Klaipėda, 2008
ĮVADAS
Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą aktualu modernizuoti viešąjį administravimą, kuris vis dar menkai tesirūpina vartotojų poreikiais bei patikimais partnerystės ryšiais su kitomis organizacijomis.
Kokybės valdymas padeda didinti verslo konkurencingumą ir gerinti ekonominius rezultatus privačiame sektoriuje, tačiau kol kas kokybės valdymas lėtai integruojasi į viešąjį administravimą Lietuvoje, todėl tikslinga tirti ir ieškoti praktinių priemonių integracijos procesui spartinti.
Darbo objektas – kokybės valdymą viešajame sektoriuje nagrinėjantys moksliniai straipsniai bei kita literatūra.
Darbo tikslas – išanalizuoti kokybės valdymo viešajame sektoriuje ypatumus.
Darbo uždaviniai:
1. Teoriškai išanalizuoti kokybės bei viešojo sektoriaus sąvokas.
2. Išnagrinėti kokybės valdymą viešajame sektoriuje.
3. Ištirti kokybės valdymo tobulinimo metodus.
Darbo metodai - literatūros analizė; literatūros sisteminimas; loginė analizė; sintezės metodas; išvadų formulavimas.
Darbą sudaro: įvadas, 3 skyriai, išvados ir naudotos literatūros sąrašas.
Kokybės valdymą viešajame sektoriuje nagrinėja nedaugelis lietuvių autorių – plačiausiai šią temą analizavo Kaziliūnas A. (2006, 2007) ir Pociūtė D. (2002).
1. KOKYBĖS IR ViešOJO sektoriAus SĄVOKOS
Prieš pradedant analizuoti kokybės valdymą viešajame sektoriuje, reikėtų ištirti, kas yra kokybė, ir kas yra viešasis sektorius. „Kokybė pripažįstama pagrindine Europos organizacijų konkurencingumo didinimo priemone, o ES Kokybės programoje kokybės politikai suteikiama verslo ir viešojo sektoriaus organizacijų veiklos plėtojimo strateginė reikšmė. Kokybė yra svarbiausias bet kokio profilio organizacijų ir jų produktų konkurencingumą ir pardavimų plėtrą lemiantis veiksnys. Kokybė – privaloma komercinio kontrakto ir bet kurios kitos veiklos sutarties sudedamoji dalis (sutartis laikytina niekine, jeigu joje nėra aptarti trys esminiai dalykai – kokybė, kaina ir terminai)“ (Ruževičius J. 2007, P.13).
Senčila V. ir Skiparienė I. pastebi, jog „žodis kokybė dažnai vartojamas skirtingomis reikšmėmis. Dvi tokios reikšmės yra „atitikimas reikalavimams“ arba „tobulumo laipsnis“. Sąvoka „atitikimas reikalavimams“ leidžia argumentuotai įrodinėti, kad „kokybė kainuoja mažiau“, taip tam tikrais atvejais ir yra. Ir priešingai, „tobulumo laipsnis“ reiškia, kad „kokybė kainuoja daugiau“. Tokio vartojimo pavyzdys: įrengti ir eksploatuoti penkių žvaigždučių viešbutį kainuoja daugiau nei pensioną. Pagal standarto nustatytą apibrėžimą, kokybė – tai turimų charakteristikų visumos atitikties reikalavimams laipsnis“...
Šį darbą sudaro 2145 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!