Daugelis ugdymo teoretikų bandė ir iki šiol bando atsakyti į klausimą, koks ugdymas tinkamiausias, kad nūdienos vaikai efektyviausiai ugdytųsi. Pastangas pateikti tinkamiausią metodiką parodo skirtinga ugdymo koncepcijų įvairovė.
Pasiryžti.
Neįmanoma išmokyti, galima tik išmokti (K.Stanislavskij). Tik tas, kuris nori, išmoks.
Perprasti.
Tikslinkite sąvokas ir jūs išgelbėsite pasaulį nuo klystkelių (R.Descartes). Teorija viso labo tėra tik apibendrinta praktika.
Pabandyti.
Darydami tai, kas įprasta, gauname tai, kas įprasta. Jei norime gauti ką nors daugiau, nei įprasta, tenka daryti daugiau nei įprasta.
Pritaikyti (ir naudoti).
Kažkas naujo dažniausiai bus nepatogu, ir nesvarbu, ar tai naujos praktikos, ar nauji batai. Nauji batai ir bus nauji, kol nebus praavėti. O kokia nauda iš naujų batų, jei jie spintoje?
Taigi remdamasis mokymo filosofijos 4P ir progresyvizmo (ugdyti individą, atsižvelgus į jo interesus ir poreikius) bei socialinio rekonstrukcionizmo (ugdyti individą, gebantį pertvarkyti visuomenę bei kurti naują) kryptimis ugdysiu ikimokyklinio amžiaus vaikus (1-5 (6)m.), keldamas tikslą – puoselėti visas fizines ir dvasines vaiko galias, tenkinti jo poreikius ugdant vaiką kaip asmenybę per kūno kultūros užsiėmimus, sportines pramogas ir šventes.
Anot Lillian M. Fawcett, Alison F. Garton (2005) ugdymas yra efektyvus, kai jo procese susitinka skirtingo išsivystymo ir kompetencijų lygio dalyviai (pvz., suaugęs ir vaikas). Itin atsakingas tampa ugdytojo, kaip ugdymo proceso organizatoriaus bei vaiko partnerio, vaidmuo. Individualus patyrimas – vienintelis ,,ugdytojas“, gebantis sudaryti naujas reakcijas ir ryšius organizme. Tas ryšys turi išliekamąją vertę, pasiektas individualios patirties keliu. Todėl asmeninis ugdytinio patyrimas tampa pagrindinis pedagogo akiratyje (Lillian M. Fawcett, Alison F. Garton, 2005, p.13).
Aš, kaip ugdytojas, turiu būti ir ugdytinis, o kiekvienas ugdytinis – ir ugdytojas, nes tokiu būdu galima geriau suprasti ugdymo(si) sunkumus ir pasiekimus, pačiam išsiaiškinus savo mokymosi patirtį. Savo veikloje sieksiu, kad mokytumėmės vieni iš kitų draugiškai bendradarbiaudami. Ugdytiniai – individualybės. Jie skirtingi, todėl neįmanoma visų vienodai mokyti. Tokiu atveju sudaryčiau individualias užduotis ir stengčiausi integruoti idividualius ugdytinių poreikius su grupės poreikiais, pvz., individualus ugdytinis savo...
Šį darbą sudaro 1624 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!