1. Komunikacinio elgesio apibūdinimas; komunikacijos proceso rūšys ir funkcijos.
Vos tik atsiranda koks nors ryšys tarp dviejų ar daugiau žmonių, prasideda komunikacijos procesai.
Komunikacija – tai keitimasis informacija, naudojant kokią nors ženklų sistemą. Bendraudami žmonės dalijasi žiniomis, nuomonėmis, informacija. Ar keitimasis informacija vyksta sėkmingai priklausomai nuo to, kaip informacijos siuntėjas ir gavėjas suprato tų pačių ženklų prasmę.
Komunikacijos elgesys – tai yra žmogaus ... , nukreiptas į informacijos gavimą.
• Mišri.
• Tarpasmeninė;
• Tarp asmens ir grupės;
• Tarpgrupinė.
Pagal pobūdį:
• Formalus;
• Neformalus – paremtas emocijomis;
• Anoniminė.
Pagal lygius:
• Vertikalus;
• Horizontalus.
Bendravimo proceso funkcijos:
• Informacijos pasikeitimas;
• Žmogaus elgesio ir veiklos reguliavimas
• Žmonių ir asmeninių kontaktų realizavimas.
2. komunikacinio proceso modelis; jo struktūrinės dalys ir etapai. Grįžtamasis ryšys ir komunikaciniai triukšmai. Vienpusė, dvipusė komunikacija.
Bendravimo psichologijoje dažnai susiduriama su siuntėjo, priėmėjo ir pranešimo terminais. Siuntėju ir priėmėju vadinami bendravimo metu informaciją perduodantys ir informaciją priimantys žmonės, o pati informacija vadinama pranešimu.
1. pranešimo turinys – apie ką aš informuoju.
2. savęs atskleidimas – ką aš pasakiau apie save. Pranešimui perduodama ne tik tam tikra informacija, bet ir žinios apie siuntėjo asmenybę.
3. tarpusavio santykiai – kokios aš esu nuomonės apie tave. Pranešimas parodo, kokie yra susiklostę santykiai tarp siutėjo ir priėmėjo.
4. kreipimasis – ko aš norėčiau paprašyti, ką sakyti, liepti. Tik realiais atvejais kalbame šiaip sau. Beveiki visų pranešimų tikslas – paveikti priėmėją. Šis bandymas paveikti gali būti tiek atviras, tiek paslėptas.
Siuntėjas savęs atskleidimas pranešimas kreipimasis priėmėjas
Pranešimas vadinamas viepusiu, jei visi siunčiami signalai yra suderinti, vienos krypties (įtūžęs žvilgsnis, garsus balsas)
Pranešimas dvipusiu, jei siunčiami signalai yra skirtingų krypčių, prieštarauja vienas kitam (nuliūdusio draugo paklausus, kas atsitiko, jis atsako – viskas gerai.)
Komunikaciniai triukšmai gali būti tokie:
• Pašnekovas kalba per tyliai;
• Trukdo transporto triukšmas;
• Trukdo telefono skambučiai;
• Bloga akustika;
• Trukdyti gali netinkama patalpos temperatūra, spalvos;
• Susikaupti trukdo pašnekovo išvaizda, kalbėjimo maniera.
Kiekviena komunikacija turi turėti grįžtamąjį ryšį. Jis parodo, kaip gavėjas atsako į informaciją, kurią pateikia siuntėjas. Dažniausiai...
Šį darbą sudaro 4914 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!