Korporacinė strategija visada buvo susijusi su vertikalios ir horizontalios srities klausimu. Kol neseniai įsidėmėtina ekonominio proceso vystymosi charakteristika buvo vertikaliai integruota korporacija ir ekonominiu augimu visoje korporacijos hierarchijoje. Ilgą laiką ši sritis atrodė nepalenkiama .
Pagrindinis kompetencijos požiūris į korporacijos strategiją, sąveikoje su partneryste tarp kredito tiekėjų, užtikrina naujas perspektyvas strateginėje vertikalios integracijos analizėje. Tradiciškai kompanijoms buvo patariama vengti artimos priklausomybės nuo riboto kreditorių skaičiaus ir vieno iš kreditorių vystymosi ar kainų kreditoriams nustatymo dėl oportunizmo rizikos.
Pardavimo kainų reguliavimas leidžia išvengti monopolinės atskirų vertės – kaštų grandinės dalių subjektų padėties, kai jie nepagrįstai iškelia galutinio produkto kainą. Nustačius maksimalią pardavimo kainą, sukuriamos prielaidos maksimizuoti pelną per visą grandinę, o ne atskiruose svarbiuose jos etapuose. Ornstein ir Hanssen nuomone, tokie susitarimai padeda susiformuoti dilerių karteliams .
Nesusiejusi, arba vadinamoji ,, grynoji ‘ ‘ , ,, konglomeratinė‘‘ , diversifikacija yra tokia , kai įsigyjama nauji, nepriklausomi biznio vienetai, nekaip nesusiję su jau turimais, o nuosavybės pasikeitimas nepakeičia jų esmės ir funkcionavimo.
Pagal vertės planavimo koncepciją kompanijos akcijų kaina yra jos biznio strategijų vertingumo išraiška.
Didelės įtakos korporacinei strategijai turėjo Peters ir Waterman darbai. Jie parodė , kad sėkmingiausiai veikė tos kompanijos , kurios nebuvo labai plačiai diversifikuotos, ir pasiūlė strategijos pagrindu imti ne ekonomistinį požiūrį , bet stengtis susikoncentruoti į tas veiklos sritis ir būdus , kurie geriausiai tinka kompanijai ir geriau išreiškia jos esminius sugebėjimus. Taip pat jie teigia, kad nemaža dalimi kompanijų nesėkmės sąlygojo jų ,, pseudoprofesionalūs ‘‘ vadovai , kurie gerai išmanė finansus ir teisę , bet per menkai buvo perpratę technologiją , veiklos srities specifiką . Mintzberg akcentuoja, kad užuot nuodugniai tyrę įvairių veiklų ekonomines savybes , kompanijų vadovai verčiau gilintųsi į misiją , veiklos prasmę , vartotojo aspektus ir panašius dalykus.
Šios idėjos sąlygojo korporacinių strategijų prioritetų pasikeitimą. Kompanijos pradėjo riboti savo veiklą keliomis skirtingomis sritimis, dėmesį koncentruoti sinerginį efektą. Jos buvo...
Šį darbą sudaro 3686 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!