Vis tobulėjant technologijoms, tradicinę, popierinę spaudą vis sparčiau keičia elektroninė, o interneto atsiradimas atveria naujas, plačias galimybes ne tik vartotojams, bet ir leidėjams kaip elektroninių žurnalų, laikraščių, knygų ar kitos informacijos naudotojams ir platintojams. Tai ne tik masinių komunikacijų priemonė, žadanti globalią visų leidėjų ir jų išteklių jungtį, bet ir galimybė saugoti duomenų bazes, tiekti naujausią informaciją, naudojant paieškos mechanizmus, bet ir kaupti, archyvuoti, daug paprasčiau, sutaupant laiko ir lėšų.
Lietuvoje pirmasis švietimo įstaigų ir valstybinių organizacijų kompiuterinis tinklas “Litnet” buvo įsteigtas 1991 m. Po keleto metų, 1994 m, jis tapo pilnateisiu Interneto nariu. Tais pačiais metais įsisteigė pirmasis komercinis Interneto paslaugų tiekėjas “Taidė”. Po pirmųjų tinklų įsikūrimo šios paslaugos sparčiai gausėjo. Šiuo metu Lietuvoje yra apie 12 bendrovių, užsiimančių šia komercine veikla.
1995 m įstaigos, organizacijos ar komercinės firmos pradėjo platinti informaciją WWW puslapiuose. Per penkerius metus Lietuvos interneto tarnybų skaičius padidėjo apie 18 kartų. 1999 metais užregistruota daugiau kaip 19800 WWW svetainių. Nedidelę jų dalį, 1% sudaro elektroniniai periodiniai leidiniai.
Šio tiriamojo darbo tikslas ištirti Lietuvos elektroninių leidinių rinką, lyginant su tradiciniais leidiniais, kokia visuomenės dalis užsiima šia veikla, kokiai auditorijai skirti šios veiklos rezultatai, kokia jų pakirtis ir nustatyti, privalumus. Ištyrinėti elektroninių leidinių tipologiją.
3. Internetinių neršyklių tiriamoji statistinė analizė.
Makroaplinka – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos marketingo sprendimams.
Įmonės makroaplinką sudaro:
1. Politinė teisinė aplinka.
2. Ekonominė aplinka.
3. Socialinė aplinka.
4. Technologinė aplinka.
5. Konkurencinė aplinka.
6. Gamtinė aplinka.
Mikroaplinka – tai visuma išorinių jėgų, kuriomis įmonė, šiuo metu siekia, savo tikslų, gali daryti dalinę įtaką.
Įmonės mikroaplinką sudaro:
1. Tiekėjai.
2. Konkurentai.
3. Vartotojai.
2. 1. Elektroninių leidinių tipai
Norint išanalizuoti elektroninių leidinių užimamaą nišą, pirmiausia būtina susipažinti su elektroninių leidinių sąvoka, tipologija ir kitomis ypatybėmis.
Elektroniniai leidiniai gali būti periodiniai ir neperiodiniai. Neperiodiniai leidiniai – tai elektroninės knygos. Elektroninių knygų klasifikaciją pagal informacijos pobūdį, būdingas charakteristikas, galimybes, galima pamatyti lentelėje ir jas palyginti...
Šį darbą sudaro 7892 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!