1. Intraasmeninė, tarpaasmeninė, asmeninė – grupinė.
Atsakyti į klausimą kas yra komunikacija, galima ir paprasčiau, tai – bendravimas. Bendraujant atsiranda aktyvi informacija (žinios, kurias galima perduoti, priimti, įsiminti), kuri reikalinga žmonių ryšiams palaikyti. Nuo senų laikų žmonės bendravo. Nors dar nebuvo sukurtos kalbos, tačiau vieni kitus išmoko suprasti iš gestų, mimikos, pantomimikos arba viso kūno, buities, aprangos detalių. Palaipsniui susiformavo bendravimui skirtų ženklų sistema - kalba. Šiandieną , turbūt, nė vienas žmogus neįsivaizduoja savo gyvenimo be komunikacijos. Kiekvieną dieną žmogus bendrauja turėdamas tam tikrų tikslų, pvz: parduotuvėje klausiame pardavėjo prekės kainos, viešajame transporte prašome bendrakeleivio pažymėti talonėlį, praeivio klausiame kiek valandų, galų gale, mes bendraujame patys su savimi. Bendraudami žmonės dalijasi žiniomis, nuomonėmis, praneša vieni kitiems apie savo jausmus.
Komunikacija = bendravimas – tai kasdienė mūsų veikla, žmonių ryšys, kuris asmeniui reikalingas kaip oras. Kaip teigia A.Jucevičius, ,,Bendravimas yra būtina žmogaus atsiradimo, egzistavimo ir tobulėjimo sąlyga’’.
Kai atsiranda koks nors ryšys tarp žmonių, prasideda komunikacijos procesas. Kiekvienas iš komunikacijos proceso dalyvių, pasinaudodamas savo informaciniais ištekliais ir komunikacijos įgūdžiais, užkoduoja informaciją ženklais ir pasiūlo kitam komunikacijos proceso dalyviui. Pirmiausia, norint komunikuotis, reikia mokėti tą pačią kalbą. Tada siuntėjo tikslas - tinkamai perduoti norimą informaciją taip, kad priėmėjas priimtų (išgirstų) tikslią, t.y nepakistų jos pradinė reikšmė. Paskui priėmėjas nusprendžia perduotą informaciją priimt ar atmesti. Vykstant komunikacijos procesui įsiterpia įvairūs trūgdžiai, t.y barjerai, kurie apsunkina perduodamos informacijos suvokimą ar tikslų gavimą. (1 pav.komunikacijos procesas). Kalbėjimą modeliuoti galima būtų labai paprastai: mintyse suformuluojama idėja, užkoduojama, perduodama, priimama ir naudojama. Komunikacijos metu keičiasi situacija, dalyvių santykis vienų su kitais, kinta išorinė aplinka.
Kanalas
S (siuntėjas) → P (priėmėjas)
←
Barjerai
( 1 pav. komunikacijos procesas )
Paaiškinimas ( komunikacijos proceso elementai):
1. Dalyviai – siuntėjas, priėmėjas
2. Pranešimas – 1) prasmė (idėjų perdavimas, konfliktų sprendimas, derybos); 2) simboliai (gestai, žodžiai, ženklai, kodai); Pranešimas yra tam tikro turinio, stiliaus, struktūros. Jis yra paveiktas kalbėtojo tikslo, pažiūrų, žinių,...
Šį darbą sudaro 2673 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!