Kursiniai darbai

Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje

9.6   (3 atsiliepimai)
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  1 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  2 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  3 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  4 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  5 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  6 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  7 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  8 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  9 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  10 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  11 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  12 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  13 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  14 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  15 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  16 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  17 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  18 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  19 puslapis
Kokybės sistemos tobulinimo ypatumai informacinių paslaugų įmonėje  20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas. Darbo autoriaus nagrinėjama tema yra aktuali tuo, kad Lietuvai tapus Europos Sąjungos (ES) nare, atsižvelgiant į ES nuostatas, turi būti maksimaliai išnaudotos informacinių sistemų panaudojimo informacinių paslaugų įmonės marketinge galimybės.
Pirmoje darbo dalyje autorius nagrinėja informacinių technologijų panaudojimą kokybės gerinimo srityje organizavimo teorinius aspektus remiantys informacinių paslaugų vadybos bei informacinius teorija nagrinėjami informacinių paslaugų įmonės darbo informatizacijos bei elektroninio marketingo panaudojimo vadybinės problemos bei taikomos teorinio modeliavimo metodais ieškant iškeltų problemų sprendimo.
Antroje darbo dalyje analizuojamos galimybės įdiegti teorinių tyrimų rezultatus jau veikiančioje informacinių paslaugų įmonėje UAB “Baltic Amadeus” . Darbo autorius nagrinėja šios įmonės veikla bei pateikia savo pasiūlymus kaip spręsti šios įmonės marketingo problemas panaudojant informacines technologijas.
Darbo pabaidoje pateikiamos pagrindinės teorinės ir praktinės išvados bei pagrindinių informacinių sistemų panaudojimo informacinių paslaugų įmonės marketingo strategijoje organizavimo problemų sprendimo būdai bei metodai.
Mokslinės problemos ištyrimo lygis. Pažymėtina, kad darbe nagrinėjama mokslinė problema Lietuvoje beveik netyrinėta. Kai kuriuos šios problemos veiklos aspektus analizuoja A. Garalis [ p. 7], V. Petraškevičius [ ], P. Moščinskas [ ], A. V. Rutkauskas [ ] savo moksliniuose darbuose. Nors į kai kurias atskiras sudedamąsias šiame darbe iškeltos problemos dalis minėti autoriai gilinasi, tačiau trūksta tyrimų, kuriuose būtų integruotai nagrinėjamas informacinių technologijų panaudojimas informacinių paslaugų marketinge. Todėl šis darbas papildo informacinių paslaugų vadybos mokslo patirtį nagrinėjant informacinių technologijų panaudojimo informacinių paslaugų marketinge veiklos problemos. Užsienio mokslininkų indėlis į informacinių technologijų panaudojimą informacinių paslaugų marketinge veiklos tyrimus yra didesnis. Teoriniai šios veiklos aspektai plačiai nagrinėjami A. Boot, C. Mayer, A. V. Thakor, J. Stiglitz, R. Levine, B. M. Friedman ir kitų autorių darbuose. Vidurio ir Rytų Europos (VRE) šalių kontekste informacinių technologijų panaudojimo informacinių paslaugų kokybės gerinimo veiklos klausimams nemažai dėmesio skyrė F. R. Edwards, J. Hanousek, R. Filer, R. E. Anderson.
Darbo objektas — informacinių paslaugų įmonės kokybės sistemos plėtojimas informacinių technologijų pagalba.
- nustatyti informacinių paslaugų įmonės e-marketinginės...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 16516 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • TURINYS
  • Įvadas 2
  • 1.Informacinių paslaugų įmonės kokybės teoriniai aspektai 4
  • 1.1.Kokybės samprata ir standartai 4
  • 1.2.Kokybė kaip prekės kainos dalis 6
  • 1.2.1.Kokybės kaštų klasifikavimas 9
  • 1.2.2.Blogos kokybės paslaugų identifikavimas 11
  • 1.3.Informacinių paslaugų kokybės valdymas 12
  • 1.3.1.Kokybės vadyba ir planavimas 13
  • 1.3.2.Paslaugų kokybės tobulinimo metodai 16
  • 1.3.3. Informaciniai rinkodaros veiklos procesai, jų valdymas 20
  • 2. Informacinių paslaugų įmonės marketinginės veiklos organizavimas panaudojant informacines sistemas 24
  • 2.1. Šiandieninės marketinginės veiklos ypatumai, jų atspindys informacinėje sistemoje 24
  • 2.2. Informacinių paslaugų įmonės apibūdinimas 26
  • 2.2.1.Veiklos organizavimo analizė 26
  • 2.2.2. Kokybės kontrolės analizė 31
  • 2.3. IT įmonės informacijos aprūpinimas ir veiklos kokybė 32
  • 3. Vartotojų aptarnavimo kokybės gerinimo pagrindimas 32
  • 3.1. Klientų aptarnavimo informacinė sistema 33
  • 3.2. Informacinės veikios problemos UAB “Baltic Amadeus” kokybės sistemose bei jų sprendimo būdai 39
  • Anketa ir tyrimo rezultatai 48
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 62
  • NAUDOTI PAGRINDINIAI INFORMACIJOS ŠALTINIAI 65
  • Šaltiniai internete 69

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
69 psl., (16516 ž.)
Darbo duomenys
  • Ekonomikos kursinis darbas
  • 69 psl., (16516 ž.)
  • Word failas 986 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt