Ši citata puikiai apibrėžia esminius visuomenės pokyčius, kuriuos mes dabar išgyvename. Reklama tapo vienintelis didžiausias vizualinės mūsų visuomenės šaltinis. Nesvarbu kur bežiūrėtume mes matome reklamas mėginančias mums parduoti viską: nuo maisto iki automobilių. Matome jaunų gražių žmonių vaizdinius, kurie gundo mus leisti piningus prekėms, kurių MES MANOME, KAD MUMS REIKIA, tikintis jog įsigijus šias prekes mes turėsime naudą iš tų prekių. Palyginus ne taip seniai italas drabužių dizaineris vardu Luciano Benetton radikaliai pakeitė reklamos veidą. Vietoje to, kad reklamuotų Benetton produkciją jis pasirinko pasauliui rodyti vaizdinius susijusius su svarbiomis pasaulinėmis problemomis ir stengėsi atkreipti į jas žmonių dėmesį.
L. Benetton‘as ir O. Toscani marketinginėmis kampanijomis ir reklamomis peržengė tradicinės reklamos ribas. Benetton kompanijos reklamos sukurtos garsaus fotografo Toscani tapo naujos reklamos eros pradžia. Pagrindiniai šių reklamų požymiai randami temose, kuriomis paremtos reklaminės kampanijos. Temos buvo pačios įvairiausios nuo skirtingų odos spalvų žmonių, kurie vienijami Benetton‘ o vardo, apibendrinant šios reklamos varijuoja nuo pasaulietiškų iki religinių temų. Taigi šios kompanijos reklamos atskleidžia „tikrą pasaulį“ ir yra susijusios su problemomis, kurios rūpi žmonėms arba atskleidžia tam tikras problemas ir verčia žmones susirūpinti. Šios reklamos savyje sujungia tiek reklamavimo politiką tiek politikos reklamavimą, paprasčiau tariant šios reklamos sulaužė reklamos standartus ir įveda politinę realybę. Didysis įprastų standartų laužyms prasidėjo su katastrofų, AIDS, bėglių ir etc reklamomis. Šios temos ir tokie vaizdai daugiau įprasti medijos (TV, laikraščių reportažuose).
Moderniosios reklamos pradžia – devynioliktojo amžiaus antroji pusė, o jos esmė pardavimo ir marketingo (rinkodaros) aktyvi strategija. Taigi galima daryti perskyrą tarp iki moderniosios ir ankstyvosios modernios reklamos, kuri stengėsi informuoti potencialų pirkėją ir vartotoją apie kokios prekės atsiradimą ir galimybes įsigyti. Tokios strategijos charakteristika yra ne tiek susijusi su pardavimu ir apima daugiau nei prekės pardavimo idėją. Pagrindinis tikslas – stimuliuoti ir SUFORMUOTI POREIKĮ, o jau tik paskui parduoti tiek kiek tik įmanoma. Apibendrinant modernios reklamos atsiradimo...
Šį darbą sudaro 1666 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!