Referatai

Kūno kultūros pamokos filosofijos ugdymo planas

10   (1 atsiliepimai)
Kūno kultūros pamokos filosofijos ugdymo planas 1 puslapis
Kūno kultūros pamokos filosofijos ugdymo planas 2 puslapis
Kūno kultūros pamokos filosofijos ugdymo planas 3 puslapis
Kūno kultūros pamokos filosofijos ugdymo planas 4 puslapis
Kūno kultūros pamokos filosofijos ugdymo planas 5 puslapis
Kūno kultūros pamokos filosofijos ugdymo planas 6 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Daugelis ugdymo teoretikų bandė ir iki šiol bando atsakyti į klausimą, koks ugdymas tinkamiausias, kad nūdienos vaikai efektyviausiai ugdytųsi. Pastangas pateikti tinkamiausią metodiką parodo skirtinga ugdymo koncepcijų įvairovė.
Pasiryžti.
Neįmanoma išmokyti, galima tik išmokti (K.Stanislavskij). Tik tas, kuris nori, išmoks.
Perprasti.
Tikslinkite sąvokas ir jūs išgelbėsite pasaulį nuo klystkelių (R.Descartes). Teorija viso labo tėra tik apibendrinta praktika.
Pabandyti.
Darydami tai, kas įprasta, gauname tai, kas įprasta. Jei norime gauti ką nors daugiau, nei įprasta, tenka daryti daugiau nei įprasta.
Pritaikyti (ir naudoti).
Kažkas naujo dažniausiai bus nepatogu, ir nesvarbu, ar tai naujos praktikos, ar nauji batai. Nauji batai ir bus nauji, kol nebus praavėti. O kokia nauda iš naujų batų, jei jie spintoje?
Taigi remdamasis mokymo filosofijos 4P ir progresyvizmo (ugdyti individą, atsižvelgus į jo interesus ir poreikius) bei socialinio rekonstrukcionizmo (ugdyti individą, gebantį pertvarkyti visuomenę bei kurti naują) kryptimis ugdysiu ikimokyklinio amžiaus vaikus (1-5 (6)m.), keldamas tikslą – puoselėti visas fizines ir dvasines vaiko galias, tenkinti jo poreikius ugdant vaiką kaip asmenybę per kūno kultūros užsiėmimus, sportines pramogas ir šventes.
Anot Lillian M. Fawcett, Alison F. Garton (2005) ugdymas yra efektyvus, kai jo procese susitinka skirtingo išsivystymo ir kompetencijų lygio dalyviai (pvz., suaugęs ir vaikas). Itin atsakingas tampa ugdytojo, kaip ugdymo proceso organizatoriaus bei vaiko partnerio, vaidmuo. Individualus patyrimas – vienintelis ,,ugdytojas“, gebantis sudaryti naujas reakcijas ir ryšius organizme. Tas ryšys turi išliekamąją vertę, pasiektas individualios patirties keliu. Todėl asmeninis ugdytinio patyrimas tampa pagrindinis pedagogo akiratyje (Lillian M. Fawcett, Alison F. Garton, 2005, p.13).
Aš, kaip ugdytojas, turiu būti ir ugdytinis, o kiekvienas ugdytinis – ir ugdytojas, nes tokiu būdu galima geriau suprasti ugdymo(si) sunkumus ir pasiekimus, pačiam išsiaiškinus savo mokymosi patirtį. Savo veikloje sieksiu, kad mokytumėmės vieni iš kitų draugiškai bendradarbiaudami. Ugdytiniai – individualybės. Jie skirtingi, todėl neįmanoma visų vienodai mokyti. Tokiu atveju sudaryčiau individualias užduotis ir stengčiausi integruoti idividualius ugdytinių poreikius su grupės poreikiais, pvz., individualus ugdytinis savo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1624 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
6 psl., (1624 ž.)
Darbo duomenys
  • Filosofijos referatas
  • 6 psl., (1624 ž.)
  • Word failas 73 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Ugdymo mokslo filosofijos, ugdymo teorijos ir ugdymo praktikos santykis

Ugdymo mokslo filosofijos, ugdymo teorijos ir ugdymo praktikos santykis Filosofija Peržiūrėti darbą

Filosofijos samprata. Pagrindinės filosofijos kilmės teorijos. Filosofijos istorijos periodizavimas. Filosofijos raidos etapai.

Filosofijos samprata. Pagrindinės filosofijos kilmės teorijos. Filosofijos istorijos periodizavimas. Filosofijos raidos etapai. Filosofija Peržiūrėti darbą

Filosofijos pažinimas kultūros sistemoje

Filosofijos pažinimas kultūros sistemoje Filosofija Peržiūrėti darbą

Filosofijos samprata. Filosofinės kilmės teorijos, filosofijos santykis su kitomis pažinimo formomis ir jos vieta dvasinėje kultūroje

Filosofijos samprata. Filosofinės kilmės teorijos, filosofijos santykis su kitomis pažinimo formomis ir jos vieta dvasinėje kultūroje Filosofija Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt