Analizės

Reklamos etika medijų kontekste. Benetton – Toscani efektas

10   (1 atsiliepimai)
Reklamos etika medijų kontekste. Benetton – Toscani efektas 1 puslapis
Reklamos etika medijų kontekste. Benetton – Toscani efektas 2 puslapis
Reklamos etika medijų kontekste. Benetton – Toscani efektas 3 puslapis
Reklamos etika medijų kontekste. Benetton – Toscani efektas 4 puslapis
Reklamos etika medijų kontekste. Benetton – Toscani efektas 5 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Ši citata puikiai apibrėžia esminius visuomenės pokyčius, kuriuos mes dabar išgyvename. Reklama tapo vienintelis didžiausias vizualinės mūsų visuomenės šaltinis. Nesvarbu kur bežiūrėtume mes matome reklamas mėginančias mums parduoti viską: nuo maisto iki automobilių. Matome jaunų gražių žmonių vaizdinius, kurie gundo mus leisti piningus prekėms, kurių MES MANOME, KAD MUMS REIKIA, tikintis jog įsigijus šias prekes mes turėsime naudą iš tų prekių. Palyginus ne taip seniai italas drabužių dizaineris vardu Luciano Benetton radikaliai pakeitė reklamos veidą. Vietoje to, kad reklamuotų Benetton produkciją jis pasirinko pasauliui rodyti vaizdinius susijusius su svarbiomis pasaulinėmis problemomis ir stengėsi atkreipti į jas žmonių dėmesį.
L. Benetton‘as ir O. Toscani marketinginėmis kampanijomis ir reklamomis peržengė tradicinės reklamos ribas. Benetton kompanijos reklamos sukurtos garsaus fotografo Toscani tapo naujos reklamos eros pradžia. Pagrindiniai šių reklamų požymiai randami temose, kuriomis paremtos reklaminės kampanijos. Temos buvo pačios įvairiausios nuo skirtingų odos spalvų žmonių, kurie vienijami Benetton‘ o vardo, apibendrinant šios reklamos varijuoja nuo pasaulietiškų iki religinių temų. Taigi šios kompanijos reklamos atskleidžia „tikrą pasaulį“ ir yra susijusios su problemomis, kurios rūpi žmonėms arba atskleidžia tam tikras problemas ir verčia žmones susirūpinti. Šios reklamos savyje sujungia tiek reklamavimo politiką tiek politikos reklamavimą, paprasčiau tariant šios reklamos sulaužė reklamos standartus ir įveda politinę realybę. Didysis įprastų standartų laužyms prasidėjo su katastrofų, AIDS, bėglių ir etc reklamomis. Šios temos ir tokie vaizdai daugiau įprasti medijos (TV, laikraščių reportažuose).
Moderniosios reklamos pradžia – devynioliktojo amžiaus antroji pusė, o jos esmė pardavimo ir marketingo (rinkodaros) aktyvi strategija. Taigi galima daryti perskyrą tarp iki moderniosios ir ankstyvosios modernios reklamos, kuri stengėsi informuoti potencialų pirkėją ir vartotoją apie kokios prekės atsiradimą ir galimybes įsigyti. Tokios strategijos charakteristika yra ne tiek susijusi su pardavimu ir apima daugiau nei prekės pardavimo idėją. Pagrindinis tikslas – stimuliuoti ir SUFORMUOTI POREIKĮ, o jau tik paskui parduoti tiek kiek tik įmanoma. Apibendrinant modernios reklamos atsiradimo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1666 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
5 psl., (1666 ž.)
Darbo duomenys
  • Žiniasklaidos analizė
  • 5 psl., (1666 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt