Paslauga – tai prekė, kurios turinį ir kokybę nulemia jos teikėjas, vartotojas kt. aplinkybės.
Paslauga – tai neapčiuopiamas savybes turinti prekė.
Paslauga – tai prekė, kurią kuriant dalyvauja ir tiesioginis jos vartotojas (naudotojas).
Paslauga - tai nusakoma kaip veikla, kuri nėra apčiuopiama ir niekam nepriklausanti.
Darrah, C. (2015)
Paslauga - tai vartotojų poreikį patenkinanti prekė, kuri gamintojui nėra tiesiogiai apčiuopiama.
Pranulis, V. (2012)
Paslauga – tai viskas, ką jos teikėjas daro, kad patenkinti kliento poreikius.
Wirtz, J. (2011)
Paslauga – tai abipusę naudą teikianti veikla, kuri teikiama tam tikru laiku, tam tikroje vietoje.
Sampson, S. E. (2010)
Paslauga – tai įmonės vidinių procesų sąveika, kuri skirta vartotojų poreikių tenkinimui.
Mandry, G. D. (1975)
1 lentelė. Paslaugos apibrėžimai
Iš aukščiau pateiktos lentelės puikiai matosi, kad rinkoje egzistuoja daugybė skirting reikšmių. Tokią reikšmių gausą galėjo lemti ekonominiai, socialiniai, kultūriniai pokyčiai. Tačiau, pažvelgus šiek tiek įdėmiau į visas aukščiau pateikias sąvokas, galima rasto vieną bendrą požymį: paslauga yra suprantama kaip neapčiuopiama veikla, kuri pasireiškia per bendravimą, komunikaciją, sąveiką tarp vienas kito. Visa tai pasireiškia ir klientų poreikių patenkinimu.
1 pav. Paslaugos apibrėžimas
Paslaugų dizainas
Paslaugų dizainas yra procesas, kuris buvo sukurtas Antrojo pasaulinio karo metu ir pilnai išvystytas 8-ajame dešimtmetyje. Paslaugų dizaino tikslas yra sukurti teigiamus santykius tarp paslaugos teikėjo ir jos gavėjo. Paslaugų dizainas specializuojasi į kliento poreikių supratimą, įmonės išteklių planavimą ir tinkamą paskirstymą.Paslaugų dizainas suprantamas kaip visos organizacijos įsitraukimas į paslaugos teikimoprocesą. Korporatyvinės strategijos, išteklių pasiūlą ir paklausa bei strategijos leidžia įmonei teikti aukščiausios kokybės paslaugas.
Norint suprasti paslaugų dizaino svarbą sociokenominiame kontekste ir jo kūrimo aspektus, pirmiausia reikia išsiaiškinti kas visgi yra tas paslaugų dizainas. Daugelis autorių paslaugų dizainą supranta skirtingai, O ir pats terminas atsirado palyginus gana anksti, kadangi dizaino svarba paslaugų sektoriuje ankstesniais metais neturėjo didelės įtakos verslo sektoriaus plėtrai. Tačiau patį paslaugų dizainą galima suprasti kaip vieną ar kitą nuoseklumą, kuris, sąveikaujant su kitais dizaino aspektais, leidžia sukurti tam tikrų rinkoje esančių produktų ar...
Šį darbą sudaro 4804 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!