Ne paslaptis, jog gyvename vaizdo plokštumų visuomenėje, esame išmokę vaizdą plokštumoje skaityti kaip tam tikrą sistemą. Ne išimtis ir šių dienų reklama, kurią vertindami neretai pamirštame, jog tai tėra apdariai parinkta signifikacinė sistema, žymiklių bei su jais besisiejančių žyminių visuma, nesibaigianti konotacijų grandinė. Būtent iš šios perspektyvos žvelgdama ir išanalizuosiu pasirinktą reklamą, pabandysiu įvertinti ją kaip tam tikrų ženklų visumą bei įžvelgti joje talpinamas simbolines sekas.
Pasirinkta reklama išspausdinta žurnale „Žmonės“ (Nr. 44 (167) 2006 Lapkričio 2). Ja pristatomas naujasis gamintojo “Motorola” mobilusis telefonas. Kaip matote, reklamos centre – moteris, tačiau tai tikrai nereiškia, jog orientuojamasi tik į žaviąją lytį, kaip tikslinę grupę. Atvirkščiai, netgi drįsčiau teigti, jog reklamos kūrėjai sumaniai “sužaidžia” sena tiesa: graži moteris visada atkreipia vyrų dėmesį.Tuo tarpu moterų ši reklama bus pastebėta, nes šios neišvengiamai susitapatins su reklamos veikėja. Moterims ši reklama tarsi netiesiogiai teigia: “Įsigyk šį mobilųjį telefoną ir tapk tokia žavi, kaip reklamoje vaizduojama moteris”. To pasiekta personifikuojant produktą, pasitelkus aiškų spalvos kodą. Tiek mobilusis telefonas, tiek ir moters suknelė identiškos spalvos.
Dar viena reklamos efektyvumo priežastis – glaudi verbalinių bei neverbalinių ženklų sąsaja. Vėlgi grįžkime prie reklamoje dominuojančių spalvų. Melsva moters suknelės spalva pasirinkta neatsitiktinai. Visų pirma, ši spalva ne tik atkartoja gamintojo logotipo bei paties produkto spalvą, bet taip pat tarsi patvirtina verbaliaisiais ženklais reiškiamą tiesą (“Įspūdingame telefono veidrodinio paviršiaus spindesyje žaismingai susilieja šviesa, vizualiai jis atrodo siauras ir grakštus”). Suknelės spalva taip pat pasižymi veidrodiniu spindesiu. Tai patvirtina ir jau minėtąją produkto personifikaciją. Telefonui būdingą veidrodinį spindesį taip pat stiprina ir reklamos struktūra, sandara, jei taip galima teigti, bei reklamos šūkis (“Atspindi visą pasaulį”). Reklamoje šis produkcijos dizaino bruožas skleidžiamas kortoms būdingos dvilypės struktūros pagalba. Kitą vertus, galima tik spėlioti, ar atspindys nėra veidrodžio ar vandens sukurtas, nes reklamos fonas – juoda spalva, kurianti paslapties nuojautą. Viena iš mėlynos spalvos konotacinių reikšmių taip...
Šį darbą sudaro 932 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!