Lietuvos transporto infrastruktūros plėtros tempai- daro didelę įtaką Lietuvos ekonomikos plėtrai. Mūsų tinklų įsiliejimas į ES transeuropi-nius tinklus atveria ne tik naujas galimybes mūsų šalies vežėjams, bet ir sudaro geras sąlygas kai kurių Lietuvos regionų bei ūkio šakų (turizmo, pramonės, paslaugų ir kt.) plėtotei. Vien per paskutinius metus transporto ir ryšių sektoriuose sukuriama BVP dalis didėja ir 2003 metais sudarė 13,3 proc. (pirmąjį 2004 metų pusmetį sudarė 13,5 proc.), iŠ jų: transportas - 9,3 proc, ryšiai - 4 proc. Šiuose sektoriuose dirba apie 86 tūkst. žmonių, arba 6,4 proc. visų Lietuvos dirbančiųjų. Santykiškai mažesnis dirbančiųjų skaičius sukuria didesnį BVP. Taigi šalies ūkio augimas, keliantis gyvenimo lygį, ir naujų darbo vietų kūrimas būtų neįmanomas be efektyvios transportą sistemos ir reikiamos transporto infrastruktūros, suteikiančios galimybes geriau panaudoti vietos ir tarptautinės rinkos galimybes.
Plėtojant transporto infrastruktūrą svarbu turėti aiškią strategiją, numatyti pasiekiamus ir įgyvendinamus tikslus. Tuo tikslu 2002 metais buvo parengta ilgalaikė Lietuvos transporto ir tranzito plėtros strategija, kuri yra pagrįsta ES transporto politikos gairėmis, numatytomis Europos Komisijos 2001 metų rugsėjo 12 dieną patvirtintoje Baltojoje knygoje bei paskutinėse Europos transporto ministrų konferencijose priimtomis rezoliucijomis ir rekomendacijomis. Strategijoje numatoma, kad iki 2015 metų Lietuvoje turi būti sukurta moderni multimodalinė transporto sistema, savo techniniais parametrais ir teikiamų paslaugų kokybe prilygstanti ES šalių lygiui. 2004 metais parengta Ilgalaikė (25 metų) Lietuvos transporto sistemos plėtros strategija, kurioje išdėstytos pagrindinės transporto ir tranzito plėtros politikos kryptys, nustatyti prioritetai bei pagrindiniai tikslai, taip pat numatyti uždaviniai bei priemonės tikslams pasiekti ateinančių 25 metų laikotarpiu. Šiuo dokumentu bus vadovaujamasi rengiant tam tikrų transporto šakų strategijas.
Strategijos tikslams įgyvendinti skiriamos investicijos į visas transporto šakas nuolat didėjo. Nuo 2001 metų investicijos į transporto infrastruktūrą išaugo 2,1 karto, t. y. 2003 metais buvo investuota 780 mln. Lt, neįskaitant lėšų, kurias kasmet gauna tiesiogiai savivaldybės iš Kelių priežiūros ir plėtros programos (apie 170 mln. L/t...
Šį darbą sudaro 4246 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!