Kaunas,2009 m.
Firminis stilius – bendras užsakovo ir dizainerio sprendimu sukurtas prezentacinių produktų rinkinys, vaizduojantis kompanijos specifiką. Dizainas kuriamas pagal vieną stilių, laikantis tos pačios idėjos, kuri turi būti ne tik praktiška, bet ir vizualiai išraiškinga bei įtaigi. Labai svarbu, kad įmonės įvaizdis turėtų vientisą stilių visose įmanomose srityse. Sukurto įvaizdžio išlaikymas teigiamai veikia vartotoją, nes tai vertinama kaip įmonės organizavimo, stilingumo ir tvarkos rodiklis, kurio sukelta teigiama vizuali emocija, gali būti stipresnė ir už asmenišką pokalbį telefonu. Stiliaus kūrimas turi būti planuotas ir apgalvotas, kadangi tai ilgalaikis produktas, pristatysiantis įmonę visur ir visada. Įmonės stiliaus išskirtinumas padės atskirti produkciją ar teikiamas paslaugas nuo konkurentų.
Šiame darbe analizuosiu UAB "Biopakas" ir AB „Akvija“ firminius stilius.
UAB "Biopakas" tai jauna, sparčiai besivystanti įmonė, orientuota į šiuolaikinio biotechnologijų mokslo pasiekimų įgyvendinimą pramoninėje gamyboje. Įmonės specializacija - biologiškai besiskaidančių medžiagų iš atsinaujinančių žaliavų šaltinių gamyba. Šios medžiagos, vadinamos biopolimerais, tampa vis reikšmingesnės šiuolaikinės visuomenės gyvenime. Jos pakeičia plastikus daugelyje naudojimo sričių ir, tuo pačiu, išsprendžia plastikų utilizavimo ir gamtos taršos problemas.
. Firma "Akvija" atlieka įvairius patalpų ir lauko teritorijų valymo ir nuolatinės priežiūros, pastatų ūkio valdymo ir eksploatacijos darbus. Valymo srityje savo veiklą pradėjo 1993 metais. Nuolatinės patalpų ir teritorijų priežiūros paslaugas teikia įmonėms, organizacijoms, valo bankus, ofisus, laivus, prekybos centrus, maisto pramonės įmones, įvairias technines patalpas, degalinių teritorijas, automobilių stovėjimo aikšteles.
Firminis ženklas
Kiekvienai įmonei labai svarbus jos firmos ženklas. Firminis ženklas pastebimas gatvių plakatuose, žiniasklaidos priemonėse, galiausiai – pačiose prekybos vietose. Pagal firminį ženklą pirkėjas iš tolo pamato ir atpažįsta savo mėgstamą ar gerai išreklamuotą prekę parduotuvėje, todėl firminio stiliaus gamyba prasideda nuo logotipo sukūrimo.
UAB “ Biopako “ firminis ženklas priskiriamas prie kombinuoto tipo, nes jį sudaro mažosiomis raidėmis parašytas kompanijos pavadinimas ir stilizuota “o” raidė, kaip grafinis elementas. Ženklas nėra informatyvus, nes tik iš firmos pavadinimo negalime pasakyti kokią sritį jis reprezentuoja. Naudojamas griežtas šriftas...
Šį darbą sudaro 1560 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!