elektromarktas užuomazga. 1996 metus vainikavo dviejų naujų parduotuvių atidarymas. Vilniuje Elektromarktas įsikūrė labiau žinomas Technocentras pavadinimu. Ir tik 2002 metais nauja įsikūrusi parduotuvė Elektromarkt įgavo savo dabartinį vardą.
UAB ELEKTROMARKTAS priklauso filialinių tipų įmonėms. Tai vieno tipo parduotuvių sistema, kuriai vadovaujama iš vieno centro ir laikoma kaip viena įmone. Tokia sistema sudaro daugiau negu 18 vieno tipo specializuotos parduotuvės visoje Lietuvoje:
• 18 parduotuvių tinklas didžiuosiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Marijampolėje, Mažeikiuose, Utenoje, Alytuje;
• 18 ELEKTROMARKT frančizės principu veikiančios parduotuvės Visagine, Raseiniuose, Skuode, Šilutėje, Gargžduose, Ignalinoje, Jurbarke, Vilkaviškyje, Biržuose, Tauragėje, Šakiuose, Švenčionyse, Kretingoje ir Šilalėje.
UAB ELEKTROMARKT parduotuvių plotas yra daugiau nei 28 tūkst. kvadratinių metrų.
Kadangi dauguma specializuotų parduotuvių, ypač nemaisto, taiko tradicinę prekių pardavimo formą, tai labai svarbu konsultuoti pirkėjus, todėl UAB ELEKTROMARKT dirba pirkėjų labui darni ir dinamiška 300 darbuotojų komanda.
MERKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTAI
PREKĖ
Prekė – tai pats pirmasis ir svarbiausias rinkodaros komplekso elementas. Prekė apima sprendimus ir veiksmus,...
Šį darbą sudaro 3053 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!